זהו שמה של הרצאת הפתיחה שיעביר ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, בכנס השיווק השנתי של פורום השיווק הישראלי שיערך בשיתוף עם הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב.
פורום השיווק הישראלי שכאמור הושק רק לפני כחודש גייס לשורותיו עד כה מאות חברים מבכירי אנשי השיווק בישראל וכבר משיק את כנס השיווק השנתי – "שיווק 2013" שכותרותו "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
בכנס יופיעו מרצים בכירים מעולם השיווק בישראלי ביניהם – גיל סמסונוב, שותף במשרד פרסום גליקמן-גטלר-סמסונוב, גילי רון סמנכ"לית השיווק של מטריקס, אילן שפיגלמן סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, יובל ארד שותף מנהל קבוצת יורו ישראל, מיכל ויינשל שיינמן דוברת ביה"ח וולפסון, העיתונאית בתיה פלדמן, ערן וולף סמנכ"ל שיווק לקוחות בשופרסל ואחרים.
לדברי רונן עפר, יו"ר פורום השיווק הישראלי ומנכ"ל חברת השיווק אפריל ייעוץ עסקי: "הפורום הוקם מתוך הבנה שקיים צורך בהעשרת השיח ושיתוף הפעולה בעולם השיווק ויחסי הציבור בעיקר נוכח השינויים הדרמטיים בו. ההענות והתגובות היו הרבה מעבר למצופה ואנחנו מברכים על כך. אחד הדברים המרכזיים שחרטנו על דגלנו הוא שדרכנו תהיה רצופה בשיתופי פעולה עם גופים אחרים, שיובילו למתן ערך מוסף לחברי הפורום, וניתן לראות זאת כבר בכנס השנתי שיערך בקרוב".
הפורום כזכור הוקם במטרה לעודד ולהעשיר את השיח בתחום השיווק בישראל. הפורום מיועד לאנשי שיווק, דוברים, אנשי יחסי ציבור וכל מי שעולם השיווק מושך אותו. הפורום מציע לחבריו תכנים מקצועיים, בנק משרות בתחום השיווק, מפגשי נטוורקינג וכנסים בנושאים עדכניים בתחום השיווק, עם מיטב המומחים בארץ ועוד.
כנס השיווק השנתי "שיווק 2013" יעסוק בתמורות, בחידושים ובמגמות לקראת שנת 2013.
הכנס ייערך ביום א', 14 לאוקטובר ב – ZOA ת"א (בית ציוני אמריקה), אבן גבירול 26, ת"א.
בכנס צפויים לקחת חלק מאות מבכירי אנשי השיווק בישראל.
אתר הכנס:
[קישור]אתר פורום השיווק הישראלי:
[קישור]