X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משרד התיירות השיק את דרך הבשורה במטרה להעשיר את המוצר התיירותי של ישראל ולהביא לפריחה כלכלית בגליל
▪  ▪  ▪
שר התיירות רוכב על סוס [ניצן שורר]

משרד התיירות השיק את "דרך הבשורה" - תוואי דרכו של ישו בגליל התחתון, מנצרת - כפר ילדותו, אל צפון הכינרת - אזור שליחותו. הדרך, בה נחשפים נופיה התנכיים של הגליל, כוללת 62 ק"מ של דרך עפר, החוצה ישובים ומטעים ומתאימה להליכה ברגל, לרכיבה באופניים ועל גבי סוסים. תחילתה של הדרך בהר הקפיצה בנצרת והיא מסתיימת בכפר נחום, ולכל אורכה סימון מיוחד עם לוגו ייעודי לצד סימון שבילים.
מסלול זה מיועד להעשיר את מוצר התיירות של ישראל עבור התיירות הנוצרית, המהווה למעלה מ-65% מתנועת התיירות הנכנסת לישראל, כמו גם לתת לישראלים מקום בילוי חדש וייחודי.
משרד התיירות פיתח ושיפץ את הדרך הייחודית, בשיתוף הקרן הקיימת לישראל, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים (2 מיליון מתוכם מתקציב משרד התיירות), זאת לאור הגידול בתיירות הנוצרית לישראל בשנים האחרונות וצפי של גידול נוסף של כ -200 אלף תיירים נוצרים בשנתיים הקרובות. במסגרת העבודה, הוכשרה מערכת נתיבי תנועה מודולארית המעמידה לרשות התייר מסלולים בהם ניתן לשלב סיור רגלי, רכוב (באופניים או רכב) וכן שיט לאורך הכנרת. בנוסף, הנתיבים בשטח סומנו בעזרת שילוט ייחודי והוקמו תחנות רענון ומנוחה לאורך הדרך.
משרד התיירות מאמין כי קידומה של הדרך ושיווקה בקרב קהלים רלוונטיים, תביא לפריחה כלכלית באזור ומימוש הפוטנציאל התיירותי הקיים בו.
חשוב לציין כי פיתוח ושיפוץ דרך הבשורה מהווה רק נדבך אחד מהפיתוח הכלכלי והתיירותי אותו מקדם משרד התיירות באזור. פעולות אלו נעשו מתוך רצון לפתח את אזור הגליל, ולהפכו למרכז תיירותי משגשג, אשר ימשוך אליו תיירים ומטיילים. על-פי הערכות משרד התיירות, פיתוח דרך הבשורה יביא להעלאה משמעותית במספר המבקרים הישראלים והתיירים באזור, ימשוך בעלי עסקים ויזמי תיירות ויביא להקמת עסקים חדשים שימוקמו על דרך הבשורה ויעניקו שירותים שונים למטיילים בה. השפעה זו תביא גם לתנופה תעסוקתית שתסייע בפיתוח כלכלי בקרב עסקים קטנים באזור.
בהמשך לפעילות השיווקית הענפה, בהתאם למיצובה של ישראל כ"ארץ הקודש במרכזה ירושלים", הקים משרד התיירות בשנה האחרונה דסק דתות, אשר פועל באופן ממוקד לשיפור ולהתאמת פעולות השיווק לזרמי הנצרות במדינות השונות. במסגרת פעילותו, השיק המשרד ערוץ יוטיוב ייעודי לתיירים, על-מנת לעורר סקרנות ועניין בקרב תיירים אוונגליים מרחבי העולם ולעודד את ביקורם בישראל. האתר, בו ניתן למצוא סרטונים במגוון שפות, רשם כבר אלפי צפיות ונמצא בכתובת [קישור] .
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות הנוצרית על גווניה השונים מהווה את העוגן המרכזי בתיירות הנכנסת לישראל. לדרך הבשורה, שמעצימה את חווית הביקור הרוחנית של כל תייר והמטייל שמגיע לישראל, ובפרט הנוצרים שביניהם, תהיה השפעה חיובית רבה למיצוי הפוטנציאל התיירותי של אזור הכנרת, באמצעות יצירת תנופה כלכלית בצפון הארץ עם יצירת משרות חדשות וגידול ההכנסות מהמבקרים".
תאריך:  30/11/2011   |   עודכן:  30/11/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
BO Business Online
החברה משיקה בימים אלה רשת חברתית מקצועית ומרכז מידע אינטראקטיבי ללקוחותיה ומפיציה ברחבי העולם
אסף דרגן
הפרויקט, שהיקפו כשני מיליון ש"ח, כלל ביצוע ניקוי וטיוב נתונים בבנק הפרטי הגדול ברוסיה המשרת כשישה מיליון לקוחות
אבירם גבעוני
מושב הדיון "מזרח תיכון חדש: חלום או סיוט" שייערך במסגרת היום ראשון של ועידת ישראל לעסקים 2011, ידון בהשלכותיו הביטחוניות, המדיניות והכלכליות של האביב הערבי ובהשלכות הקמתה האפשרית של מדינת פלשתינית
אייל מדינה
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10
אביב לשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il