X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קרן גרימברג דוא"ל שטרן אריאלי יחסי ציבור תגובות
מחקר גלובלי חדש שערך מותג העוגיות Oreo לרגל חגיגות ה-100 למותג מגלה כי לילדים והורים כאחד נחוץ זמן נוסף "להיות ילדים"
▪  ▪  ▪
100 שנות ילדות עם Oreo [יחסי ציבור]

דוח עולמי חדש, שנערך בפברואר 2012 על-ידי חברת המחקר Ipsos, לבקשת מותג העוגיות Oreo, מגלה כי רוח הילדות מסין עד פולין, פורטוגל ו-ונצואלה, שמשמעותה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד - ליהנות מרגעים פשוטים ונטולי דאגות – עשויה להיכלל ברשימת המינים המצויים בסכנת הכחדה.
הדוח, שנערך לרגל חגיגות ה-100 ל-Oreo, מגלה כי הרוב המכריע של ההורים שהשתתפו בסקר מאמינים כי הילדים של היום גדלים מהר יותר מאשר הדורות הקודמים. למעשה, 7 מתוך 10 הורים ברחבי העולם ציינו כי ילדיהם זקוקים לזמן רב יותר "פשוט להיות ילדים".
הרעיון כי "רוח הילדות" נמצאת בירידה נכון לא רק בהתייחס לילדים, אלא גם למבוגרים – למעשה, מרבית ההורים בעולם (59%) ציינו שהם לא נהנים מדי יום, ואילו 54% ציינו שלעיתים רחוקות הם חווים את תחושת ההנאה שחשו כשהיו ילדים.
"הדוח העולמי לרוח הילדות", שנערך על-ידי Ipsos, מדד למעשה את "רוח הילדות" ברחבי בעולם בניסיון להבין האם וכיצד אנשים, צעירים ומבוגרים, מנצלים את הזמן בכדי לחוות את ההנאות הפשוטות של "להיות ילד".
"כיוון שאנו מדברים באופן שוטף עם צרכנים ברחבי העולם, אנו שומעים באופן עקבי על החשיבות של התנסות בתחושות נטולות דאגות של ילדות, בכל גיל", טוען פיליפ שיבא, מנהל המותג העולמי של Oreo. "אנו מאמינים כי רגש זה חשוב יותר בימינו מאשר אי פעם בעבר, לכן ערכנו את המחקר – בכדי ללמוד יותר על רוח הילדות ברחבי העולם".
בעוד המחקר מציע כי רוח הילדות מצוייה בסכנה, הרצון של הורים להשתעשע עם ילדיהם, אינו הולך ונחלש. 63% מההורים השיבו כי לבלות עם ילדיהם חשוב להם יותר, מאשר היה חשוב להוריהם, כאשר הם עצמם היו ילדים.
הנאה צרופה ונטולת דאגות הפכה למצרך כה נדיר עבור הורים וילדיהם עד כי היא שווה את משקלה בזהב – פשוטו כמשמעו. יותר ממחצית ההורים שהשתתפו בסקר ציינו כי היו מחליפים חלק ממשכורתם בתמורה לבילוי זמן נוסף עם ילדיהם. בנוסף, 4 מתוך 5 הורים שהשתתפו בסקר, נוהגים לומר כי בילוי עם המשפחה "חשוב יותר מכל דבר אחר". למרות נתונים אלה, 59% מהמבוגרים אינם נהנים מרגעים נטולי דאגות על בסיס יומיומי.
בעולם הסלולרי, מהיר התנועה, טכנולוגיה ומדיה חברתית משפיעות באופן דרמטי על דינמיקת חיי המשפחה. 67% מההורים ברחבי העולם מסכימים כי הטכנולוגיה מסייעת למשפחה לשמור על קשר, אך יחד עם זאת מדובר בעובדה המלווה במחיר. כאשר הם מבלים במחיצת המשפחה, כמעט מחצית מההורים (48%) טוענים כי בני המשפחה מוסחים על-ידי הטכנולוגיה. עובדה זו חזקה במיוחד אצל הורים עובדים, כאשר יותר ממחציתם (55%) ציינו כי הטלפון הסלולרי והמחשב הופכים את החיבור לעבודה לקל יותר, גם במהלך הזמן בו הם מבלים עם המשפחה בבית.
הילדים של היום, שגדלו בנוכחותה של הטכנולוגיה, מושפעים באמצעותה על האופן שבו הם מבלים עם הוריהם ובני משפחתם. רק פחות מרבע מן ההורים (23%) ציינו כי הם מתקשרים יותר עם ילדיהם הודות לטכנולוגיה, מאשר באופן בלתי אמצעי.
עם זאת, למרות הלחצים והסחות הדעת המשפיעים על הזמן שבו מבלות משפחות יחדיו, ומצב הילדות כיום, קיימת תקווה. למעשה, 88% מההורים ציינו כי הם מחוייבים לוודא כי ילדיהם אינם מפספסים את הילדות, ורובם של ההורים (77%) ציינו כי הם עצמם היו רוצים להיות נטולי דאגות, בדומה לתקופה שהיו ילדים.
הסקר נערך בתקופה של 6 שבועות בין החודשים נובמבר ודצמבר 2011. יותר מ-7,000 הורים עם ילדיהם מתחת לגיל 18 השתתפו במחקר, באמצעות סקרים מקומיים שערכו בראיונות באינטרנט או באופן אישי. המחקר נערך במקביל ב-20 מדינות, ביניהן: קנדה, סין, ארה"ב, ספרד, בריטניה, רומניה, מקסיקו, הודו, גרמניה, צרפת, וונצואלה, פולין ועוד.
הסקר שנערך הוא חלק מפעילות רחבה שעורך מותג העוגיות Oreo לרגל חגיגות יומולדת ה-100 למותג ברחבי העולם, שעיקרן, חגיגות "הילד שבפנים", והחזרת ילדים ומבוגרים כאחד לרוח הילדות, השטות וההנאה.

תאריך:  22/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
אסף מואב
SGI זוכה בפרס Computerworld Honors לשנת 2012    מחשב העל NASA Pleiades מתוצרת SGI מדורג שביעי בצמרת ה- Top 500 של מחשבי העל החזקים בעולם
שמואל דברת
"אדריכל אל מנספלד ומוזיאון ישראל, בניין פתוח קצה" - הרצאתו של אדריכל מיכאל מנספלד בביה"ס לארכיטקטורה של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון
חמי כהן
ערים תאומות כבר יש, עכשיו נוסדה גם ברית לשכות תאומות בין לשכת עוה"ד בתל אביב ללשכת עוה"ד בפראג, צפויה השתלמות מקצועית שתתקיים בפראג. הקמת הברית סוכמה בפגישה שנערכה בין יו"ר מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד אפי נוה, התובע הכללי העליון של הרפובליקה הצ'כית, JUDr. Pavel Zeman. ושגריר צ'כיה בישראל, תומאש פויאר
עדנה דור-און
במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל בעריכת תלמידי בי"ס מאור ובהשתתפות העובדים והמאושפזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il