X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עקבה, ירדן [צילום: משה שי, פלאש 90]
ירדן צופה צמיחה מתונה בכניסות תיירים בשל התמשכות מלחמת חרבות ברזל
המדינה השיקה מסעות פרסום כדי למשוך מבקרים מאפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית בשנה שעברה הגיעו 5.4 מיליון מבקרים לירדן, ומועצת התיירות הירדנית שנתון זה לא יקטן

ירדן מצפה לרשום צמיחה בשיעור נמוך בכניסות התיירים השנה, בשל התשמכות מלחמת חרבות ברזל אשר פוגעת בענף התיירות ומונעת מהמדינה מקור מרכזי לתעסוקה ומטבע חוץ.
"ירדן אירחה קצת יותר מחמישה מיליון מבקרים בשנת 2023 ושואפת לשמור על מספרים דומים גן השנה על-ידי גיוון שווקי המקור שלה עם קמפיינים לקידום מכירות במדינות באפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית", אמר עבדלרזאק ערביאט, מנכ"ל מועצת התיירות הירדן, ל-The National .
"בשנה שעברה, היו לנו 5.4 מיליון מבקרים ואנחנו צריכים לפחות לשמור על המספר הזה השנה, אנחנו מקווים שהוא לא יקטן", הוסיף ערביאט. "אני תמיד אופטימי. בסופו של יום, לאנשים יש זיכרון קצר ואני חושב שהמחצית השנייה של השנה תהיה עדה לעלייה במספרים, במיוחד כאשר חברות הלואו-קוסט יחזרו בעונת החורף וטיסות השכר יחודשו שוב לירדן", אמר.
שווקי מקור חדשים
ירדן מחזרת כעת אחרי תיירים מאמריקה הלטינית ומדינות אפריקה כולל קניה, רואנדה, אתיופיה ודרום אפריקה. כמו-כן על המכ"ם שלה נמצאות גם מדינות אסיה כולל סין, קוריאה, מלזיה ואינדונזיה. הקמפיינים מדגישים את התיירות המרפא וביקורים באתרים ובכנסיות הנוצריות ההיסטוריות של ירדן.
"מועצת התיירות של ירדן מנהלת מגעים עם חברות תעופה זרות כמו Emirates ו-Qatar Airways כדי לתמוך בתוכניות שלה מכיוון שלמדינה אין טיסות ישירות לרבים מהשווקים הללו", סיפרט ערביאט.
"ברבעון השני של 2024, הירידה בכניסות התיירים, במיוחד מארה"ב ואירופה, צפויה להימשך", אמר ארביאט, עם זאת, "נערכים מאמצים למשוך יותר מבקרים ממדינות המפרץ כמו כווית וסעודיה עם שורה של אירועי בידור ופעילויות במהלך חופשת הקיץ".
הוא הוסיף: "אני מקווה שהמחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר, כאשר יותר תיירים מאירופה יוצאים לחופשה למדינות חמות יותר בעונת החורף שלהם".
במקביל, חתמה מועצת התיירות על עסקות עם חברות שכר להפעלת טיסות ממזרח אירופה לירדן במחצית השנייה של השנה. ערביאט ציין כי הוא מקווה לגידול גם בתעבורה של חברות הלואו-קוסט - שבעיקר מונעות על-ידי Ryanair ו-Wizz Air - וחזרתם לקיבולת מלאה לירדן בעונת החורף לאחר שכמה חברות תעופה צמצמו או הפסיקו את הפעילות.
במונחים של משיכת השקעות זרות ישירות למגזר התיירות של ירדן, מחקרי היתכנות נערכים לבניית בתי מלון ומרכזי תצוגה, אמר מר ערביאט.

תאריך:  03/06/2024   |   עודכן:  03/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירדן צופה צמיחה מתונה בכניסות תיירים בשל התמשכות מלחמת חרבות ברזל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רוב קטן (54%) מהחרדים יתמכו בסביבתם הקרובה אם יתגייסו בעקבות המלחמה    רק 37% מן החרדים חשים כי ההנהגה הפוליטית החרדית מייצגת אותם בסוגיית המלחמה    החרדים רואים עצמם כמי שנושאים על גבם את הנטל הביטחוני באופן השווה אם לא גובר על זה של עמיתיהם החיילים
איתמר לוין, יצחק דנון
איציק תשובה ביקש להעביר את איתן אורנשטיין מתפקידו כבורר מול שותפו לשעבר ג'אן ולנסי, בעקבות חשיפת שיחותיו עם נוה    ולנסי: הסמכות נתונה בידי ביהמ"ש העליון
איתמר לוין, יצחק דנון
נקש, מבעלי הקבוצה המשפחתית, מבקש לתבוע את אבי חורמרו בשמן של שמונה מן החברות הקבוצה    הבקשה חושפת לכאורה חילוקי דעות בינו לבין אחיו ג'ו נקש, רפי נקש ורלף נקש
איציק וולף
אחרי שהנושא אושר בוועדת השרים להצטיידות, הוא צפוי לעבור לאישור ועדת החוץ והביטחון של הכנסת ולאישור ועדת הכספים
איציק וולף
שגריר ארה"ב בישראל לשעבר טען כי תפיסת שתי המדינות היא 'הלחם והחמאה' של הממשל הדמוקרטי לפתרון כל הבעיות הדיפלומטיות, כמו גם הרעיון שנתניהו הוא תמיד בעיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il