X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מהפכה בגיהוץ: Magic Cover – כיסוי מספוג לקרש גיהוץ העמיד בפני חום גבוה, מייעל את פעולת הגיהוץ פלאים, חוסך זמן ומאמץ, בטיחותי ועמיד לאורך זמן. חוויה של גיהוץ בפיתוח כחול-לבן
▪  ▪  ▪

מחשבה מקורית לייעול הגיהוץ הביאה לעולם את Magic Cover – מוצר מהפכני שיהפוך את חוויית הגיהוץ בכל בית לקלה, מהירה, בטוחה ואפילו נעימה. מעתה, אין עוד צורך בגיהוץ דו צדדי ארוך ומייגע, בהחלפת בלאי של בד כותנה מתפורר ובחשש משריפת הבד ומהסכנה שבנפילת המגהץ המונח בחוסר יציבות על הקרש.
בשונה מכל כיסויי הבד שבנמצא, Magic Cover הוא כיסוי איכותי לקרש גיהוץ העשוי ספוג מיוחד חסין אש. בזכות הפורמולה הייחודית וטכנולוגיית הייצור החדשנית שלו, Magic Cover מחזיר את החום המגיע מהמגהץ למעלה באופן מושלם, ולכן יוצר גיהוץ מופתי של שני צדי הבגד בבת אחת. הודות לתכונותיו הפלאיות, נחסכת הפיכת הבגד לגיהוצו מצדו השני, וזמן הגיהוץ מתקצר למחצית מהזמן הרגיל.
עמידותו של Magic Cover לאורך זמן גבוהה למדי, מאחר שהוא אינו נשרף ואינו מתפורר כיתר הכיסויים לקרשי גיהוץ הקיימים בשוק, העשויים בד כותנה. הוא עמיד בטמפרטורות גבוהות יותר מכל כיסוי אחר לקרש גיהוץ – עד 250 מעלות – לאורך שעות וללא סכנת התלקחות. החורים שבספוג מאפשרים לאדים להשתחרר מבעד לכיסוי. Magic Cover אף עבה בהרבה מכיסויי הכותנה – עוביו 10 מ"מ – וניתן להשתמש בשני צדדיו, מה שמכפיל את תפוקתו וחסכנותו פעם נוספת.
יתרונותיו הנוספים של המוצר החדש הם היותו מתקפל, מתנייד ומתאים לכל מידות קרשי הגיהוץ וגם להלבשה על שולחנות ושידות, בהגיעו בשני גדלים. הוא מיועד לגיהוץ במגהץ רגיל, אדים וקיטור, ומותאם במיוחד לבדים עדינים ולבגדים עם רוכסנים וכפתורים. את הבגד מגהצים מהצד שללא הכפתורים; אלה שוקעים בצד התחתון אל תוך כיסוי הספוג הגמיש, באופן המאפשר גיהוץ בקו אחיד וישר. המבנה המיוחד של Magic Cover מונע סימנים מבהיקים על הבגד, המועברים לרוב מהאבנית שבמים באמצעות פעולת הגיהוץ על כיסויי בד רגילים.
Magic Cover גם חוסך בחשמל, ובטיחותי מאוד. ניתן להניח עליו את פלטת המגהץ החמה ביציבות מרבית אפילו לזמן ממושך, והספוג לא יישרף או יתפורר. זאת בשונה מכיסויי הגיהוץ האחרים, שאיכות הבד הבעייתית שלהם מאפשרת רק העמדה בלתי בטיחותית של המגהץ על אחוריו, והסתכנות בנפילתו. גם בהיתקלות מקרית בקרש, בחוט או במגהץ עצמו, Magic Cover יחזיק את המגהץ יציב וימנע את החלקתו מהקרש. בנוסף, משקלו קל והוא ניתן לניקוי מהיר וטוב.
למותג המתעתד לשפר פלאים את איכות הגיהוץ בכל בית, אין אח ורע בעולם, וכל כולו הוא המצאה ישראלית מקורית. המפתחת, המייצרת והמשווקת של המותג היא חברת B-direct, שבבעלותו וניהולו של אלעד וייס.
Magic Cover נמכר במחיר 70 שקל לצרכן, בסניפי רשתות השיווק ברחבי הארץ.

רוני הרש הוא תקציבאי ב-CINTERRA GROUP
תאריך:  19/12/2006   |   עודכן:  19/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il