X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפתרון מאפשר ליצרני אלקטרוניקה לענות ביעילות על דרישות הצרכנים אשר משתנות במהירות
▪  ▪  ▪
HTbody [יחצ]

דאסו סיסטמס (DassaultSyst?mes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בפתרונות עיצוב, תכנון וייצור בתלת מימד וניהול מחזור חיי מוצר, השיקה פתרון חדש לחברות היי-טק הנקרא HT body. הפתרון מאפשר ליצרני אלקטרוניקה להאיץ את שלבי העיצוב, התכנון והאספקה של מוצרי אלקטרוניקה תוך שמירה על בידול ואיכות גבוהה.
"שוק מוצרי ההיי-טק הוא מהיר ורגיש לדרישות הצרכנים. הצלחה בו מתבססת על המגע הראשון, המבט הראשון, והרגע הראשון של חוויה רגשית", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא לתעשיה ושיווק בדאסו סיסטמס. "על חברות להבטיח כי הן מצליחות ללכוד את דרישות השוק ומספקות את החוויה שהלקוחות מצפים ממוצרי ההיי-טק שלהם. זה מה שפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE מאפשרת: חדשנות מהירה, ייצור מהיר, וחוויית מוצר שהלקוח יתאהב בה".
הפתרון מתמקד במתן יתרונות לתכנון ועיצוב גוף ומעטפת המוצר – אלה מהווים את סימן ההיכר המרכזי של מכשירים אלקטרוניים. פתרון ה- HT body מרכז את דרישות הלקוח ומאפשר להשיג בידול המבוסס על חדשנות. הפתרון מספק את הכלים שמאפשרים מיצוי יצירתיות בעיצוב של יצרני האלקטרוניקה, וממקד את המאמצים במטרה ליצור מוצר מנצח. פתרון HT body גם מייעל את התקשורת בין יחידות הפיתוח, ההנדסה ושותפים נוספים לתהליך הייצור – פנימיים וחיצוניים. הפתרון כולל כלים מתקדמים לשיתופיות חברתית ויכולות ויזואליזציה שמאפשרות לתקשר טוב יותר עם הלקוחות ולהבין טוב יותר מה הם מצפים מהמוצר. עם HT body חברות יכולות להגיב במהירות לאירועים חיצוניים, כגון הדרך בה הקהל הרחב חש לגבי מודלים ועיצובם– ולבצע התאמה מהירה של תוכניות הפיתוח.
פתרון ה- HT body מבוסס על פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE, ומשלב את תהליכי העבודה הטובים מסוגם בממשק הנדסה ועיצוב אחיד. גישה זו מספקת חוויית שימוש רציפה יותר בתפר שבין הלקוח והחברה, בין העיצוב התעשייתי לבין פיתוח המוצר, ובין פיתוח המוצר והייצור. בכך מאיץ הפתרון חדשנות ומעבר של ידע במהלך כל תהליך הפיתוח.
אלי בויקיס, מנהל מכירות איזורית בדאסו סיסטמס ישראל: "השוק הפך למהיר מאוד. טכנולוגיות עליהן מבוססים מוצרי אלקטרוניקה הן דומות מאוד – ולכל מוצר חדשני קמים מתחרים במהירות, לפעמים עוד לפני שהוא מגיע לשוק. גוגל, לדוגמא, עוד לא השיקה את המשקפיים המדוברים שלה, וכבר חברה סינית ומיקרוסופט הודיעו על מוצרים מתחרים. היתרון הגדול של חברות עומד כיום ביכולת ליצור חדשנות עיצובית תוך שמירה על עבודה מהירה וסטנדרטים גבוהים, ובדיוק את זה הפתרון החדש של דאסו סיסטמס מספק".
-
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד3DExperience)) Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

תאריך:  21/04/2013   |   עודכן:  21/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס: פתרון למוצרי אלקטרוניקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
זהר נוי
מיכל סדן
יניב כהן
סימנטק חושפת את דוח איומי האינטרנט השנתי שלה: עלייה משמעותית בריגול סייבר ב-2012
ענת וגאיה שאקטי
חגיגה נשית של שחרור, ריפוי והעצמה - סדנאות, טקסים, מופעים, ריקודים והמון חופש לעצמך במרחב ייחודי, קסום ומאפשר. סופשבוע ארוך של טקסים ומופעים מרגשים, מגוון רחב של סדנאות ב-10 מסלולי פעילות, 100 מנחות ואמניות מעולות, ועוד הרבה הפתעות!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il