X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החידושים הטכנולוגיים משפרים את ההשפעה והמידע העסקי המנותח על-ידי הצ'אט של לייבפרסון ובכך מעצימים את חוויית הלקוח ומשדרגים את ביצועי הצ'אט
▪  ▪  ▪

לייבפרסון (לפסןNASDAQ:LPSN; TASE:) ספקית מובילה של צ'אט בזמן אמת, קול ופתרונות מבוססי תוכן לשיפור יחס ההמרה וחווית המשתמש, השיקה היום מספר חידושים טכנולוגיים באינטראקציה עם גולשים בזמן אמת. היכולות החדשות משפרות את המודיעין העסקי שאוספת המערכת, את יכולות ההגעה לקהל היעד ואת היכולות הפרואקטיביות של הצ'אט.
הצ'אט של לייבפרסון (LP Chat), שהוכח כמגדיל מכירות מקוונות ב-20% ומגדיל את סל הקניות הממוצע ב-35%, מאפשר לאתרים לנהל צ'אט פרואקטיבי, מותאם אישי עם קהלי יעד ולקוחות במגוון ערוצים, ביניהם אתרים, רשתות חברתיות ומכשירים סלולאריים.
"אנו משפרים בעקביות את החידושים בתחום הצ'אט כך שלקוחותינו ימשיכו לחוות הצלחה בעסקיהם המקוונים", אמר רוב לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון. "החידושים הטכנולוגיים הם הכוח המניע בלייבפרסון מימיה הראשונים של החברה ואנו נרגשים לספק ללקוחותינו כלים מתקדמים ויעילים להתקשרות בזמן אמת".
עם הזמינות של היכולות החדשות, הצ'אט של לייבפרסון הוא יותר אינטואיטיבי, מתוחכם ובעל ערך. היכולות החדשות כוללות:
אינטראקציה מבוססת אבחון (ADE) – משתמשת במידע אנליטי על אתרים כדי להחליט היכן ומתי להציע שיחה בעזרת צ'אט. טכנולוגיה זו מבטיחה שהזמנות נשלחות רק כאשר קיים סיכוי גבוה שיניבו את התוצאות הטובות ביותר, ישפרו את חוויית הלקוח וימקסמו את ערך שיחת הצ'אט.
חיבור מחדש לקישורים – מאפשר ללקוחות להמשיך את ההתקשרות בצ'אט במועד מאוחר יותר או ממכשיר אחר. פתרון חדש זה מאפשר ללקוח להעביר, לדוגמה, את השיחה בצ'אט בשקיפות מלאה מהמחשב הנייד לטלפון הסלולארי או להמשיך שיחה מול אותו נציג בשעה או ביום אחר מבלי הצורך להתחיל שיחה חדשה עם נציג חדש.
קישורי הזמנות לצ'אט – מאפשרים הזדמנויות בשיווק ושירות לקוחות, מעבר לאתר. לדוגמה, צ'אטים בזמן אמת יכולים להיות מופעלים על-ידי סקירת הברקודבפרסומת או מסמך מודפס.
ספקי מידע צד שלישי – יכולות להשתלב עם הצ'אט של לייבפרסון על-מנת להציע שכבה נוספת של מודיעין עסקי על המבקרים לסוכן. לדוגמה, באינטגרציה עם השרות של השותף Demandbase - משתמשי LP Chat יכולים לזהות יעדי מכירה ע"י מינוף היכולות של Demandbaseהמאפשרות גישה למידע אודות הארגון, המבוסס על שימוש המבקר בצ'אט. השירות מאפשר לזהות את הארגון של המבקר ולספק לסוכן מידע על שם הארגון, גודל, הכנסות, תחום פעילות ופעילות בזמן אמת. בעזרת מודיעין עסקי זה, סוכני הצ'אט יכולים להגיע ליעילות גבוהה יותר של השיחה ולהגדיל את מידת הסיוע למבקר.
החידושים של לייבפרסון עוזרים בהצלחת אתרים עסקיים בכל הגדלים. חברת Beau-coup, מובילה במכירות מתנות באינטרנט, הטמיעה את ה- ADE כדי לשפר את ביצועי הצ'אט הפרואקטיבי ולאפשר אופטימיזציה של כוח האדם בשירות הלקוחות. "אינטראקציה מבוססת אבחון מוציאה לגמרי את אלמנט הניחוש מתוכנת צ'אט דינאמית ואינטראקטיבית", אמר קאסי האוגיי, מנהל שירות לקוחות ב-Beau-coup. "לא רק שהצ'אט הפרואקטיבי שלנו הוביל ליותר המרות, ראינו גם שיפור של 20% בשביעות רצון הלקוחות".
חברת Adobe Systems, מחברות התוכנה הגדולות והמגוונות בעולם, הטמיעה תוכנה מבוססת לייבפרסון - Demandbase המאפשרת למצוא דרך אפקטיבית לזהות מבקרים מארגונים באתר החברה ולהזמינם לצ'אט מותאם אישית. "Demandbase מספקת מידע חשוב והקשר הכרחי בקבלת החלטות לגבי מיקוד הזמן והאנרגיה", אמר ריוהי אסאו, מנהל שיווק בכיר ב-Adobe. "נוסף על כך, זה עוזר לחבר לקוחות עם סוכנים המתאימים ביותר לענות על שאלותיהם, היכולים לאפשר להם את חווית הלקוח הטובה ביותר".
הטכנולוגיות החדשות הללו, משלימות את פתרונות האינטראקציה זוכות הפרסים של לייבפרסון, הכוללות את LP Marketer, LP Voice ועוד.

תאריך:  26/01/2012   |   עודכן:  27/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לייבפרסון משיקה פתרונות צ'אט טכנולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר ביטון
בעלות יכולת חלוקה לשלוש קטגוריות צבע- דבר המוזיל את עלויות התפעול באלפי שקלים
טלי לזניק
יצוא התמרים ב-2011 הסתכם ב-11,750 טון, בהיקף כספי של כ-70 מיליון דולר, עליה של 10 מיליון דולר ביחס לשנה הקודמת
איתמר ביטון
זירוקס ממשיכה להרחיב את תיק הפטנטים העשיר שלה באמצעים מלאי חדשנות המסייעים לפשט, להאיץ וליצור דרכים יעילות יותר לעבודה ברחבי העולם. חברת זירוקס רשמה בשנת 2011 1,030 פטנטים בארה"ב בלבד
גלעד הראל
הודעה מידית בטוויטר מפילה בפח את הגולשים וגונבת את פרטי ההתחברות שלהם
גרייבר נטע-לי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il