באזהרה ל
בנימין נתניהו נאמר כי הוא עלול להיפגע אם הוועדה תגיע למסקנה שבשנים 2016-2009 הוא קיבל החלטות בעלות השלכות משמעותיות לביטחון המדינה ולבניין הכוח של צה"ל, ללא תהליך סדור של קבלת החלטות; הגיע לסיכומים עם גרמניה בשורה של נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים ללא תיעוד מסודר ותוך עקיפת הממשלה; הפך את המל"ל לגוף ביצוע שלו, אשר פעל במקביל ובסתירה למשרד הביטחון בתחומי האחריות והמומחיות של משרד הזה.
הוועדה מייחסת לכאורה לנתניהו אחריות אישית להחלטה פגומה על רכש צוללת שישית, ניסה להגדיל את צי הצוללות בלא עבודת מטה ובסטייה קיצונית מהחלטות הממשלה, שיבש את ההליך המקצועי של החלפת הצוללות הישנות, קיבל את ההחלטה בנוגע למכירת הצוללות [למצרים] ללא בחינה סדורה ותוך הדרת גורמים ביטחוניים רלוונטיים, לא תיעד פגישות בנושא זה ובכך שלל את היכולת לעקוב אחרי החלטות בעלות משמעות אסטרטגית לביטחון המדינה, טיפל בנושא בערוצים מקבילים ובכך גרם סיכון לביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ שלה.
הוועדה מסכמת: התנהלותו של נתניהו "הובילה לשיבוש עמוק ושיטתי בתהליכי עבודה ובניין הכוח ולפגיעה במנגנוני קבלת החלטות בשורה של סוגיות רגישות. בכך סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ של מדינת ישראל".
באזהרה ל
משה יעלון נאמר כי הוא עלול להיפגע ממסקנות הוועדה לגבי תפקידו כשר לעניינים אסטרטגיים (2013-2009) וכשר הביטחון (2016-2013) בכך שהצהיר בבג"ץ שהצוללת השישית נרכשה שלא לצורך למרות שתמך בעסקה זו, הציג מצג שווא לבג"ץ לפיו גורמים אחרים ולא הוא הובילו לרכש היקר של ספינות ה"סער 6", היה מעורב עמוקות ברכש זה בניגוד להחלטת הממשלה וגרם לעיכוב ביצירת מערך ההגנה על שדות הגז, ופעל באופן נמהר ובלתי זהיר מול גורם זר לבירור האם ישראל שינתה את עמדתה לגבי מכירת הצוללות באופן גרם למבוכה מדינית, למרות שידע או צריך היה לדעת על השינוי.
באזהרה ל
יוסי כהן נאמר כי הוא עלול להיפגע בנוגע לתפקידו כראש המל"ל וכיועץ לביטחון לאומי (2015-2013) אם ייקבע שהוא התנהל בחוסר מקצועיות, בחוסר זהירות ובחוסר שקיפות בנוגע לרכש ספינות ה"סער 6" (כולל פעולות בניגוד להחלטת הממשלה, הדרת מערכת הביטחון ומתן עדיפות לטיסנקרופ), רכש הצוללות (כולל קידום הגדלת הצי בסטייה קיצונית מעבודת הממשלה ובלא עבודת מטה, עיסוק בהחלפת הצוללות הישנות למרות שהנושא לא היה בסמכותו ותוך דחיקת מערכת הביטחון), קידם את רכישת הספינות נגד צוללות והפרטת המספנה למרות שהנושא לא היה בסמכותו ובניגוד לעמדת מערכת הביטחון, טיפל במכירת הצוללות ללא בחינה סדורה של השיקולים הרלוונטיים. גם לגבי כהן אומרת הוועדה, כי לכאורה הוא סיכן את ביטחון המדינה ופגע באינטרסים של ישראל בתחומי יחסי החוץ והכלכלה.
באזהרה ל
רם רוטנברג נאמר כי הוא עלול להיפגע אם הוועדה תגיע למסקנה שהוא אפשר למל"ל לעצב ולהשפיע על חוות הדעת המקצועיות של חיל-הים, פעל עם הדרג המדיני והמל"ל לקדם רכש לחיל-הים תוך עקיפת המנגנונים הסדורים של צה"ל ומשרד הביטחון ומסר לוועדת החקירה מידע לא מדויק. מסקנות לכאורה אלו נוגעים לכל הנושאים, למעט רכש הצוללות, והוועדה סבורה שרוטנברג נהג בצורה החורגת מהנורמות המצופות מקצין בצה"ל, פגע בתהליכי העבודה ובניין הכוח ויצר אפשרות לפגיעה בביטחון, ביחסי החוץ ובאינטרסים כלכליים.
באזהרה ל
אבנר שמחוני נאמר כי הוועדה עשויה לקבוע שהוא פעל עם חיל-הים לקידום הרכש תוך עקיפת הנהלים הסדורים, שיתף את מנהלו לשעבר במידע מסווג לגבי עסקות רכש תוך שהוא מודע לקשר בין האיש לבין טיסנקרופ ועוד. הוועדה מייחסת לשמחוני כשלים אלו בכל הנושאים שבדקה.