X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, השיקה את Software Wind River Open Network לפיתוח הדור הבא של נתבים למרכזי נתונים. Software Open Network היא פלטפורמה המספקת סביבת פיתוח שלמה ופתוחה המשמשת לפיתוח נתבים עבור רשתות ותשתיות מוגדרות תוכנה
▪  ▪  ▪

Fujitsu נמניית על אחד הלקוחות הראשונים של הפלטפורמה החדשה
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, השיקה את Software Wind River Open Network לפיתוח הדור הבא של נתבים למרכזי נתונים. Software Open Network היא פלטפורמה המספקת סביבת פיתוח שלמה ופתוחה המשמשת לפיתוח נתבים עבור רשתות ותשתיות מוגדרות תוכנה (SDN). בין הלקוחות הראשונים של התוכנה נמנית חברת Fujitsu.
עקב הגידול העצום בתעבורה ובנתונים, הדרישה לקישוריות גבוהה ומשאבי רשת מציבה רף חדש. רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) מציעות יכולות שליטה ובקרה ממוקדות וגמישות יותר ברשתות תקשורת, באמצעות וירטואליזציה של מרכזי נתונים. ONS מאפשרת את ההפרדה בין 2 מישורים, זה של הנתונים וזה של הבקרה והשליטה, כדי שחברות יוכלו לנהל שירותי רשת באופן מופשט כמו שירותים וירטואליים, ולאמץ טכנולוגיות כגון SDN ומחשוב ענן.
ONS כסביבת פיתוח של נתבים עבור רשתות ותשתיות מבוססות טכנולוגיית SDN, מספקת את הכלים והמשאבים כדי ליצור, לשנות ולעדכן את הפונקציונליות של שכבות הרשת L1, L2, ו-L3 . ONS מתאפיינת בארכיטקטורה גמישה ומודולארית ובעלת ממשקים סטנדרטיים לניהול ובקרה.
ONS מעניק פלטפורמה ברת-הרחבה המאפשרת הוספה של יישומי צד שלישי באופן חלק ובלתי מורגש. היא אף תומכת במגוון רחב של פרוטוקולי רשת. התוכנה מתאימה לשימוש בנתבי top-of-rack (ToR) במרכזי נתונים גדולים, בשרתים ובמיקרו-שרתים, וכפלטפורמה למגוון יישומי רשת.
ONS תומכת ב-Switch Reference Design Intel® Open Network Platform (ONP) ומותאמת לחומרה של Intel כדי לספק רמה גבוהה של גמישות וביצועים. בנוסף לכך, פלטפורמת ONS נהניית מגב רחב ומתמיכה גלובאלית.
"כטכנולוגיה אשר הולכת יד ביד עם מחשוב ענן, SDN יכול למרכז ולפשט את הניהול של הרשת, ובכך לאפשר לחברות לשפר את הגמישות, את היעילות ואת יחסי עלות-תועלת," אמר ריקי וואטס, מנהל פתרונות ניתוב בווינד ריבר. "באמצעות התוכנה הרחבה והמקיפה שלנו, הלקוחות יכולים בקלות רבה למזג את הפונקציונליות של ה-SDN למוצריהם, וכך לקצר את זמן שחרור המוצר לשוק תוך חיסכון במשאבים ועלויות."
אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר, חברה-בת בבעלות מלאה של תאגיד אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית בתוכנה למערכות משובצות וניידות. ווינד ריבר הייתה חלוצת המחשוב המשובץ במכשירים מאז 1981 והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממיליארד מוצרים. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם משרדים ביותר מ-20 מדינות.

תאריך:  14/10/2013   |   עודכן:  14/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוג'יטסו רכשה מווינד ריבר פלטפורמת פיתוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
בית ספר "אורט מעלות", הממוקם בגליל המערבי, בעיר מעלות, נבחר על-ידי ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק, לשמש כ"שותף הקהילתי" של החברה בישראל. בית הספר משתייך לרשת אורט ישראל – רשת החינוך הטכנולוגית-מדעית הגדולה בישראל
יניב כהן
מעבדת קספרסקי חושפת את "Icefog": קמפיין ריגול חדש המופעל על-ידי שכירי חרב
עדי דקל קורן
עדנה דור-און
הופעתו (בהתנדבות) ריגשה את תלמידי בי"ס מאור המאושפזים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
כלי הרכב הסולארי של Blue Sky Solar, שעוצב עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מוביל את מרוץ World Solar Challenge באוסטרליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il