X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מומחה של PLX יציג מצגת על פישוט הדיבוג של PCI Expres בכנס המפתחים של PCI-SIG בישראל
▪  ▪  ▪

PLX Technology, Inc. (NASDAQ: PLXT, המובילה הגלובלית בפתרונות שבבים ותוכנה לחיבורי PCI Express® (PCIe®) המאפשרים ארכיטקטורות מתפתחות של מרכזי נתונים, הודיעה היום שהחברה תציג מצגת טכנית על פישוט הדיבוג של PCIe בכנס המפתחים (DevCon) הקרוב של PCI-SIG בתל אביב, ישראל. דרק פרסיבל, מהנדס יישומי שטח בכיר של PLX®, יציג את המצגת "דיבוג חיבורי PCIe ללא אנלייזר" בכנס, ב-12 במרס בשעה 8:30-9:30 בבוקר (זמן עולמי מתואם). המצגת כוללת הנחיות למתכננים על הדרכים היעילות ביותר לפתרון בעיות נפוצות ומורכבות בתכנון PCIe באמצעות כלי דיאגנוסטיקה בשבב ותוכנה חופשית, במקום לרכוש ציוד אנליזה יקר.
במצגת שלו, שבנויה עבור מהנדסים שמכירים את PCIe אבל מעוניינים בהבנה מעמיקה יותר של שיטות דיבוג בטכנולוגיית החיבורים העוצמתית הזאת, פרסיבל יסביר מגוון רחב של אתגרים ופתרונות שבהם מתכננים נתקלים בגיבוש הסופי של תכנונים מבוססי PCIe, ביניהם:
? שלבי דיבוג ראשוניים
? הבנת LTSSM
? דיבוג באמצעות אוסילוסקופ
? דיבוג באמצעות רגיסטרים
? בעיות ברמת המערכת
? רוחב הפס וגודל תוכן המנה (payload)
PCI Express נמצא בכל מקום במערכות משובצות, שרתים, יישומי אחסון ומגוון של סביבות מרכזי נתונים ומחשוב ענן אחרות, עם יתרונות חשובים על פני ממשקים חלופיים: הספק נמוך, זיהוי אוטומטי, אפשרות להגדיר את הנתיבים וזיהוי ותיקון שגיאות חזק. ועם זאת, מתכננים עדיין צריכים מדי פעם לדבג חיבורי PCIe בעייתיים. כלי הדיאגנוסטיקה בשבב שנמצאים במתגי ה-PCIe ExpressLane™ של PLX -- מחולל מנות משובץ, מדידת העין של Rx, לולאת ה-Tx, מוני שגיאות, מחולל PRBS ויכולות הזרקת שגיאות -- מאפשרים למהנדסים לדבג תכנונים במהירות ובאופן משתלם ועוזרים להביא אותם לשוק בזמן המינימאלי.
המתגים של PLX: ביצועים ללא מתחרים, מרחיבים את PCIe אל מחוץ לקופסה
תיק מוצרי הדור השלישי של ExpressLane PCIe של PLX עם כלי הדיאגנוסטיקה בשבב האלה כוללים 18 מתגים הנעים מהתקן יעיל עם 12 נתיבים ושלוש יציאות ועד למתג היחידי בענף עם 96 נתיבים ו-24 יציאות. תכנונים המשתמשים במתג ExpressLane PEX8796 (8 גיגה העברות לשנייה לנתיב, במצב דופלקס מלא) מממשים קצב העברה של עד 1.5 טרה ביט לשנייה - ביצועים שמשתווים לכל טכנולוגיות החיבורים האחרות. יתר כל כן, המתגים המאוד רב תכליתיים האלה מאפשרים עכשיו את הטכנולוגיה ExpressFabric®, פתרון שתכננה PLX שמרחיב את PCIe מעבר למעמד הדומיננטי הנוכחי שלו בתוך שרתים, מתגי רשתות ומכשירי אחסון ולתוך הלב של מארג המערכת. ExpressFabric, טכנולוגיית הדור השלישי של PCIe -- ובסופו של דבר הדור הרביעי -- מציגה למתכננים את פתרון המארג עם ההספק והעלות הנמוכים ביותר, משום שהיא מבטלת את הצורך בתרגום המסורבל של חיבורים מרובים, ובכך מפחיתה את זמן האחזור ומגבירה את הביצועים.
לפרסיבל יש קרוב לשלושים שנות ניסיון בתפקידים טכניים שונים בענף השבבים. כמהנדס יישומי שטח בכיר ב-PLX אירופה, הוא מספק תמיכה טכנית והדרכה ללקוחות של PLX באירופה, אפריקה והמזרח התיכון. לפרסיבל יש תואר בהנדסה מאוניברסיטת האל בבריטניה.
כנס המפתחים DevCon ייערך ב-11-12 במרס 2013 בקרלטון תל אביב. למידע נוסף על הכנס ולהרשמה: www.pcisig.com/events/Israel_DevCon_2013
למידע נוסף על PLX:
? לצפות בסרטונים
? להורדת תיעוד נלווה
? ליצור קשר עם המכירות
אודות PLX:
PLX Technology, Inc. (NASDAQ: PLXT), שהמטה שלה בסאניווייל, קליפורניה, ארה"ב, היא הספקית הגלובלית מובילת הענף של פתרונות חיבורי PCI Express מבוססי שבבים ומתמקדת בעיקר בשוקי מרכזי הנתונים הארגוניים. החברה מפתחת שבבים מועשרים בתוכנה המאפשרים בידול מוצרים, פעולה הדדית אמינה וביצועים מעולים. בקרו את PLX בלינקדאין, פייסבוק, טוויטר ויוטיוב.
ExpressLane, ExpressFabric, PLX והלוגו של PLX הם סימני מסחר של PLX Technology, Inc. שעשויים להיות רשומים בתחומי שיפוט מסוימים. כל שמות המוצרים האחרים שמופיעים בחומר זה הם למטרות זיהוי בלבד ומכירים בכך שהם שמות מסחר או שמות מסחר רשומים של החברות שלהם.

תאריך:  28/02/2013   |   עודכן:  28/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
PLX מציגה מצגת על פישוט הדיבוג של PCIe
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סמינר הקיבוצים
סטודנטים מבית הספר לרפואה משלימה בסמינר הקיבוצים, קיימו יום טיפולים התנדבותי שכלל עיסויי ידיים ורפלקסולוגיה לקשישים במרכז יום לתשושי נפש בגבעתיים
שי מרון
החברה דיווחה על עלייה של 13% בהכנסותיה ב-2012
זהר נוי
המשתתף בתחום הרפואה ברשת פוקס ניוז מסביר את המחקר על תופעות הלוואי של הטיפולים בסרטן הערמונית    לדברי ד"ר דיוויד סמאדי, ניתוחי כריתת ערמונית רובוטיים חדשניים משפרים את איכות החיים אחרי סרטן הערמונית
זהר נוי
חברת סייסנס הישראלית זכתה בפרס "בחירת הקהל" בכנס סטרטה היוקרתי בארה"ב
יפעת יחסי ציבור
מיכל ינאי תשמש כפרזנטורית של חברת "א.א מראות" לשנתיים נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il