X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מיטווך
▪  ▪  ▪

חברת י.א. מיטווך ובניו, מחברות ה-IT הוותיקות והגדולות במשק ושותפה עיסקית של חברת Avaya כבר שנים רבות, הוסמכה על-ידי Avaya לתואר "ספק מורשה לשירות איכותי" (Avaya Certified Quality Service Provider: JSD). מיטווך, הפעילה בשוק ה-IT בישראל עשרות רבות של שנים, מספקת לחברות וארגונים גדולים במשק פתרונות מגוונים בתחום המחשוב והתקשורת, ובכלל זה גם פתרונות מוקדי שרות (Contact/Call Centers), מערכות טלפוניית IP, מערכות מענה קולי (IVR), מערכות הודעות מאוחדות (Messaging) ורשתות תקשורת כלל ארגוניות.
הבדיקות להסמכה החדשה, שנערכו על-ידי בודק מקצועי מיוחד שביקר בארץ למטרה זו, כללו בדיקות מקיפות של תכולת השירות שמספקת מיטווך בתחום התקשורת, עמידה במדדי איכות השירות (QOS) ובחינת התהליכים הארגוניים והמערכתיים הנדרשים לספק רמת שירות גבוהה ואפקטיבית. בין השאר נבדקו בתהליכי ההסמכה: השירות המוענק ללקוח בשטח ובמרכז השירות של מיטווך, ניהול הפרויקטים וההתקנות, מערכות המחשוב התומכות בשירות, התפעול השוטף, המעקב, הדיווח וניהול הלוגיסטיקה לרבות ניהול מלאי החלפים.
"המשימה שלנו בעבודה עם שותפים עסקיים היא להבטיח שיש להם את התשתית הדרושה, את תהליכי העבודה ואת המערכות הנדרשות לספק תמיכה טכנית יעילה עבור לקוחות Avaya", אמר מאיר פרידמן, מנהל הפעילות העסקית של Avaya בישראל. פרידמן הוסיף ואמר, שעתה, עם השלמת כל המבחנים והבדיקות שנערכו מטעם Avaya, הוכרה מיטווך גם באופן רישמי, כספקית תמיכה אפקטיבית ללקוחות, נתון התורם משמעותית לשביעות רצונם של לקוחות החברה.
"במהלך כל השנים דאגנו, ואנחנו ממשיכים לדאוג, לכך שהשירות שלנו יהיה לעילא ולעילא", אמר שי שמריהו, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך. "עם כל התגובות המצוינות שאנו מקבלים, אנחנו לא שוקטים על השמרים, אלא ממשיכים לשכלל הן את אופן מתן השירות והן את איכותו".

תאריך:  22/04/2009   |   עודכן:  22/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il