X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דאסו סיסטמס רוכשת את SFE– מובילה בתחום אופטימיזציה ואוטומציה בתכנון
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו סיסטמס [לוגו רשמי]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על רכישת חברת SFE GmbH, המובילה בתחום הנדסת קונספט של גופים וביצוע הערכת ביצועים ואופטימיזציה. התוספת של טכנולוגית SFE לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מחזקת את פתרונות של דאסו סיסטמס לתעשיית הרכבים והתחבורה, בדומה לפתרון "Target Zero Defect". רכישה זו מרחיבה את יישומי CATIA ו- SIMULIA, ומביאה ללקוחות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת ביצוע מעבר חלק מתכנון הקונספט ואופטימיזציה של ביצועים, לתכנון גוף מפורט. היקף העסקה לא נמסר.
ההכרזה על פתרון משולב להנדסת קונספט היא ייחודית בתעשיה. שלב הקונספט הוא קריטי וקשה, מאחר שהוא דורש שילוב בין מספר יכולות ותחומי פיתוח. לקוחות עומדים בפני אתגרים לקיצור זמני תהליכי החדשנות ולקיצור זמני פיתוח המוצר. יכולות הנדסת הקונספט, כמו אלו המביאה כעת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ו- SFE, עונים על אתגרים אלה.
"השילוב בין SFE ליכולות של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס יוביל לכיסוי מלא של כל שרשרת הערך בתעשיית הרכבים והתחבורה. החל משלב המידול מהיר ועד לניתוח לאחר עיבוד, דרך סימולציה של ביצועים ואופטימיזציה של צורות, הפתרון עונה על כל תהליך התכנון המשולב יחדיו. אני רואה מספר רב של מקומות בהם היכולות הללו יכולות להביא ערך לתעשיות נוספות, לא רק בתחבורה", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "הרכישה מחזקת את המיצוב החזק של דאסו סיסטמס בתחום ה- Body-in-White, ובשוק הרכב בכלליות. היא גם תספק יתרונות מיידיים לרשימת הלקוחות הארוכה של SFE, אשר כוללת את ג'נרל מוטורס, פורשה, פיאט, קרייזלר, דיאמלר, פורד, BMW, פולקסוואגן ואחרים".
"הרכישה של SFE, אחת מהשותפות המובילות של BMW, על-ידי דאסו סיסטמס, שהיא עצמה שותפה מובילה של BMW, היא חדשה טובה. אני כבר יכול לראות את הערך שהיא מביאה", אמר דטלף הלם, מקבוצת BMW. "פתרון ה-SFE CONCEPT נמצא בשימוש שנים רבות בתחום פיתוח הרכב ב-BMW לצורך הערכה פונקציונאלית, בחינה ואימות, וליצירת מודלים לפיתוח לפני הקונספט".
"זו התפתחות מרגשת עבור SFE, לקוחותיה ושותפיה. עבדנו באופן הדוק עם דאסו סיסטמס במהלך השנים האחרונות. חזינו מקרוב בתשוקתה לתחומי הפעילות של לקוחותיה, ובחזון הייחודי לאיחוד כל טווח המוצרים ויצירת חוויית שימוש העומדת בדרישות העולם האמיתי", אמר האנס זימר, מנכ"ל ומייסד, SFE GmbH. "לקוחות SFE יזכו לערך ממשי בזכות ארגון התמיכה הבינלאומי של דאסו סיסטמס, וייהנו מהמחויבות של החברה למחקר ופיתוח".
עסקת הרכישה כוללת את רכישת SFE GmbH, וכן את מוצריה השונים, SFE CONCEPT, כמו גם את פתרונות ההדמיה של החברה, הבאים גם בגרסת NVH וגם בגרסה אקוסטית, ובהם: SFE AKUSMOD, SFE AKUSRAIL, ו-SFE MECOSA. הרכישה הושלמה בראשית יולי 2013.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים.
תאריך:  26/08/2013   |   עודכן:  26/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
4000 עמודים ב-40 שקלים בלבד? אפסון משיקה בישראל את ה"מהפכה הצרכנית הבאה בעולם ההדפסה": מדפסות ביתיות ועסקיות עם מערכת מכלי דיו בקיבולת גבוהה המוזילה משמעותית את מחירי ההדפסה
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
יניב כהן
7 סטארט-אפים ישראלים נרשמו לתחרות סטרטאפים בינלאומית בתחום המובייל, המציעה פרס של מיליון ליש"ט ותמיכה תמורת מעבר ללונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il