X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת אילמה
▪  ▪  ▪

מכללת אילמה לרפואה משלימה שכרה מבנה חדש דו-קומתי בשטח של כ-1,000 מ"ר ביישוב אור הגנוז שבמרום הגליל. המכללה תשקיע במבנה החדש כרבע מיליון שקל לצורך הכשרתו והתאמתו לקניון הראשון בארץ לרפואה משלימה שיכלול את המכללה עצמה, מרכז קליניקות למטפלים בתחומי הרפואה המשלימה, ספריה מקצועית ופתיחתו של בית המרקחת הסיני הכשר הראשון בעולם.
ממכללת אילמה נמסר כי במרכז הטיפולים בקניון החדש ייפתחו קליניקות של מטפלים בכירים בתחומי הרפואה המשלימה. בין השאר, יהיו בו קליניקה של ראש המכללה, הרב יובל הכהן אשרוב, מומחה ברפואה סינית ומדקר גולגולת (היחידי בארץ) בשיטת Y.N.S.A, קליניקה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ADD ו- ADHD, של יניב אברהם, מטפל בכיר ברפואה סינית ושיאצו ומומחה לטיפול בילדים, קליניקה של נירה סעדה, מטפלת ברפואה סינית ושיאצו המתמחה בבעיות נשים וגיל המעבר, קליניקה של רבקה זיו מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה, המתמחה בבעיות פוריות ובעיות קשב וריכוז, קליניקה של מיכה הורוביץ, מומחה לפלדנקרייז, קליניקה של הרב אלון וינגזי'ן, מפתח שיטת הישם לחיזוק המערכת הויטלית והחיסונית של הגוף והנפש, וקליניקה של טל אברהם, מטפלת בכירה בשיאצו המתמחה בליווי תהליך ההריון וההכנה ללידה ועוד.
הקניון החדש יציע שורה של סדנאות ביוגה, טאי צ'י, צ'י קונג, התבוננות, קורסי הכנה ללידה וקורסים מקצועיים למטפלים. כמו כן, ייפתח בו קורס מיוחד לאחיות, מיילדות ותומכות לידה, "עת לידה", היחידי בארץ שכולל התנסות מעשית בדיקור סיני בהיבטים הנוגעים ללידה (שיכוך כאבים, זירוז לידה, היפוך העובר וכד') ולימודי רוחניות יהודית, שנועדו לסייע בהפיכת הלידה לחוויה רוחנית, עם פחות כאב ויותר שמחה.
מכללת אילמה היא מכללה לרפואה משלימה ברוח היהדות שהוקמה ע"י תושבי היישוב אור הגנוז, היישוב השיתופי החרדי היחידי בארץ. המכללה מציעה תוכניות לימוד ייחודיות המשלבות לימודי תעודה במקצועות הרפואה המשלימה עם לימודי רוחניות יהודית וקבלה. הלימודים במכללה מוכרים על-ידי האגודות השונות בתחומי הרפואה המשלימה.
ראש המכללה, הרב יובל הכהן אשרוב, אומר כי הרחבת הפעילות של המכללה באמצעות הקמתו של קניון "אילמה" לרפואה משלימה, הקמת השלוחה החדשה ביישוב אדם הסמוך לירושלים ושלוחה נוספת שעתידה להפתח באזור ת"א, נועדה, בין השאר, לפרוץ לקהלי יעד נוספים. "מגמת פניה של מכללת אילמה היא להרחיב את אחיזתה גם בציבור החילוני, בקרב בוגרי האשראמים בהודו וצעירים החוזרים מהמזרח ועסוקים בחיפוש רוחני- אומר הרב אשרוב - כדאי שיידעו שאפשר לשלב בין רפואת המזרח לחוכמת היהדות, ושהשילוב בין רפואה משלימה לעולם הרוחניות היהודית מעצים את יכולת ההתבוננות, האבחנה והטיפול".

תאריך:  29/04/2007   |   עודכן:  30/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכללת אילמה לרפואה משלימה תשקיע בהקמת קניון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il