X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
טיפ לילידי השבוע: השבוע ייכנס כוכב האנרגיה והעשייה למזלכם, כך שצפוי חודש אינטנסיבי במיוחד אל תדאגו כיוון שתקבלו את מלוא האנרגיות הדרושות לכך
▪  ▪  ▪
חודש אינטנסיבי [צילום: AP]

טלה
במהלך כל החודש הקרוב תמצאו את עצמכם באין ספור אירועים קטנים שבהם תצטרכו להחליט ביניכם לבין עצמכם על קו מחשבה ועשייה שלכם מול המשפחה שתנסה לגרור אתכם לאין ספור של אירועים שבהם ייתכן שתהיו חסרי סבלנות, כיוון שתרגישו ששופטים אתכם שלא בצדק ונמאס לכם כל פעם להצדיק את עצמכם ואת התנהגותכם. עליכם להיזהר מלהגיב מיידית ומוטב לכם לחכות עד שתהיו בטוחים.
שור
במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בחיק המשפחה, כיוון שנראה שאתם יודעים שהפעם חשוב מאוד שתתנו את דעתכם לכל האירועים ואף תביעו דעה במידה ואתם רוצים להיות מעורבים בכל מה שקורה מסביבכם ובעיקר במעגל הראשון של חייכם. הכוכב יופיטר נמצא בבית המשפחה שלכם, כך שנראה שהפעם תקבלו את הפרגון הראוי לכם ותדעו כיצד להמשיך ולהתנהל במסגרת המשפחתית.
תאומים
הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם במהלך כל החודש הקרוב ומאחר שזהו כוכב התקשורת שגם מקושר עם המזל שלכם, נראה שיהיה לכם קל מאוד לתקשר עם הסביבה וגם להסביר את עצמכם כפי שהייתם רוצים להישמע. מבחינה כלכלית אתם בתקופה היותר טובה של חייכם, כיוון שהאפשרויות להתפתח זורמות אליכם ואתם בהחלט בודקים את מידת הפוטנציאל הנכון לכם.
סרטן
אתם ילידי המזל נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בחייכם בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים במזל שלכם וגם בבית הכספים שלכם. נראה שאתם עומדים בפני התנסויות חדשות מבחינה כלכלית שדורשות מכם היערכות חדשה בהתאם לנסיבות הקיימות. ייתכן שלא תוכלו לערב את כל האנשים הקרובים לכם בתוכניותיכם, כיוון שלמדתם מהניסיון שלא על כל אחד ניתן לסמוך.
אריה
הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם, כך שאתם צפויים להתחלות חדשות ומשמחות גם מבחינה אישית וגם מבחינה כלכלית. כוכב זה אחראי לנעימות ולזרימה שאתם חשים ביחסים שלכם ונראה שעכשיו הזמן שלכם לבקש מהקרובים לכם ליישם את הדברים שהובטחו לכם. הפעם נראה שדעתכם תישמע ואף תילקח בחשבון גם להבא. במידה ואתם מתגעגעים לאנשים מהעבר, זה הזמן לחידוש קשרים.
בתולה
מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייכם, כיוון שעכשיו נראה שאתם מצליחים לממש את תוכניותיכם בכל הנוגע לקידום מטרותיכם האישיות. כבר מזמן אתם עוסקים בשאלה ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם רוצים לשווק את עצמכם מבחינה אישית ונראה שהפעם הגעתם לתובנות מה עליכם לעשות לשם כך. בכל מקרה, את רגשותיכם האישיים מוטב שבחודש הזה תשאירו עבור עצמכם.
מאזניים
מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם, כיוון שהכוכבים שנמצאים היום בשמיים מקדמים מאוד את כל מה שקשור בנושאי הקריירה שלכם ויש לכם יכולת לנווט את ההצלחה שלכם למקום שאתם מעוניינים להגיע אליו. ייתכן שדברים רבים יסעירו אתכם בשלב הזה, אך במידה ותישארו שלווים, הרי שתצליחו להגיע בדרך הנעימה שתיכננתם בדיוק אל המקומות המתאימים לכם.
עקרב
הכוכב סטורן נכנס אליכם אל בית הכספים ולכן נראה שאתם צריכים להתנהל שונה מבחינה זו, כדי לעמוד בכל ההוצאות שהעמסתם על עצמכם. בנוסף, וזו העובדה המשמחת היא הידיעה שתוכלו להתמודד עם האתגרים שעכשיו הייקום מזמן לכם למרות שנראה שאתם בהחלט מנסים להילחם כנגד התחושות הקשות איתן אתם מתמודדים לאחרונה כתוצאה מתנאי החיים הפחות נוחים שלכם.
קשת
אתם מרגישים שאתם נלחצים בכל פעם שמישהו מנסה לקחת מכם את החופש האישי אליו אתם שואפים. יש לכם צורך פנימי עז להתקומם כנגד כל אחד שייתן לכם תחושה שאתם חייבים להתנצל על דברים שאתם אומרים או עושים בתום לב. כדי לרומם לעצמכם את ההרגשה ומצב הרוח מומלץ לכם ללמוד לימודים שיכולים לקדם את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית.
גדי
אתם נמצאים בדיוק בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה משמעותית שבה חשוב מאוד שתעשו את חשבונות הנפש המתאימים לכם ולא תהססו לפעול כאשר אתם בטוחים שהגעתם לקצה הדרך. ייתכן שתרגישו שאתם נסערים בגלל שחלק מהדברים יגיעו אליכם מבלי שהתכוונתם אליהם כלל, אך בהחלט ייתכן שהם בדיוק הדבר הנכון שאותו עליכם לעשות. חישבו.
דלי
הכוכב יופיטר שמביא איתו אפשרויות לקידום ופוטנציאל, נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל התחום של היכולת שלכם להיות במסגרות מקצועיות ואישיות אינטימיות או קבוצתיות. נראה שאתם עומדים ללמוד על עצמכם דברים חדשים שעד היום לא ידעתם שהם קיימים ורק החיים הם אלה שגורמים לכם להתלבט האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אל תדאגו כל-כך, אתם בכיוון הנכון.
דגים
אתם עסוקים בלעשות לעצמכם טוב בכל מה שקשור מבחינה מקצועית על-מנת להוכיח לעצמכם וגם לסביבה שאתם עושים הכל בדרך הטובה ביותר ובמידה ומישהו לא סמך עליכם כפי שחשבתם שמגיע לכם, הרי שכולם טועים. מומלץ לכם גם לדאוג מבחינה כלכלית ולא להשאיר נושאים פתוחים, על-מנת שלא תמצאו את עצמכם במקום שאתם לא יודעים כיצד לפעול וכיצד להגיב ובכך תאבדו שליטה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  21/06/2015   |   עודכן:  21/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
אלה גרוסמן בתיאטרון בית לסין מכנס בתוכו בנגיעות קצרות את כל תולדות המדינה מלפני מלחמת ששת הימים ועד לאחר מלחמת יום כיפור    חשוב מבחינת התיעוד, למען ילמד הדור החדש ויידע    גם אם בכך הדרמה מתמסמסת והופכת פחות אישית ויותר בבחינת הד ומתן ביטוי לכמה אלמנטים חשובים במיוחד
יואב יצחק
ממידע בלעדי שהגיע ל-News1 עולה: חברת הפרסום הוציאה 3.7 מיליון ש"ח מלקוחותיה בגין רכש מדיה כביכול ולא העבירה את הכספים לכלי התקשורת    החברה שניזוקה מהתרמית: בעיקר חברת טורנדו (2.75 מיליון ש"ח)    החיובים והתשלומים הבעייתיים סווגו בכרטסת מיוחדת שכונתה: "הזמנות ללא חיוב ספק"
יואב יצחק
עו"ד רונאל פישר מסר לגורם מקורב, כי הוא כפה גניזת התחקיר נגדו שהוכן בעיתון הארץ לאחר שאיים על בכיר בקבוצת שוקן: אם תפרסמו נגדי את התחקיר, אדאג לפרסם בתקשורת מידע שיפיל את עמוס שוקן    התחקיר נגדו אכן נגנז וחלקים ממנו פורסמו ב-News1
מנשה שאול
התקשורת הרשמית והחברתית מהדהדת את ההתנגדות לעריצי העולם המוסלמי מצד נתיניהם
יוני בן-מנחם
עיתון באלג'יריה טוען כי הח"כ לשעבר עזמי בשארה החשוד בעבירות ביטחוניות הוא למעשה סוכן של המוסד הישראלי    בשארה, שנמלט לחו"ל, יישאר בגדר חידה עד שמערכת הביטחון תיאות לשפוך אור על הפרשות שבהן היה מעורב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il