X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת טורנדו זכתה במכרז הממשלתי של משרד האנרגיה והמים להתייעלות אנרגטית, במסגרתו תחליף כעשרת אלפים מזגנים חדשים וחסכוניים באנרגיה חברת 'טורנדו' זכתה במכרז של משרד האנרגיה והמים באופן בלעדי, בפרויקט 'התייעלות אנרגטית', במסגרתו תחליף מזגנים ישנים הצורכים אנרגיה רבה במזגנים חדשים וחסכוניים
▪  ▪  ▪
טורנדו [יח"צ]

במסגרת המכרז חברת 'טורנדו' תתחייב להתקנת מזגנים חסכוניים בדירוג אנרגטי A ו-B ותעניק אחריות כוללת של שלוש שנים. כמו-כן, תתחייב טורנדו להוביל את המזגן החדש לצרכן, לפרק את המזגן הישן ולקחת אותו לגריטה, וכן להתקין את המזגן החדש בבית הלקוח.
חברת המזגנים 'טורנדו', שזכתה במכרז המשרד, תחליף כ-10,000 מזגנים ישנים למזגנים חדשים וחסכוניים (בדירוג אנרגטי A ו- B). החלפת המזגנים צפויה להוביל לחיסכון של כ-1700 קוט"ש למזגן בשנה, ובסה"כ לחיסכון של כ-17 מיליון קוט"ש. עבור כל משק בית, החיסכון מוערך בכ-800-850 ש"ח בשנה.
מטרת הפרויקט של משרד התשתיות הוא להגביר את המודעות לחיסכון באנרגיה, לעודד החלפת מוצרי חשמל ישנים בעלי דירוג אנרגטי נמוך ולהוציאם מהשוק. הפרויקט צפוי להוביל לחיסכון של כ-1700 קווט"ש בשנה, המוערכים בי-800-850 ש"ח במשק בית. זהו השלב הראשון מבין שניים בו יוחלפו כ-10,000 מזגנים בתקציב של כ-10 מיליון ש"ח. בשלב השני יתקיים מכרז נוסף על 50,000 מזגנים.
"הזכייה במכרז מבטאת את המסר המרכזי של החברה, להתייעלות אנרגטית שמביאה לחיסכון בחשמל, חיסכון כספי ושמירה על איכות הסביבה", אומר אסף גריס, מנהל שיווק קבוצת טורנדו, "אנו מקפידים לעמוד בתקנים העולמיים המחמירים ביותר. זה עבורנו לא רק פרויקט אלא דרך חיים. במזגני החברה מותקנת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ביותר עם תועלות רבות כגון פונקצית טורבו , עוצמת מיזוג חזקה ושקטה, טכנולוגיית Follow Me ועוד".
הזכאים לרכישת מזגן חדש במסגרת המבצע, יוכלו להתקשר למוקד הטלפוני של טורנדו שם יבדקו נציגי השירות את זכאותם (באמצעות מספר תעודת הזהות ותאריך הלידה של רוכש המזגן). לאחר מכן תתואם פגישה בבית הלקוח לבדיקת המזגן הישן והתאמת המזגן החדש. (על-פי הדגם של המזגן הישן בודקים שהוא עומד בתנאי המכרז: בן למעלה מעשר שנים ועוד). בפגישה יבצע נציג החברה סימון של המזגן המיועד לפירוק, הזמנה טלפונית מול מוקד ההזמנות של חברת טורנדו, על-פי הדגם שהלקוח מעוניין בו, יגבה את הכסף ויתאם מועד הספקה והתקנה. במועד ההספקה, יגיע המתקין לבית הלקוח, יפרק את המזגן הישן המסומן בהתאם לכל כללי הפירוק ויתקין את החדש. המתקין יבדוק תקינות המזגן החדש יחתים את הלקוח על סיום ההתקנה, ויקבל ממנו עותק של תעודת הזהות ושל הספח.
דגמי המזגנים שזכו במכרז ויוחלפו:
דגם מחיר לצרכן ש"ח סבסוד המשרד ש"ח דירוג אנרגטי תפוקת קור BTU
TOP-12 1415 1005 A 9776
SUPER GOLD 12i 1415 1005 B 9928
PLASMA GOLD 12 1415 1005 B 9928
GOLD 12i 1415 1005 B 9928
PLASMA DESIGN 120 1464 1005 A 9477

תאריך:  21/03/2012   |   עודכן:  22/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי מדלעי
פרס הוקרה הוענק לאלי כהן אחד ממעצב השיער המובילים בארץ באירוע גאלה של עמותת תשקופת המסייעת לחולים במחלות סופניות על פעילותו המסורה
אסף מואב
מחירוני הבנייה באתר zap דפי זהב החדש יתבססו על מידע מתוך המאגר המאוחד של חברת רמדור
מוטי שוימר
ה-Kintex-7 325T FPGA הנמצא כעת בייצור מוגבל, פותח במיוחד במטרה להיענות לצרכי היישום עבור לקוחות מרכזיים בשוק התקשורת
רות אבנת
ויצירתיות מוצע לקראת החגים בסניפי החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
שוהם תהל
הקרמיקה שלא הכרתם: ארנבים עם כפתורים, דובים תפורים, כלי הגשה פונקציונלים יחודיים, אקווריום עם מדרגות, תבנית פרמידה, תחנת כח ובבושקות, הם רק חלק מאוסף מרהיב וחדשני של עיצובים קרמיים שיצרו סטודנטים לעיצוב תעשייתי בשנקר, אשר יוצגו בתערוכה בשם "ניסוי כלים/עיצוב קרמי" שתפתח ביום ראשון הקרוב 25 במרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il