X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ביפו העתיקה חוה"מ פסח ללא תשלום
▪  ▪  ▪
העטלפים [מירי צ'ייס]

מתוך המיצב  [אורלי הומל]
א"ש לילה
פרויקט אמנות חזותית ביפו העתיקה
חוה"מ פסח 20129-11.4.2012, ימים ב'-ד', בשעות 18:00-22:30ללא תשלום
במדריך הנוער העובד והלומד להכנת א"ש לילה מפורטים כמה תנאים הכרחיים לאירוע מוצלח, למשל: עליך לשים לב שהחניכים שותים ושאף אחד לא ברח מרוב פחד, חשוב לא לתת משימות קשות או מסוכנות מידי או כאלה שאתה יודע שהם לא יסכימו לבצע. כמו-כן רצוי לגוון במשימות שמשלבות מעשיות ואינטליגנציה. אפשר ואף רצוי לשלב בא"ש לילה השבעה, או קומזיץ מלווה בשירה מסביב למדורה וכמה קרטושקס (תפוחי אדמה). מלבד קרטושקס, התערוכה א"ש לילה, שתתקיים בחול המועד פסח בסמטאות יפו העתיקה, מציעה אף היא חוויה שכזו: מסע בין עבודות שבחלקו מזכיר אגדות קסומות ולעתים מסע ברכבת שדים. בתערוכה משתתפים עשרות אמנים עכשוויים שמציגים עבודות וידיאו וסאונד, מיצבים ומיצגים. כל אלו יוצגו במקומות שונים: בכוכים נסתרים ועל גגות הבתים, בחללים אלטרנטיביים ובחלונות הגלריות הקטנות שפזורות לאורך הדרך. ההליכה בין העבודות היא מעין מסע מפתה ומסקרן, כמו גם מפתיע ומאיים.
בחלון קטן של אחת החנויות יוצג סרטון קצר של מיכל קול, ובו כוס קפה ובתוכה פנים של אישה הקוראת לעזרה, ללא קול.לא רחוק משם, עבודת וידיאו של שחר מרכוס, וריאציה על משחק הילדות "אחת שתים שלוש דג מלוח", אך במקום ילדים מופיעים חיילים מקרטון. אותם חיילים פזורים גם ברחבי הסמטאות, ספק שומרים, ספק מאיימים.רוית מישלי מקימה לתחייה את סיפור עמי ותמי: לחמים שאפתה בצורה של חלקי גוף מפוזרים על הדשא, מנוקרים על-ידי עשרות עורבים שנמצאים במקום.על אחד הקירות בחלל סגור מופיע צל ענק של עכבר תלוי בזנבו, כניסה לחלל מגלה שמדובר בצל שנוצר מדף נייר מקומט על מטול – עבודה של דני יהב בראון.לידה, תלוי מהתקרה, מעין מובייל ענק של אתי אברג'יל, עשוי כולו מחוטים ומשרוקיות. בסמוך לכיכר קדומים, בחלל שנודע בעבר כמסעדת טאג' מהאל, מתקיים סייאנס באחד החדרים – עבודת וידיאו של אייל יהודה שמוקרנת מהתקרה על גבי שולחן עתיק, אפוף אבק ומסתורין.בבית הקפה נפוליאון הנמצא בסמוך מוקרנת עבודתה הקסומה של עדן עפרת - קוסם המדליק בשרביטו כוכבים, אחד אחד. למשך שלושה ערבים תהפוך יפו העתיקה למרחב לונה פארקי, כזה שמזכיר לנו את משחקי הילדות שלנו וסיפורי הצ'יזבטים המבהילים, כזה שמייצר חוויה קסומה של שיטוט במרחב מלא הפתעות, וגורם לכולנו לרגע להרגיש כמו ילדים.
אוצרות: גילת נדיבי (פלורנטין 45), דנה גילרמן. אוצרת משנה: ורה פילפול, שיווק: לירון רטוביץ המשתתפים כ-25 אמנים, ביניהם: קרן רוסו, מירי סגל, נדב ויסמן, עדן עפרת, דרור קרטה, אתי אברג'יל, יפעת בצלאל, אורלי הומל, שחר מרכוס (התמונה בתצלום), טלי נבון, רועי כרמלי, נטלי מנדל, אסי משולם, דניאל לנדאו, רוית מישלי, דניאל לנדאו, רועי מרדכי, דני יהב-בראון, ליאב מזרחי, וניאלה רויאל, קבוצת "איפה דנה", מאיה אטון, ליאור אמיר קריאל, אייל יהודה שיציגו עבודות וידאו ארט, מייצגים ומייצבים.

תאריך:  15/03/2012   |   עודכן:  15/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נדב ויסמן /  "
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב יגיל
פציעות ספורט הן דבר כמעט בלתי נמנע עבור ספורטאים. מגוון הפציעות הוא רחב ומשתנה מאדם לאדם בהתאם למבנה גופו של הספורטאי. אם נקשיב לגופנו ונקפיד על מספר כללי מפתח, נוכל למזער ואף למנוע את הפציעות במהלך פעילות ספורטיבית על-מנת להימנע מנזקים בלתי הפיכים בהמשך
מירה לוי
חגיגת אמנויות: במה, מחול, אמנות פלסטית ומוזיקה    א"ש לילה - פרויקט אמנות חזותית מיוחד לצד פסטיבל "תיאטרונטו"    חוה"מ פסח, 9-11.4.2012, ימים ב'-ד', בשעות 18:00-22:00    וגם: סיורים מודרכים בנושא "משחקי ילדות" וקונצרטי ג'אז בבתי אמני יפו
מועדון בהצדעה
מועדון "בהצדעה" של החיילים המשוחררים ואנשי המילואים, הקיים שנה וחצי ומונה למעלה מ-130,000 חברים, מעניק הנחות בעשרות אחוזים למיטב האירועים וההופעות לקראת חג הפסח.
אלינור גליקמן
הספר עוסק בשאלת הזהות היהודית, בקשר בין יהדות לישראליות, בזהותה של מדינת ישראל ועוד
ש ק
012 סמייל עולה בקמפיין בהיקף של כ-4 מיליון שקלים
בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט; מציעה לקראת חג הפסח תעריף שיחות קבוע של 8 אגורות לדקה בלבד לכל יעד ברחבי העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il