X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
עלות טיסת ראש הממשלה לארה"ב ירדה מ-1.3 מיליון דולר לפני חודש ל-0.45 מיליון דולר בשבוע הבא
▪  ▪  ▪

לפני כחודש התברר כי עלות הטיסה של נתניהו ופמלייתו לארה"ב הייתה 1.3 מיליון דולר. הסערה הציבורית הועילה. אתמול (2.11.09) פורסם ב'הארץ' כי הטיסה של נתניהו בשבוע הבא תעלה לאחר מכרז 450 אלף דולר וזאת לאחר שהצעת אל-על (שקיבלה תיאבון מהנסיעה האחרונה) נדחתה והצעת ארקיע נבחרה. יש שכר ללחץ הציבורי וטוב שכך.
עדיין יש לשאול מדוע צריך ראש הממשלה לטוס בטיסה פרטית בעלויות ענק שכאלה (גם אחרי ההורדה במחיר). מדוע לא יטוס ראש הממשלה בטיסה מסחרית, במחלקה ראשונה במחיר זעום, לעומת ההוצאה הנוכחית. טיסה מסחרית גם תחייב את ראש הממשלה לצמצמם את הפמליה.
ביום בו פורסם היקף העוני במדינת ישראל, טוב יעשה נתניהו ויחסוך בכספנו.

תאריך:  03/11/2009   |   עודכן:  03/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il