X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ניהול חכם של תעבורת תקשורת מבית F5 Networks
▪  ▪  ▪
גד אלקין מנהל איזורי F5 Networks [F5]

חברת Networks F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking (שיפור ביצועי היישומים ברשתות). F5 מספקת פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. החברה מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת בתחום תעבורת הטלקום, הנתונים והווידיאו, בעבודה מכל מקום וביישומים – הן ב-Data Center והן בענן.
רבים שואלים אותנו מהו הייחוד של F5, ולכך יש תשובות רבות. במאמר זה ניגע בכמה נקודות מרכזיות:
טיפול בכלל נפח התעבורה במערכת – כאשר לקוח בוחר מרכיב מפלטפורמת השירותים החכמה (intelligent service framework) של F5, הוא מסוגל לטפל במלוא נפח תעבורת התקשורת הקיים במערכת, ללא מקטעי תעבורת תקשורת שהוא אינו רואה, ותוך אפשרות לגידול עתידי בנפח התעבורה.
חוסן וגמישות אפליקטיבית – המוצרים והפתרונות של F5 לא מתמקדים דווקא בגורם שמנתב את תעבורת התקשורת לכיוון זה או אחר. במקום זאת, הם מאפשרים ללקוח למצוא שימושים נוספים לפלטפורמה, לקבל הגנה טובה של הפלטפורמה על עצמה ועל סביבת התקשורת שלה, וליהנות מיציבות ומיכולות מיוחדות של פלטפורמת השירותים החכמה.
שילוב של כלי אבטחת מידע מגוונים – כל מוצרי אבטחת המידע של F5 מהווים למעשה פיירוול רשתי בעל הסמכת ICSA, Reverse Proxy מלא והגנה מפני מגוון רחב של התקפות רשת בנוסח DoS (Denial of Service) ו-DDoS (Distributed Denial of Service) בשכבות התקשורת 3-4. יתרה מזו, ה-iRules בפלטפורמה של F5 אינו רק כלי טכני המאפשר לבצע פעולות על המידע. זהו כלי אבטחתי ממעלה ראשונה המסייע לסגור פרצות באפליקציה ובגישה אליה ומספק מענה ל-Zero Day Attacks (התקפות אבטחת מידע שלא היו מוכרות בעבר), גם כאשר לא קיים Web Application Firewall בסביבת התקשורת הרלוונטית.
מערך שירותים רחב על פלטפורמה יחידה – לא קל למצוא בשוק שילוב כה מגוון - הפלטפורמות מאפשרות שירותים רבים ונוספים ובהם Web Application Firewall,Network Firewall ניהולי, כלי Access Management לטיפול בכל נושא הגישה, כלי DNS Security and Offload ועוד כלים רבים. שילוב רב-צדדי זה מעניק ללקוח אפשרות לבחור כעת או בעתיד בשורה של שירותים מתקדמים על גבי פלטפורמה יחידה ומאובטחת, המספקת ראיה כוללת של פעילות המשתמש בעבר ובהווה, ושל האופן שבו הוא ניגש לאפליקציה.
חיסכון במוצרי נישה – העובדה שכל המידע מרוכז במקום אחד מייתרת את הצורך בהשלמות שמספקים מוצרי נישה נקודתיים. למוצרים כאלה מספר חסרונות: הם מייקרים את הפתרון הכולל; הם מגדילים את העיכוב בגישת המשתמש לאפליקציה; הם מעלים באופן ליניארי את הסיכוי לתקלה; הם מסרבלים את האפשרות לתקן תקלות ולהבין מה עושה המשתמש בכל שכבת תקשורת.
במוצרי F5, המשתמש עובר פעם אחת בשבע השכבות של הרשת. בכל שכבה מתבצעת בדיקה לגבי תקינותו, המדיניות איתה הוא אמור לעבור שכבה זו ומערך החוקים שעליו לעמוד בו. רק אז, מתבצעת החלטת איזון עומסים אפליקטיבית חכמה לכיוון השרת.
סקירת מאפיינים זו חשובה ללקוחות, שהיום יותר מאשר בעבר, נדרשים לתכנון אסטרטגי שבו הם חוסכים ארגון כסף רב לטווח הארוך. לכן אין זה מקרה שמותגי-על דוגמת המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, וביניהם 10 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם, מסתמכים על פתרונות F5 Networks.
מי סומך על פתרונות F5 Networks?
- 14 מתוך 15 הבנקים הגדולים בארה"ב
- 46 מתוך 50 החברות העשירות ביותר בעולם
- 9 מתוך 10 חברות הביטוח הגדולות בארה"ב
- 9 מתוך 10 ספקיות הרשת והתוכן הגדולות בעולם
- 10 מתוך 10 תעשיות הרכב הגדולות בעולם
- 15 מתוך 17 החוות הגדולות בעולם

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
חבר הקונגרס אדם סמית, החבר בוועדת השירותים המזוינים של הקונגרס, וחברי קונגרס אחרים, ביקרו בפתיחת המרכז ודנו בפתרונות בתחום אבטחת הסייבר, אותם הציעו נשיא ארצות הברית והקונגרס
אבנר עובדיה
עם זאת במהלך פגרת הפסח ניתן יהיה להנפיק ולשלם רישיונות נהיגה ורכב באמצעות הטלפון, האינטרנט ועמדות השירות הממוחשבות. במרכזי הבחינות יתקיימו מבחני תיאוריה. תחנות צילום ומכוני הרישוי לרכב יפעלו כרגיל
שחר וייסמן
במהלך חול המועד פסח תתגבר רכבת ישראל את רכבות הנוסעים במספר קווים ראשיים
יניב כהן
ברהאם, לשעבר מנהל בכיר לאחסון ב-EMC, יקדם שיווק גלובלי וניהול מוצרים עם דגש על הענן
מיכל סדן
התערוכה "חזון אשה" מפגישה בין ארבעה יוצרים בציור, צילום, שירה ופיסול המבטאים את תחושותיהם, דעותיהם ואמירותיהם בנושא נשיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il