X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים
ה-מכונית! [צילום: ישראל הדרי]

בשנתיים האחרונות מתקיים קמפיין די מתוקשר בנושא המכונית החשמלית. המכונית החשמלית היא אחד הפתרונות החשובים ביותר אשר קורמים עור וגידים לקראת הפתרון למחירו הגבוה של הדלק, ליצירת פתרון ולו חלקי לזיהום האוויר ההולך ומחמיר בערי העולם, לפגיעה הקשה באוזון, למחלות הרבות הנוצרות בגלל זיהום האוויר החמור בעולם.
המכונית החשמלית תאפשר פתרון חלקי לחלק מהבעיות הללו, תפחית בצורה ניכרת את בעיות זיהום האוויר בערים הגדולות, תפחית את הפגיעה באוזון, תפחית את הרעש אשר יוצרות המכוניות בערים הגדולות. בעיקר נוכל לנשום סוף סוף אוויר נקי, ואולי יירד מספר החולים במחלות הקשות שנגרמות על-ידי זיהום האוויר אשר יוצרות המכוניות. מכונית חשמלית, אשר נעה בעזרת סוללות חשמל, זקוקה כל כמה עשרות קילומטרים לטעינה חשמלית, עקב כך קמו גופים שונים במיוחד במדינת ישראל אשר הובילו את המחוקק הישראלי לניסיונות חקיקה, שטעינת המכונית תיאסר בכל מקום; הטעינה תתבצע רק במקומות שירות מוסכם מראש, שם יטענו את המכוניות, הכל בכדי להרוויח עוד מספר שקלים מבעלי הרכב. התרגילים השונים הפכו במשך הזמן לשקופים ולמכוערים.
גדי סלוק, בעליה של חברת סלופארק, יצא עם פתרון ירוק לבעיית הטעינה החשמלית שתאפשר לכל אדם בעל רכב חשמלי לטעון את הרכב בכל מקום וללא כל בעיה, ללא הזדקקות לתחנות שירות, ללא התעסקות עם בעיות גבייה של כספים בגמר הטעינה. סלוק והחברה אותה הוא מנהל התחילו בימים האחרונים להציב מערכות טעינה חשמלית במספר מקומות בארץ וגם בחו"ל לשם הדגמה ולצרכי ניסוי. המערכת פועלת בצורה נקייה, ללא כל בעיות עד לרגע הזה.
להלן סרטון המראה את פעולתה של המערכת: טעינה חשמלית - [קישור].
פעולה פשוטה ביותר. בעל הרכב מתקשר למספר הטלפון הסלולארי של מפעיל הטעינה החשמלית, מוסר את פרטי הזיהוי שלו כפי שמסר אותם בזמן הרישום לשירות, ויכול מייד לטעון את הרכב שלו בכל כמות של חשמל שהוא זקוק לה. בכתבה מעניינת, אשר כתב אבי ויס בחדשות מקומיות, הוא מפרט את כל היתרונות והחסרונות של הטעינה החשמלית, כאשר הוא מגיע למסקנה אחת ברורה - שהטעינה החשמלית הסלולארית היא היעילה ביותר והירוקה ביותר.
להלן הקישור לכתבה של אבי ויס מחדשות מקומיות: טעינה חשמלית באמצעות רשת הסלולר - [קישור].
חברת ניסאן, אשר מתעתדת להכניס את המכונית החשמלית הראשונה למדינת ישראל, מציגה את רכב הדגל שלה, הרכב החשמלי הראשון שייכנס לשיווק בסוף שנת 2010 תחילת 2011. רכב זול, אינו מזהם, נע באמצעות החשמל, כפי שפורסם באתר Ynet - [קישור].

תאריך:  10/09/2009   |   עודכן:  10/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
כאשר רוב ענפי הספורט המרכזיים חולים, רק תוכנית הבראה תציל את הכדורגל והכדורסל משממונם
רועי אורן
שני אנשים אשר לא חוששים לחרוג מהקונצנזוס הכללי כל אחד בתחומו, וכדאי שנאחל להם בהצלחה בעתיד
יוסי קרמר
דניאל אברון
אתמול בלילה את התיק כבר ארגן וכבר שבועות שאת ה-א"ב משנן, קנה מחברות ואפילו יומן, מתכנן הוא לכתוב בהם כל הזמן. אך אוי ואבוי, שערי בתי הספר נסגרו בפניו
ד"ר אברהם בן-עזרא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il