X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בשנה הקרובה ועד לסוף 2017, תוכלו ליהנות מתנופה בנושאי הקריירה שלכם דרך קידום עצמכם ומעמדכם האישי. גם אלה מכם שכבר אינכם עובדים בצורה מסודרת תוכלו למצוא את מקומכם הנכון במקום שבו תוכלו לבטא ולממש את עצמכם, עד אשר תהיו מרוצים בחלקכם
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

תאריך המזל: בין ה-23.12 ועד 21.1
אלמנט המזל: אדמה.
תאור אלמנט המזל: יוזם.
איבר רגיש: מערכת השלד, עצמות ושרירים.
נאמנות: שמרן ונאמן.
סמל המזל: עז הרים.
תכונות חיוביות של המזל: מעשיים, פרקטים, אחראים, מתכננים מטרה ומגיעים אליה, מציאותיים, שאפתנים, רציניים, שקולים, זהירים, ניתן לסמוך עליהם, משרים תחושה של אמינות וביטחון.
תכונות שליליות של המזל: נוקשים במראה ובהתנהגות, צרי אופק, פסימיים, סנובים, אנוכיים, שמרנים, מחושבים, אינטרסנטים, בעלי נטייה לדיכאון, ההישגים מגיעים אליהם לאט וקשה.
תחזית שנתית כללית לשנת 2017
שפע
בשנה הקרובה ועד לסוף 2017, תוכלו ליהנות מתנופה בנושאי הקריירה שלכם דרך קידום עצמכם ומעמדכם האישי. גם אלה מכם שכבר אינכם עובדים בצורה מסודרת תוכלו למצוא את מקומכם הנכון במקום שבו תוכלו לבטא ולממש את עצמכם, עד אשר תהיו מרוצים בחלקכם. נראה שבשנה הקרובה תעשו שינויים מאוד משמעותיים. תכלו להיפרד מצורת עבודה שכבר לא מתאימה לכם ולמגנט לעצמכם את העבודה הנכונה כך שייכנסו לחייכם אנשים חדשים ואיכותיים יותר, שאיתם תוכלו לבנות את עצמכם.
תקופה רגישה תהייה בין החודשים מרץ ליוני 2017.
אתגר
הקשיים התת הכרתיים מפריעים לכם לפעול בחופשיות כיוון שמרבית הדברים שרציתם כרוכים בהתמודדות עם הקשיים הפנימיים אותם אתם חווים. עד היום היה לכם מאוד קשה לפרוץ את החומה שיצרתם סביבכם כהגנה. נראה שגם עכשיו אתם באותו המקום, אם כי ממקום יותר מודע ולכן תתחילו להרגיש הקלה. רק בעוד כשנה עם יציאת כוכב סטורן הכוכב המלמד מתוך קושי מבית תת-המודע שלכם, תוכלו להגיד לעצמכם שעברתם את התקופה הקשה ונפתחתם להתחלות חדשות.
תקופה רגישה תהייה בין מאי 17 ועד אוג' 17.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - זהו שבוע עמוס במיוחד בלוח הזמנים שלכם בגלל העובדה שמרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם להביע את דעתכם המושכלת וההגיונית בכל מקום.
טלה - בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים מאוד משמעותיים. השמש בשמיים, כוכב מרקורי שגורם לכם ליותר אינטראקציה עם הסביבה וכמובן עם הכוכב פלוטו שגורם לשינויים ומהפכים בצורת העבודה שלכם. אין לכם יותר מה לחכות לשום זמן טוב אחר שיגיע, אלא למצות את מקסימום האפשרויות הניתנות לכם בזמן זה. הכוכב מארס שגורם לעשייה נמצא בבית סגור עובדה שמקשה עליכם את הספונטניות.
שור - הכוכב וונוס שאחראי למערכות יחסים וכספים נמצא בבית הקריירה שלכם עובדה שגורמת לכך שאתם מנסים לדחוף את עצמכם דרך מערכות יחסים וקשרים של חברים קרובים שיעזרו לכם לבנות את עצמכם. זה הזמן שלכם לטפל בכל הדברים שלא אהבתם לעשות בנושאי עבודה ולהתחיל לפתור אותם אחד לאחד עד אשר תפתרו את כל הנושאים שעדיין לא עשיתם זאת.
תאומים - הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית הקריירה כך שנראה שאתם מנסים לדחוף את עצמכם בכל הכוח בתחומים אלה ואף זוכים להצלחה כיוון שנראה שאתם פועלים בצורה נכונה . אתם ממשיכים לעבוד קשה ולהוכיח את עצמכם בכל הנוגע לנושאי עבודה כיוון שיש לכם מטרה להגיע ליעדים גבוהים ולהוכיח את עצמכם על-מנת לזכות בקידום מקצועי. זה אכן הזמן שלכם להראות לכולם את יכולותיכם הטובות .
סרטן - נושאי זוגיות ושותפויות ממשיך לעמוד אצלכם בראש סדר החשיבויות ולכן חשוב שתגבשו עמדה בנושאים אלה. מאחר שכוכב התקשורת עומד לבצע את הנסיגה שלו בבית הזוגיות שלכם חשוב שתוודאו שאתם פועלים יחדיו . גם בנושאי שותפויות חשוב שתוודאו שאין ביניכם ניגודי אינטרסים. תקבלו עזרה מהבית הפרטי שלכם בכל מה שאתם מתכננים לעשות, עד אשר תגיעו להצלחה.
אריה - הכוכב וונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם ומביא לכם תחושה של יחד ושיתוף פעולה. זה בדיוק הזמן שלכם לפעול להשגת מטרות עתידיות שכבר מזמן רציתם לעשות שינוי בהם. אל תצפו שיבינו את המסרים שאתם מנסים להעביר מבלי שתוודאו שאכן אתם עומדים מאחורי המסרים ולוקחים אחריות על מעשיכם. כמו-כן, כל הקשור בנושאי עבודה עולה עכשיו על הפרק וידרוש מכם התייחסות חדשה.
בתולה - אומנם אתם כוכב מאוד תכליתי שדורש מעשיות בכל תחום, אך נראה שהפעם מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית היצירה והילדים. זה הזמן להציב גבולות לאנשים קרובים גם אם הם האנשים הקרובים אליכם ביותר. בית הכספים שלכם מופעל על-ידי הכוכב יופיטר ולכן יש לכם התחלות והזדמנויות חדשות, דעו לשלב זאת יחד עם העובדה שהכוכב השליט שלכם עכשיו נמצא בנסיגה.
מאזניים - הכוכב מרקורי שהוא גם אחראי לתקשורת ונסיעות עומד לבצע את הנסיגה הקרובה שלו בבית המשפחה שלכם למשך החודש הקרוב, כך שמבחינתכם תקופה זו יכולה להיות מאוד משמעותית בעשייה שלכם. מאחר שאתם מזל שבדרך כלל העשייה שלכם איטית ולעיתים אף קשה לכם להגיע להחלטות הרי שעכשיו זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולפעול בצורה מאוד מחושבת ומהירה, ללא היסוסים.
עקרב - אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינתכם כשהדבר הדומיננטי החשוב לכם הוא ביקור כוכב התקשורת בבית הסביבה הקרובה שלכם שבו גם יבצע את הרטרו שלו לתקופה הקרובה. קיים בכם איזה שהוא קונפליקט פנימי שבו אתם מתלבטים מה הדבר הנכון ביותר לעשות עבור עצמכם. כאשר אינכם יכולים להחליט מה הדבר הנכון עבורכם לעשות, הדבר הנכון הוא פשוט לחכות עד שדברים יתבהרו.
קשת - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מנסים לעזור לעצמכם על-מנת להרים את עצמכם למקומות אישיים וכלכליים גבוהים יותר. נראה שדברים עומדים להשתנות בחייכם ואתם לא יודעים עדיין כיצד להכיל אותם. חשוב שתלכו לקבל ייעוץ מתאים שיעזור לכם להתגבר על הפחדים האישיים שלכם. זה הזמן להתחבר לאני הפנימי שלכם שיעזור לכם לקבל את התשובה הנכונה.
גדי - בחודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ולכן נראה שהפעם אתם עומדים על הכוונת מהבחינה החיובית של היקום. תהיה לכם הזדמנות להבין מהם הדברים שעליכם לתקן ומהם הדברים שחשוב מאוד לשנות. מרקורי במזל שלכם ייתן לכם את היכולת להצליח בתוכניות שלכם ולפנות לעצמכם מספיק זמן גם לשכנע את האחרים שאתם צודקים. נצלו מעבר זה לטובתכם.
דלי - כוכב התקשורת הפעם ייבצע את נסיגתו בבית תת-ההכרה שלכם ולכן הגיע הזמן שתקשיבו היטב למה שהאני הפנימי מנסה להנחות אתכם כי זו הדרך הנכונה ביותר עבורכם להביע את רגשותיכם ולהביא את עצמכם למימוש אישי. תקבלו תובנות משמעותיות שיעזרו לכם להתנהל ולכן זוהי גם תקופה שאולי פחות אפשר לפעול בה, אך בהחלט מתאימה לתכנון, כדי שבהמשך תוכלו להיות מרוצים מהתוצאות של דרך פעולתכם.
דגים - כוכב התקשורת יביא לכם את היכולת להביע את עצמכם בגלל העובדה שהוא נמצא אצלכם בבית החברים והחברה. זה בדיוק הזמן בו אתם מנסים לבנות את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ואף עושים כל מיני מעשים שהם חריגים לאופייכם הרגיל וכל זאת על-מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שעשיתם את המקסימום על-מנת שבהמשך איש לא יוכל לבוא אליכם בטענות על כך שהזנחתם אותם.

תאריך:  18/12/2016   |   עודכן:  18/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לכלל ביטוח נדרשו חודשיים וחצי כדי לשלם לי סכום ביטוח מפוליסה שגרתית לגמרי. בזמן הזה היא כמובן הרוויחה על חשבוני את הריבית
איציק וולף
הנשיא האמריקני היוצא, ברק אובמה, ערך את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו    במהלכה התעלפה אישה ואובמה הפסיק את התדרוך והורה לקרוא לרופאי הבית הלבן
אלעזר לוין
לבעליה של "יובל בניה" היו עיניים גדולות והוא רצה ממקום מגוריו בצרפת להפוך לחברה מובילה בתמ"א 38    שורת טעויות עסקית גררו את החברה לקשיים ולהפסדים ועסקיה הוקפאו    חובות ב-82.5 מיליון שקל ו-107 דיירים וקוני דירות מודאגים
טובה ספרא
ח"כ אראל מרגלית הוא איש לא-צפוי שמטעה רק את עצמו. היו מוכנים לאי-שקט, לספינים תקשורתיים חסרי תוחלת. הפעילו את המסננת במוח. אנו בתקופה קריטית שבה כל אחד בוחן מה הגבולות של הצד השני, בלי לשמור על כבוד חברו
יוסף כהן אלרן
"ההיסטוריה לא שייכת למי שעשה אותה אלא לזה שכתב אותה", נאמר, וגדי לופו, בספרו "האביר מעכו" בא לעשות זאת עם אותו אביר טמפלרי, גיום, החבוי בדפי ההיסטוריה, וכותרת המשנה של הספר, "שירים היסטוריים על גיום דה בוז'ה" מצטנעת ויכולה לבלבל מעט, כי זה אינו קובץ רגיל אלא ספר שפורס לפנינו אגב סיפורו את המאורעות של אז בעכו עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il