X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

קבוצת נשים הכוללת אימהות ישראליות ופלשתיניות, רעיות, אחיות ובנות שכולות, שאיבדו את היקר להן ביותר בעימותי הדמים הפוקדים אותנו, החליטו לעשות מעשה שכל תכליתו קירוב לבבות. בימים שישי ושבת, 5.12.09-4.12.09, בלובי של אולם הסימנטק תל אביב, בין השעות 19:00-11:00 תקיימנה נשות הקבוצה – חמישים פלשתיניות וחמישים ישראליות – אירוע הנושא את השם "שכנות – נשים יוצרות פיוס".
האירוע החשוב הנושא את השם "שכנות – נשים יוצרות פיוס" נולד במסגרת מפגשי נשים של פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני. במפגשים אלו הן עמלו על תכנון ויצירת האירוע בו יציגו את פעילותן המשותפת.
קבוצת הנשים הזו פועלת מתוך הרצון לחתור ולפתח שיח נשי משמעותי, שיח במסגרתו תראיינה זו את זו ומתוך כך תכרנה בנרטיב האישי והלאומי של כל אחת מהשותפות לקבוצה. הדבק המאחד את נשות הקבוצה הוא האמונה כי תהליך הדדי של מפגש, חיוני לפיוס בין העמים.
באירוע ניתן יהיה לצפות במיצג צילומים מן האלבום המשפחתי של המשתתפות – "אני רואה אותך, אני רואה אותי". ייערכו מעגלי שיחה "נשים מדברות שלום" – מעגלי שיחה ודיאלוג, בהשתתפות נשות הפורום. במעגלי השיחה תינתן אפשרות לציבור הרחב להקשיב לסיפוריהן האישיים של הנשים ולהכיר נקודות מבט שונות ומגוונות עם האובדן, תהליכי פיוס ועשייה למען השלום.
הנשים, שרובן אינן עוסקות באמנות, שקדו במשך שנה על עבודת יצירה משותפת - "חלונות וחלומות". העבודה תוצג באירוע מתוך רצון כן לתת ביטוי לעולמן הפנימי של הנשים.
לקהל הרחב יתאפשר לשזוף את העין בעבודות יד אישיות וכן גם יתאפשר לרכוש עבודות בפינת "חוטי כסף" או לרכוש מאכלים תוצרת בית בפינת "מטבחה של סבתא".
אני רק מבקש לאחל לכולנו, שהמפגש הזה באולם הסימנטק בתל אביב לא יהיה אירוע חד-פעמי. מי ייתן שהמפגש הזה יהיה האות לאוקיינוס של מפגשי נשים ברחבי הארץ. מפגשים של הידברות, שישיגו את כל מה שלא הצליחו להשיג פוליטיקאים – לכתת את כל התותחים לאתים, ואת השנאה חסרת המעצורים לנהרות של שלום, שישטפו את חיינו בארץ הזו.

תאריך:  02/12/2009   |   עודכן:  02/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il