X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
רגע לפני שהבית נפגע מנזק המים, כדאי לבדוק מה מכסה פוליסת ביטוח דירה האם חלחול מי גשם מכוסה בפוליסה? מה לגבי בעיות באיטום? וכיצד מתייחס הביטוח להצפה ממקור מים חיצוני?
▪  ▪  ▪
רגע לפני ההצפה [צילום: רס"ל שמוליק פרנקו]

סוף חודש דצמבר, כמו בכל שנה, מתחילים לסכם את השנה. מציגים טבלאות השוואה בין מה שהיה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת לה.
היה חם השנה, יותר מאשר ב-60 השנים האחרונות כך היה כתוב בכותרת אחד העיתונים. בשביל זה לא היינו צריכים טבלאות, כולנו מרגישים זאת יום אחר יום. ישראל כבר מזמן הפכה למדינה עם עונה אחת - קיץ, ומדי פעם בא הגשם. אבל כשהגשם מגיע הוא מגיע בגדול!
לא מזמן ירד הגשם הגדול הראשון ושטף את הכל. ימים שלמים ירד גשם, הצפות בכל מקום ולאחריו הגיע גל תביעות הביטוח כתוצאה מנזקי המים.
יש הצפות שלא ניתן למנוע. כמות המים היורדת באזור מסוים בשעה נתונה אינה יכולה להיספג במערכת הניקוז הקיימת. אך יש הצפות שניתן למנוע מבעוד מועד: לכולנו יש מרזבים, לכולנו יש פתחי ניקוז במרפסות.
השילוב של עלים הנושרים וסותמים את אותם פתחים ואחריהם הגשם הגדול, יוצר מחסומי מעבר למים והמים בשלהם, כבר ימצאו את הדרך להתפשט.
חלחול מי גשם אינו מכוסה בפוליסת ביטוח הדירה. פוליסת ביטוח דירה כמו רוב פוליסות הביטוח באה לתת כיסוי לאירוע תאונתי חד פעמי ולא מכסה ליקוי בניה או איטום לא ראוי.
הצפה ממקור מים חיצוני היא בדרך כלל אירוע תאונתי חד פעמי ומכוסה במסגרת הביטוח, אבל על-ידי פעולה פשוטה של ניקוי מרזבים מעלי השלכת ופתיחה ידנית של חורי הניקוז במרפסות ניתן למנוע את מרבית ההצפות.
כיוון שהקיץ התארך והסתיו לא ממש היה כאן, עדיין יש שלכת, והעלים עושים דרכם אל הצינורות ופתחי הניקוז. לכן, לפני הגשם הגדול, יש להפוך את הניקוי ופינוי הפתחים לנוהג ולוודא שתהיה זרימה טובה.

הכותב הוא סמנכ"ל אל-עד סוכנות לביטוח.
תאריך:  04/01/2011   |   עודכן:  04/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
החברה שהפיצה את גליונות ידיעות אחרונות בצפון תבעה את העיתון על סך 5 מיליון שקל ותקבל רק 120 אלף    השופטת רות רונן קבעה כי התובעים לא הוכיחו כי ביטול ההסכם על-ידי הנתבעת היה בחוסר תום לב והדגישה כי הוא התרחש לאחר "סדרת ליקויים" מצד המפיצים
עדי פלאוט
לפעמים, עם כל הרצון הטוב ולמרות העבודה הקשה, העסק מגיע למצב של לחיות או לחדול, ובנקודה זו הוא נדרש לבצע שינויים מהותיים על-מנת לשרוד    איש העסקים עדי פלאוט מתאר את השלבים השונים שצריכים להיות בתוכנית הבראה שבנויה היטב (הכרה בצורך, מיפוי, תכנון ולבסוף יישום)
אורן אופק
כחודש-חודשיים לפני עונת החורף או האביב, בהן השכיחות לנזלת אלרגית גבוהה יותר, הטיפול ברפואה הסינית מתמקד במניעה, על-ידי חיזוק אנרגיית הכליות והצ'י המגן של הריאות באמצעות צמחי מרפא פעמיים ביום וטיפול בדיקור כל שבוע-שבועיים
עינת ששון
חשוב להרגיל את המתבגר לשתות מים ולעסוק בפעילות גופנית בכל ימות השנה    רצוי לתכנן תפריט מסודר שבועי יחד עם המתבגר על-פי העדפותיו    אל תוותרו על לפחות שלוש פעמים בשבוע ארוחת ערב בהרכב משפחתי
גאולה שינה
כששני בני הזוג אינם רואים בעין אחת את ההתנהלות החדשה של המשפחה, נוצר ביניהם קרע    אצל זוגות המתקשים לפרוק את רגשותיהם, הולך ומתעצם הריחוק הנפשי, והם אינם מצליחים לשאוב נחמה האחד מהשני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il