X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה אף הכריזה על סדרת מוצרים ושירותים חדשה – Greenplum Chorus המספקת למדעני דאטה כלי דמוי פייסבוק לעבודה משותפת
▪  ▪  ▪

EMC הודיעה על רכישת Pivotal Labs, חברה פרטית מסן פרנסיסקו, המספקת כלים ושירותים לפיתוח תוכנה מהיר.
Pivotal Labs מעשירה את קטלוג המוצרים והשירותים של EMC, המאפשרים לארגונים לאחסן, לנתח ולבצע פעולות בהתבסס על ביג דאטה - חבילות נתונים כה גדולות שתשתית IT מסורתית לא תוכל לעמוד בהן. Pivotal Labs תאיץ את הפיתוח ואת האימוץ של אפליקציות הביג דאטה בארגונים, באמצעות מתודולוגיות ופלטפורמות פיתוח מהירות ומודרניות.
Pivotal Labs, אשר הוקמה ב-1998, מביאה ל-EMC מתודולוגיית פיתוח תוכנה מובחנת ביותר; כשרון הנדסי ברמה עולמית בסביבות של אינטרנט, סלולר, Big Data ושירותי מחשוב ענן; וכלי פיתוח תוכנה מוביל בתעשיה, Pivotal Tracker, שמשרת למעלה מ-240 אלף לקוחות מפתחים ברחבי העולם. על לקוחותיה של Pivotal נמנים טוויטר, בסט ביי, גרופון, Salesforce.com ורבים אחרים.
אפליקציות ביג דאטה מוכנות הן עניין נדיר, ומרבית הארגונים משליכים מידע בנפחים גדולים לפתרונות אחסון, כמו Hadoop, וכותבים קוד מותאם אישית כדי לחלץ את הערך הטמון ממנו. עם Pivotal Labs, המובילה בפרקטיקות פיתוח מהירות אשר תומכות בחזרה מהירה על פעולות, פיתוח מבוסס בדיקות, כלי קוד פתוח ופלטפורמות מודרניות, יוכלו סטארט-אפים ותאגידים בינלאומיים לבנות במהירות אפליקציות ושירותים חדשים, אשר מפיקים תועלת מהביג דאטה.
בצמוד להודעת הרכישה, השיקה EMC את Greenplum Chorus, סדרת מוצרים ושירותים חדשים, המספקת למדעני דאטה כלי דמוי פייסבוק לעבודה משותפת, על-מנת לאפשר להם לחזור על פעולות במהלך פיתוח חבילות מידע ולהבטיח כי תובנות מועילות תסופקנה לארגון במהירות. כעת, עם הכלים של Pivotal Labs, יוכלו לקוחות EMC לבנות במהירות אפליקציות ביג דאטה באמצעות סביבות פיתוח מודרניות.
ל-Greenplum Chorusמטרה אחת: לאפשר לארגונים להפיק תובנות וערך כלכלי גדולים יותר מהביג דאטה. אחת הדרכים המהותיות להגשים מטרה זו, היא להעצים ללקוחות את צוות מדעני הדאטה. Greenplum Chorus היא ערכת הכלים הראשונה בתעשיה שתוכננה במיוחד עבור צוותי מדעני דאטה ומאפשרת להם עבודה משותפת.
בנוסף להיותה חברתית, Greenplum Chorus היא גם פתוחה. EMC הכריזה על OpenChorus Initiative (openchorus.org), שמטרתה להאיץ חדשנות ואימוץ של אפליקציות מידע שיתופיות וחברתיות, אשר רצות על גבי פלטפורמת Greenplum Chorus. Greenplum Chorus מאפשרת לביג דאטה להיות יותר חברתי ופתוח.
על אודות EMC
EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE: EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לעסקים ולספקי שירותים לספק IT כשירות. מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המסע למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין ויעיל יותר.
בישראל פועל מרכז המכירות, השירותים והתמיכה של EMC בפארק אזורים בפתח תקוה, ומרכז מצוינות (Center of Excellence - CoE), המאגד את פעילויות המו"פ של החברה ופעילות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC , בא.ת. הרצליה ובבאר שבע. את שנת 2011 סיימה EMC העולמית עם הכנסות בהיקף 20 מיליארד דולר.
תאריך:  21/03/2012   |   עודכן:  21/03/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת אליעזרי
חברת "קרן אהבה" לילדי בית איזי שפירא מציעה שלל מתנות מקוריות לחג הפסח    הרווחים קודש לרווחת אלפי הילדים והבוגרים עם מוגבלות, המטופלים בעמותה    העיטוף והאריזה נעשים בעזרת אנשים עם מוגבלות בתנאי שכר מועדפים!
ירון לוקר
פארק החיות הממוחזר יערך בחול המועד פסח בפארק המחזור בחירייה
אסף מואב
הכינוס ה- 17 להנדסת תעשיה וניהול יתקיים החודש תחת הכותרת: "החזית הבאה: אסטרטגיה ארגונית, אנליטה עסקית ומערכות ענן"    הכינוס ייערך בתאריכים 27-28 במרס בהשתתפות בכירי תעשיה וניהול מהאקדמיה ומחברות מובילות בארץ והעולם
גלי שעיבי
לקראת חג הפסח צופים בענף הרכב שיהיה מחסור ברכבים להשכרה, בשל עליה בכמות תיירות נכנסת וביקוש רב גם בקרב צרכנים ישראלים. בקל אוטו מציעים החל מהיום מבצע מיוחד לשוכרים רכב בתקופת הפסח: כל מי שישכור רכב ל-3 ימים ויותר בפסח, יקבל חינם, זוג כרטיסים לימית ספארק המים חולון בשווי 188 ש"ח
sos כפרי ילדים
היום (ד') יחנך פארק אתגרי בכפר הילדים "מגדים" שבמגדל העמק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il