X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

מחלת הסרטן שלי פרק נ"ג
מאת: אלכס לוין
שלום לקוראי הנאמנים,
מזמן לא כתבתי לכם על מחלתי, פשוט לא היו חדשות מסעירות. לפני כחודש חזרתי לטיפולים המלאים מכיוון שהמחלה הגיעה לשלב שצריך לטפל בה שוב. דבר מה השתבש בשרשראות הקלות ב ד.נ.א, אני לא יודע בדיוק מה זה, כמו-כן רמת הסרטן הגיעה לרמה המחייבת טיפול מיידי.
קיבלתי שלל תרופות מתלידומיד ועד לאנטיביוטיקה וסטרואידים שונים; הכדורים הללו גורמים לי להרגשת חולשה בכול הגוף, סחרחורות מדי פעם, רעידות מדי פעם בכל הגוף. לאחר נטילת הסטרואידים אני מחליף צבעים כמו זיקית. אפילו העיניים לא נפתחות בבוקר בצורה קלה. כל התופעות הללו הן תופעות זמניות הנמשכות כשניים-שלושה חודשים עד אשר הגוף מתרגל לכדורים. זה קרה לי גם בטיפולים הקודמים אך בעוצמה פחותה יותר. מה שנותן לי את הכוח, זה שאני יודע ששלב זה של טיפולים לא ימשך יותר משישה חודשם. כמו-כן התרופה היחידה שעוזרת לי באמת זה התלידומיד , שום דבר אחר באמת לא עוזר, זאת התרופה היחידה שמורידה לי את הסרטן באמת, לא כימותראפי ולא כלום.
טיפים להתמודדות עם מחלת הסרטן
בזמנו יצאו מחקרים אשר חיזקו את אשר היה ידוע זה זמן רב, שאסור לצרוך ויטמין סי בזמן טיפולים במחלת הסרטן. הסיבה פשוטה ביותר: ויטמין סי עוזר לתאים השונים בגוף ומחזק אותם, אבל הוא גם נותן כוח ואנרגיה לתאים הסרטניים. יוצא מכך שמי שחולה במחלת הסרטן ומקבל טיפולים קשים ומקבל גם ויטמין סי, הוא בעצם עוזר לתאים הסרטניים לשרוד טוב יותר נגד המתקפה של התרופות השונות. מחקר חדש מראה שבקרב חולי סרטן, ויטמין סי עלול לגרום יותר נזק מתועלת. חוקרים במרכז האונקולוגי של בית החולים "סלון קטרינג" בניו-יורק חקרו כיצד משפיע הוויטמין על תאים סרטניים. הם גילו, שהוויטמין מגן לא רק על תאים בריאים, אלא גם על תאים סרטניים. הממצאים פורסמו לפני כמה ימים בכתב העת "Cancer Research". על כן לאלו אשר מקבלים טיפולים כימותראפיים תתייעצו עם הרופאים ותנקטו את הצעדים הנכונים למען הצלחת הטיפול שלכם.
טיפ נוסף שברצוני להעניק לחולים שבין הקוראים: תפסיקו לרחם על עצמכם. תפנימו שאתם חיים. הזמן אולי מוגבל אך אתם עדיין עם שתי רגליים על הקרקע - תנצלו כל רגע, תצאו תבלו, תהיו עם חברים. תצאו לטייל או כל דבר אחר אשר אתם אוהבי. אל תתנו למחלה לשלוט בכם; אם אתם תשלטו בה - תחיו הרבה שנים באושר. אם לא תחשבו על המחלה יום-יום אז תנצחו אותה; אולי באופן זמני אך תיהנו יותר מהחיים. לא לשקוע במרה שחורה - זה מה שיהרוג אתכם. תתחילו לחיות את פרק ב' של החיים שלכם, אני מבטיח לכם שאם תפנימו טוב טוב את אשר אני מתכוון אליו תיהנו מפרק ב' יותר מאשר מפרק א' של החיים שלכם, הכל תלוי בכם.
כאשר סיפרו לי שיש לי את מחלת הסרטן, אמרתי לעצמיש זה הזמן להגשים את כל אשר לא הגשמתי עד היום. כך אני נוהג ואני ממש מאושר וטוב לי. נכון, אני עברתי ועובר תקופות קשות בטיפולים אך אני מתייחס לזה כמו להתקררות או לכל מחלה חולפת אחרת; עובדה - אני כבר שורד שנה שישית ממחלה כה קשה שיש לי, כאשר אמרו לי שמרבית האנשים מחזירים את נשמתם לבורא עולם כבר בשנה הראשונה.
אז קדימה - תחיו. שאף אחד לא יפריע לכם, זה זמן האיכות של הגשמת החלומות שלכם. שתהיה שנה טובה לכל הקוראים, חג שמח, וגמר חתימה טובה, מהאוהב אתכם באמת אלכס לוין.

תאריך:  10/10/2008   |   עודכן:  10/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלת הסרטן שלי פרק נ"ג
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
רפואה שלמה
Irit F  |  10/10/08 15:28
2
מאחל לך בריאות טובה
איתן קלינסקי  |  11/10/08 07:46
3
חג שמח
משפחת אלון  |  13/10/08 12:05
 
- תמסור ד"ש לתולעת.
אלכס לוין  |  13/10/08 17:41
4
רפואה שלמה כמו שנאמר. ל"ת
לא ידעתי שיש בלוג  |  6/11/08 20:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחל כהן
צבי גיל
שפת הירקון הייתה קשורה באחרונה עם אחד האירועים המזוויעים, אם לא המזוויע ביותר, בארץ הזאת. אבל רצועה ירוקה זאת בלבה של תל אביב שוקקת חיים. היא ממלאת את סוללות התושבים במשנה מרץ ואת ריאותיהם באוויר, בבריחה מעיר מהבילה, בלא שתתאדה
אורנה רב-הון
בהשראת הזוהר הקדוש, פרשת "עֵקֶב"
כרמית צברי
"עזורה" המיתולוגית אין דומה לה והיא אחת ויחידה בליבה הפועם של הבירה הקולינארית
רחל נפרסטק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il