X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הפעם על נסיגת הכוכב מארס המקושר עם עשייה וגם מלחמה עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות
▪  ▪  ▪
פעולה ודחיפה [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

בימים אלה נמצא הכוכב מארס, המוכר גם בשמו מאדים, והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה בפתחה של נסיגה הנוגעת לילידי השליש הראשון של מזל קשת שיושפעו מכך עד לסוף חודש יוני, כשבזמן ההתיישרות יושפעו מכך אלה שנולדו בשליש האחרון של מזל עקרב.
הכוכב נמצא במזל קשת ובתחילת הנסיגה וגורם לכל ילידי המזל, אך בעיקר למי שנולד בשליש הראשון, להרגיש כי הנה הם מקבלים עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.
אין כמו הכוכב מארס להוסיף תחושה טובה בגלל עובדה זו, וכל נושא שהיה נראה פעם קשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי.
ואכן, מארס הוא הכוכב לו אני מצפים שייתן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים עתידיים או כאלה שהתעכבו זמן רב.
מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה על אמונות וגם בהיבט המעשי במידה וצריך.
בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.
הפעם מרגישים את האנרגיה הטובה שלו המזלות הבאים: אריה, מאזניים, קשת, טלה ותאומים. שאר המזלות ירגישו את ההשפעה בהתאם לקשרים עם ילידי מזלות אלה.
בזמן הנסיגה מועצם הכוח שבו משתמש האדם על-מנת לסיים פרויקטים ומטלות שהוא לוקח על עצמו ומאחר שהוא משתמש בכוחות מועצמים רב החשש שהוא עלול לפגוע או להתיש את עצמו מפעילות יתר ולכן יש צורך לנקוט במשנה זהירות.
מאחר שאנרגיה היא מתנה חשובה שיש לנצלה עד תום להלן נושאי היישום שהמזלות מוזמנים להשקיע בהם את מרצם וזמנם, בהשפעת כוכב מארס אל העשייה והפעולה.
(בשבוע הקרוב תקבלו הכוונה לגבי אלה שנולדו בשליש הראשון של מזל קשת ובשבוע שלאחר מכן תקבלו הכוונה לגבי אלה שנולדו בשליש האחרון של מזל עקרב).
טלה - נסיעות לחו"ל או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאימו לכם. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל תחושות האריה החופשי שבכם ולגמוע נופים חדשים.
שור - מבחינה כספית אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. כספים שציפיתם להם מתעכבים כך שאין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום.
תאומים - כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהם עולים על הפרק וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.
סרטן - מבחינה מקצועית חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.
אריה - בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות.
בתולה - ייתכן שנושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות שלא לקחתם אותם מראש ויהוו בשבילכם נושא לוויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים ולזרום עם הנסיבות.
מאזניים - אתם מרגישים מחויבות רבה לסביבה שבה אתם חיים ומשקיעים שעות עבודה רבות בטיפוח עד אשר לעיתים אתם מרגישים שאתם כורעים תחת הנטל.
עקרב - נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם ובמיוחד אלה שאתם מקבלים מהאחרים. אתם חייבים לבדוק אופציות חדשות לרווחה כלכלית.
קשת - זוהי תקופה יותר טובה עבורכם כיוון שאתם אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית.
גדי - כל מה שקשור לנושאי תת הכרה מתיש אתכם מאוד ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה אתכם.
דלי - מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות כיוון שאתם מכירים עכשיו אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם לשדרג את עצמכם ותוכניותיכם.
דגים - נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם עומדים בפני חודש מלא באירועים מרגשים ומשמחים בנושאים בין אישיים ואף בנושאי כספים, בגלל מעבר כוכב הפינוקים והכספים ונוס במזל שלכם
▪  ▪  ▪

טלה
בחודש הקרוב נכנס הכוכב ונוס למזל שלכם כך שאתם צפויים לחודש מלא באירועים משמחים בתקופת יום ההולדת שלכם. נראה שאתם יכולים לקבל את מלוא ההערכה לה אתם מצפים מאנשים קרובים ואף תוכלו להיות מתוגמלים מבחינה רגשית על כל העבודה שהשקעתם עד היום. ייתכן שמבחינה כספית תרגישו בחסך, אך זה זמני וגם בגלל העובדה שביזבזתם לאחרונה ללא כל ביקורת פנימית.
שור
הכוכב מרקורי שמאופיין על-ידי תקשורת נמצא במזל שלכם בחודש הקרוב ולכן נראה שתוכלו לבטא את עצמכם בצורה מאוד משמעותית ואף להגיד דברים שעד עכשיו לא הרגשתם בנוח לומר אותם. זה בדיוק גם הזמן הנכון עבורכם להתעמת עם אלה שחושבים שאתם לוקחים לעצמכם את הבמה ומנסים לקחת מהם את תשומת הלב. בתקופה הזו מומלץ לכם להיות יותר קשובים לאני הפנימי שלכם.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שהכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו בבית השותפיות שלכם וכבר עכשיו אתם מרגישים אינטנסיביות בנושא. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם ואתם מאוד מוערכים על כל הפעילות שלכם, אך מצד שני פעילות זו גובה מכם את המחיר האישי ונראה שהשותפים לכם מעבירים עליכם ביקורת ומחכים שתשתנו בהתאם.
סרטן
כל הנושא המקצועי עולה עכשיו על הפרק ואתם מנסים לתת את המקסימום מעצמכם על-מנת להדביק תחומים שעד היום איחרתם בהם כיוון שהחיים לקחו אתכם לכיוונים אחרים. זה בהחלט הזמן לדרוש מעצמכם להשקיע בעבודה ולהשלים את החסר. אל תנסו לדחוק בעצמכם כיוון שיש לכם את היכולת לחזור במלוא האנרגיה. מומלץ לכם לנוח במקצת ולא לעבוד מעבר ליכולותיכם.
אריה
תפיסת העולם שלכם תמיד שונה מהמקובל ואתם פועלים בהתאם לנוחות האישית שלכם ופחות מתחשבים באחרים בכל פעם שאתם רוצים להגיע למטרה. נראה שהפעם אתם צריכים ללמוד להתחשב ולכבד גם את הצרכים של הקרובים לכם על-מנת שלא ייפגעו. ילדים וצעירים מכם מעסיקים אתכם מאוד ונראה שיצירתיות משותפת יכולה לחבר ביניכם ואף ליצור שעות של זמן איכות שלא יישכחו.
בתולה
אתם עסוקים מאוד וכמעט שוכחים שישנם עוד חיים מעבר לשעות העבודה שלכם. אתם מנסים למקסם את היכולת שלכם להצליח ולכן אתם עובדים מאוד קשה על-מנת להוכיח שהאמון שנתנו בכם אכן השתלם. כספים שונים שצריכים להגיע כתוצאה מהשקעה באחרים יכולים להגיע עכשיו והנה סוף-סוף אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולהגיד שהצלחתם במטרותיכם.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת אם כי עמוסה במקצת כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ונראה שאתם עושים חשבונות נפש מאוד משמעותיים לגבי היכולת שלכם לעמוד בלחצים. ייתכן שאתם מרגישים בעייפות לאחר תקופה של מתח, ועכשיו זו התקופה הטובה ביותר עבורכם להרפות ולהרשות לעצמכם לנוח מבלי להרגיש באי נוחות על כך שאתם מבינים שגם לכם מגיע לנוח.
עקרב
אתם המזל המעניין והמסקרן ביותר כיוון שקשה לעמוד על דעותיכם האישיות. כלפי חוץ אתם מקרינים מרחק ואפילו קור כלשהו אך כל זה רק מאפיל על רגשות מאוד חזקים ועוצמתיים שיוצאים עכשיו כלפי חוץ. אתם עוברים תקופה מאוד קשה ואף מתסכלת בעקבות אירועים שונים בחייכם ולכן אתם חייבים ללמוד לאסוף את עצמכם ואף לשחרר כדי שתוכלו ללכת קדימה.
קשת
בתקופה הקרובה הכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו במזל שלכם כך שמצד אחד תרגישו שהנה אתם מקבלים כוחות לעשות דברים שכבר מזמן דחיתם אותם אך מצד שני נראה שתנסו לעיתים לפעול במלוא הכוח ועובדה זו יכולה לגרום לכך שאתם עלולים לעבוד קשה מדי ולאבד אנרגייה. הרשו לעצמכם להרגיש ולהיות פחות להיות בהדחקה, כדי שלא תפגעו לעצמכם בבריאות.
גדי
כל הנושא המשפחתי עולה עכשיו מחדש על הפרק כיוון שהייתם מאוד עסוקים לאחרונה והנה התעורר בכם רצון לאחד בחודש הקרוב אתם עומדים בפני דילמה כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר על-מנת שתוכלו לשפר את כל הטעון תיקון. הקשיבו לקול האינטואיציה בכל התלבטות רגשית.
דלי
אתם עומדים לשנות את הסביבה הקרובה שלכם ולהכיר אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו אל חייכם ואתם מאוד מרוצים מהשינוי שעובדה זו מביאה איתה. מבחינה אישית זוהי תקופה טובה כיוון שאתם יכולים להיות אופטימיים ביחס לשינויים שאתם רוצים להמשיך ולחולל בחייכם, אך להיות יותר זהירים בכל מה שקשור להתחלות החדשות שאתם מתכננים. סבלנות והליכה בצעדים איטיים למטרה תהייה נכונה עבורכם.
דגים
מבחינה כספית אתם עוברים התחלות חדשות ואף טובות כיוון שנראה שסוף-סוף התגברתם על כל המכשולים שעמדו בדרככם. ייתכן שלעיתים אתם לא יודעים כיצד לפעול ופועלים מתוך חוסר ודאות, אך כיוון שאתם אנשים עם אינטואיציה מאוד טובה שבאה מתוך האמת הפנימית שלכם הקשיבו לה ואף חדשו קשרים עם אנשים קרובים שלאחרונה התרחקתם מהם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  04/04/2016   |   עודכן:  04/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עודד ערן
אם אובמה אכן גמר אומר להיכנס לדפי ההיסטוריה כמי שיזם את החלטת מועצת הביטחון בדבר הסדר ישראלי-פלשתיני, ספק אם דבר ישנה את החלטתו זו. אם הנושא עדיין בדיון ונתון לשיקול, יש מקום ליוזמה מדינית מצד ישראל, שבמרכזה תהיה שורת הכרזות וצעדים מעשיים
משה ניסנבוים
המקום מעוצב כך שבחלק אחד, ישנם המאפים והקינוחים ובחלק השני, בית הקפה שם מוצעות כאמור מנות עיקריות שונות. וכך, חדש לצד ישן, עם קהל ירושלמי, פועל המקום בשני רבדים: האחד, חנות וקונדיטוריה
אלי אלון
התקשורת מסקרת וסיקרה בהרחבה את סיפורה של "רכבת העמק" המתחדשת. מעט נכתב ושודר על הנזקים הסביבתיים שנגרמו ויגרמו בעתיד כתוצאה מסלילת והפעלת קו רכבת זו
אביתר בן-צדף
רק הפקת לקחים אמיצה, שמשמעותה חשיפת העובדות מבעד לאבק יחסי הציבור, תביא למניעת תקלות
אדלינה קליין
אלחנן בלומנפלד נוטל את ההתבוננות הייחודית המאפיינת אותו אל מחוזות הרוח. הוא מנתח את המומנטום ומנתב אותו בחשיבה שיש בה אמירה בעלת משקל. ואין שיר משלו, שאין בו משל ונמשל ומוסר השכל כזה או אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il