X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פנסו.15,000 שקל בחודש לדירה [צילום: מן הטלוויזיה]
שי פנסו קונה מוצרי יוקרה - ומבקש לשלם 768 שקל לחודש לנושיו
אחד מהבעלים לשעבר של חברת יונט טוען שאינו יכול להמשיך לשלם 3,000 שקל בחודש לקופת חדלות הפרעון ומבקש להפחית את התשלום ב-75% הדוחות שצירף לבקשה מלמדים על הוצאות שאינן עולות בקנה אחד עם טענתו למצב כלכלי קשה

שי פנסו, שהיה מבעלי חברת יונט, מבקש להפחית את התשלום החודשי בהליכי חדלות הפרעון שלו מ-3,000 ל-780 שקל - ובמקביל מתברר שהוא מוציא מדי חודש סכומים משמעותיים על קניות של מוצרי מותרות. פנסו הגיש (3.6.24) לבית משפט השלום בתל אביב תגובה לבקשת הנאמן, עו"ד רן מסיקה, לעצור אותו בטענה שאינו פורע את התשלום החודשי ואינו מגיש את הדוחות החודשיים כנדרש בהליכים אלו.
יונט עסקה במתן אשראי חוץ-בנקאי וקרסה לאחר מעילות ואי-סדרים בהיקפי ענק. בדצמבר שעבר המליצה רשות ניירות ערך להעמיד לדין את מי שהיו ראשי החברה ובעליה: השר לשעבר משה כחלון, שהיה יו"ר יונט; והבעלים פנסו, שלמה אייזיק (נשיא לשכת סוכני הביטוח) ויצחק אזר. הרשות מייחסת להם עבירות גניבה, זיוף, מרמה, שיבוש, הלבנת הון, שימוש במידע פנים ועוד.
תביעות החוב נגד פנסו (שטרם הוכרעו) עומדות על 242 מיליון שקל. מסיקה טען בבקשה שהגיש בחודש שעבר, כי פנסו לא שילם דבר ומאז אוקטובר שעבר צבר חוב פיגורים בסך 24,000 שקל.
פנסו אומר בתגובה, כי מאז שהגיש מסיקה את בקשתו, הוא הגיש את הדוחות החודשיים ושילם - על דעת עצמו - 738 שקל לחודש. לדבריו, הוצאות המשפחה מסתכמות ב-29,690 שקל לחודש בעוד הכנסתו שלו עומדת מינואר השנה על אפס עקב שבירת מטה לחמו, ואילו ההכנסה הממוצעת של רעייתו היא 963 שקל לחודש. "בשל נסיבות שאינן בשליטתו של היחיד לרבות פרסומים שלייליים בתקשורת אודות החברה ואודותיו (על לא עוול בכפו), נכנסה החברה לקשיים כלכליים ועימה גם היחיד אשר היה ערב אישית לחלק מהתחייבויותיה", נאמר בבקשה. "נוצר מצב בלתי נסבל, בו הוריו של היחיד שילמו מכיסם באופן זמני בגין הוצאות התא המשפחתי, הוצאות שאין באפשרותם להמשיך ולשלם".
על-פי הדוחות לתקופה שבין ספטמבר 2023 לאפריל 2024, המצורפים לתגובתו של פנסו, משפחתו (הוא, אשתו ושני ילדיהם הקטינים) מתגוררים בשכירות ברמת השרון תמורת 15,000 שקל לחודש; הדירה גם נושאת ארנונה ב-1,600 שקל לחודש וועד בית בסך 670 שקל. פנסו טוען, כי כל הוצאות המשפחה מכוסות בידי הוריו, וכי ההכנסות היחידות הן כמה אלפי שקלים לחודש מעבודתה של רעייתו, אודליה פנסו, כמעצבת פנים.
לדוחות מצורפות הקבלות על הקניות של המשפחה בחודשים הרלוונטיים, והן כוללות פריטים רבים שאינם עולים בקנה אחד עם החובות והטענה למצוקה כספית. דוגמאות בלבד: שיעורים פרטיים לילדים - 2,120 שקל לחודש; בורקסים - 40 שקל; גבינת פטה כבשים - 31 שקל; חטיפי פיצה גבינה - 39 שקל; סוכריות לעוגה - 25 שקל; משקה שקדים טרי - 15 שקל; אנטרקוט ב-220 שקל לקילו; סטייק פילה ב-300 שקל לקילו; שוקולד גודייבה - 150 שקל; גבינות בוטיק - 103 שקל; עוגיות פיסטוק - 50 שקל; לחם כפרי - 24 שקל; גבינה פטה עיזים - 34 שקל; עוגיות מעמול אגוזים - 50 שקל; בורקסים - 90 שקל; גבינת גאודה עיזים - 24 שקל; אורז אוסטרלי - 50 שקל; דונטס - 28 שקל.

תאריך:  09/06/2024   |   עודכן:  09/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שי פנסו קונה מוצרי יוקרה - ומבקש לשלם 768 שקל לחודש לנושיו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
על-פי תחזית IATA - הרווח הנקי החזוי לשנת 2024 צפוי להגיע ל-30.5 מיליארד דולר וסך ההכנסות צפוי להגיע לשיא של 996 מיליארד דולר
מירב ארד
452.6 מיליון לינות במקומות לינה לתיירים נרשמו ברבעון הראשון של השנה    המספר הגדול ביותר של לינות תיירים בתחילת השנה נרשם במלטה (91%), קפריסין (87%) ולוקסמבורג 82%)
איציק וולף
גוסטבו פטרו הודיע שלו על עצירת משלוחי הפחם לישראל ושב על טענתו שישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה    קולומביה נחשבת לספקית פחם מרכזית עבור ישראל אך במשק האנרגיה טוענים: ישראל לא רוכשת ישירות מקולומביה אלא מחברות סחר בינלאומיות
איתמר לוין
טוענת: העירייה גבתה אגרות סלילה ותיעול בגין המבנה החדש של הספרייה - למרות שעבודות הפיתוח מומנו בידי המדינה ורמ"י ולמרות שהתחייבה במפורש עוד ב-1997 שלא לגבות אגרות כאלה
איציק וולף
פיקוד המרכז התייחס לצילומי וידאו של המראת מסוק החילוץ ולטענות של ארגוני הטרור על שימוש שנעשה במתקנים המיועדים לאספקת סיוע הומניטרי: "לא נעשה שימוש בכוח ההומניטרי במבצע החילוץ; כל טענה שמנוגדת לכך - שקרית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il