לקראת חג הפסח הקרב ובא, ארגון "פתחון לב" יצא בקמפיין שמטרתו לגייס תרומות שיאפשרו חלוקת סלי מזון לכ-10,000, משפחות.
כדי לייעל את המודעות המפורסמות על גבי העיתונים השונים, בארגון החליטו לעשות שימוש בטכנולוגיית ה-QR הפופולרית, לפיה סריקת קוד QR בעזרת טלפון חכם (סמארטפון) מקשרת את המשתמש לדף אינטרנט מאובטח, דרכו ניתן להזין תרומה באופן מקוון, פשוט וקל.
QR קוד(Quick Response Code)הוא מעין ברקוד דו-ממדי, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ויזואלית. חברות המפרסמות מוצר או אירוע נוהגות לכלול קוד QR בפרסומות המודפסות ברחוב או בעיתון, וטלפונים חכמים הפכו לאמצעי הקלט העיקרי של הקוד באמצעות המצלמה הנכללת בהם.
ניסים ציוני מנכ"ל פתחון לב מוסר: "אנו רואים חשיבות עצומה בייעול ושיפור הקשר עם קהל התומכים שלנו. במסגרת זו אנו פועלים בארגון לאימוץ טכנולוגית חדשות אשר יקלו על התקשורת ואפשרויות הסיוע לארגון. הרעיון לשדרוג הטכנולוגי התאפשר הודות לחברת "צלם שלם" ולמנכ"ל אמיר אורני אשר תרם לארגון ופיתח בהתנדבות את אפליקציית התרומה".
בפסח 2012 חיים בישראל 1,800,000 אנשים מתחת לקו העוני מתוכם כ-850,000 ילדים עניים. בימים אלו נמצא ארגון פתחון לב בעיצומן של ההכנות לקראת חג הפסח, במטרה לסייע לאלפי המשפחות והילדים.
ארגון פתחון לב פועל מ-1998 במטרה להוציא משפחות ובני נוער ממעגל העוני. להשגת מטרה זו מחלק הארגון במרכזי הסיוע סלי מזון, הלבשה והנעלה לנזקקים במשך כל השנה ובחגים בפרט. במרכז החינוכי "לגעת באופק", מסייע הארגון לבני נוער בעלי פוטנציאל אך חסרי אמצעים לסיים את בית הספר בהצלחה, לקבל בגרות ולהתגייס לצבא.