X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ESET
▪  ▪  ▪

חברת ESET, המובילה התחום ההגנה הפרואקטיבית, הכריזה היום על השקת סורק הוירוסים המקוון ESET on-line Scanner. הסורק המקוון של ESET הוא כלי חינמי המאפשר למשתמשים לסרוק ולנקות את המחשב ללא צורך בהתקנה של תוכנת אנטי וירוס על המחשב. בסורק החדש הוכנסו מאפיינים חדשים הכוללים תמיכת דפדפן משופרת, סריקת יעדים במחשב על-פי בחירה, מנוע אנטי Rootkit ויכולת להכניס להסגר כל קובץ נגוע שנמצא. לסורק החדש עוצב ממשק משתמש חדש והוא תומך בפלטפורמת 64 ביט.
בסורק המקוון החדש של ESET הוכנסו שיפורים נרחבים. אחד השיפורים הראשונים שהוכנסו הוא התאמה לסוגים שונים של דפדפנים על-מנת שיהיה זמין למגוון רחב של משתמשים. ניתן להשתמש בסורק המקוון של ESET בדפדפנים של אינטרנט אקספלור, מגרסא 5.0 וחדשות יותר, וכן בדפדפן פיירפוקס, אופרה, נטסקייפ ועוד.
מהחברה נמסר ששיפורים הוכנסו גם בקטגורית מהירות הסריקה. כפיר טויטו, מנהל טכנולוגיות בחברת קומסקיור נציגת ESET בישראל, מסביר שהסורק עלול לעבוד לאט יותר כאשר מותקנת תוכנת אנטי וירוס נוספת על המחשב. במקרה כזה המלצת החברה היא לנטרל זמנית את תוכנת האנטי וירוס בזמן שהסורק המקוון עובד ובסיום הפעולה יש לזכור להפעיל אותה מחדש. טויטו מדגיש ששימוש בסורק המקוון אינו מהווה תחליף לשימוש בתוכנת אנטי וירוס אמינה, כיוון שהסורק אינו מונע כניסת מזיקים למחשב, אלא רק מאתר מזיקים קיימים, כמו-כן הוא פועל רק לפי דרישה ולא מעניק הגנה בזמן אמת.
שיפור נוסף שהוכנס הוא בידוד כל קובץ חשוד שאותר בסריקה להסגר. אופציה זו מאפשרת למשתמש לבחון את הקבצים שאותרו כנגועים בסריקה, ומאפשרת לו להחליט אם למחוק אותם או לא כשבינתיים הוא מונע המשך פגיעה במערכת.
את יריית הפתיחה לשירות החדש ביצעה קומסקיור בשיתוף פעולה עם בזק בינלאומי במסגרת קמפיין אבטחת מידע, בו מציעה בזק בינלאומי לגולשים לבצע סריקת מחשב בחינם באמצעות הסורק המקוון של ESET, כדי לזהות ולנקות וירוסים קיימים. קמפיין זה הוא חלק משיתוף פעולה רחב יותר בין קומסקיור ובזק בינלאומי, שמציעה ללקוחותיה את חבילת האבטחה ESET Smart Secuirty.

לינק לסורק המקוון
תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il