X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמפיין נועד להניע את הציבור הרחב לתרום למען ארוחות החג למשפחות נזקקות. באמצעות התרומות תחלק העמותה כרטיסי ארוחת חג לקניית מוצרי מזון ברשתות השיווק
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מלווה את פעילות העמותה "מאיר פנים" לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומעלה קמפיין "פרו בונו" לגיוס תרומות למשפחות נזקקות. מטרת הקמפיין היא לאפשר ל-450,000 נזקקים לרכוש מוצרים עבור ארוחת החג. הקמפיין יתמקד במסר "ארוחת חג לכולם".
הקמפיין, שיעלה ב-26.8 בטלוויזיה למשך שבועיים, יימשך עד לערב ראש השנה, כאשר המטרה היא לגייס את הציבור למען הנזקקים ולחלק להם כרטיסי מזון בשווי 250 ש"ח לרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק, באמצעותם יוכלו לבשל ארוחת חג ולבלות אותו בחיק המשפחה.
לדברי גילי שחק, מנהל הקריאייטיב בשטרית מדיה גרופ - SMG: "הקמפיין נועד ליצור מהלך שיעורר תהודה רבה ויניע את הקהל הרחב לתרום לנזקקים בחג הפסח באופן שבו התרומה הופכת בעצם לחוויה אמוציונאלית, ערכית שניתן לשתף בה את כל המשפחה ולהפוך אותה למסורת".
לדברי רות שטרית, יו"ר משרד שטרית מדיה גרופ -SMG: "משרדנו ממשיך לפעול למען הקהילה וגאה לקחת חלק במטרה החשובה, שנועדה לאפשר לכל אחד לבלות את החג עם האנשים הקרובים לו. משרדנו מלווה את עמותת מאיר פנים ומסייע לה להעלות את הפעילות החשובה של העמותה לתודעת הציבור. כולנו תקווה כי באמצעות הקמפיין לא יישאר".
קרדיט:
מנהלת לקוחות: מיטל גדקה
קופירייטר: ערן רון
ארט דיירקטור: גלית רבסקי
הפקה: פוסט אופיס
תאריך:  26/08/2012   |   עודכן:  26/08/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
אלי ניסמן
הפקת בידור מוזיקלית חדשה של החברה העירונית לתרבות באשדוד מבית היוצר של המנהל האומנותי אלי ניסמן שיצר בשנים האחרונות מותגים מובילים לילדים ולכל המשפחה ביניהם פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" שרץ בחופשת חנוכה, פסטיבל "כיף לי" שרץ בחופשת פסח ועכשיו פסטיבל "הופה היי" שירוץ בחופשת סוכות
זהר נוי
אהבה, אינטימיות וסקס אחרי ניתוח סרטן הערמונית: איך זה נעשה
אמיר בר
קבוצת פיתוח האפליקציות הצעירה, GoFirst, אשר פיתחה נשיפון לסמארטפון, חוגגת שנה להיווסדה וחושפת פרטים על הקבוצה ועל האפליקציה החדשה שלה
הדר דניאל
חברת ביו פט יצרנית לה קט, מובילת קטגוריית המזון לבעלי חיים, משיקה חטיפים בריאים וטעימים לחתולים. החטיפים מיוצרים מ-100% כבד עוף עם תוספות ייחודיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il