X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: ליאון אלי]
מרוב אהבה - ערב נוסטלגי עם ביצוע עכשווי
המיטב שכתב יוסי בנאי, ביצע כסולן או עם הרכבים שונים, כעת בתזמור, בבימוי, בביצוע ובהעמדה חדשים, צעירים ורעננים רוצו כל עוד השפע הזה מוצג הנאה שלמה מובטחת לכל אלו שאהבו או לא אהבו את יוסי בנאי מופע מרשים

עוד לא הסתימה ההצלחה הכבירה של הצגת המחזמר "סיפור הפרברים" בתיאטרון בית צבי והנה הצלחה רודפת הצלחה עם העלאת "מרוב אהבה" שירי ומערכוני יוסי בנאי שהתאטרון מעלה כעת.
אלה שירים ומערכונים שלא נס חינם.הפעם הם מוגשים בתזמור אחר, בצורה אחרת, בביצועים אחרים, בהעמדה אחרת וברצף ההופכים את ההופעה למוצלחת ומעולה ביותר. לא אטעה אם אומר כי לשירים שבוצעו בזמנו על-ידי יוסי בנאי היה חן מיוחד, סיגנון מיוחד אך גם למופע כעת שיש לו אופי אחר, סיגנון אחר, ביצוע אחר, חן מסוג אחר וקשה בחלק גדול מהשירים להחליט איזה ביצוע עדיף.
הפעם הקולות של המבצעים היו נהדרים, ההעמדה מצויינת, התיזמור השונה חידש את השירים, ריענן אותם, הוסיף להם ברק מסויים, צורה אחרת ומשיכה מסוג אחר. אנו נזכרים ונזכר תמיד בנוסטלגיה לשירים שביצע יוסי בנאי אך הביצוע הנוכחי הוא ריאלי, עכשוי ולא נוסטלגי והוא היה מעולה.
הבמאי עידו רוזנברג בעצמו בוגר בית צבי וכעת שחקן תיאטרון הקאמרי, בחר שירים מפורסמים משפע המפורסמים של בנאי ובחירתו הייתה מעולה. הוא שיתף בהם מיטב הכוחות שעמדו לרשותו ממחזור זה של בית צבי והבחירה הייתה נהדרת. הרצף בו הושמעו כל השירים יצר מהמופע חטיבה אחת מקסימה מלאת רעננות,קצב ועניין. רוזנברג בחר לרוב בשירים שמחים ונתן להם גוון שונה מהמוכר, פנים ותיזמור חדשים וזאת מבלי להשכיח את הביצוע המקורי החרוט היטב בזכרון.
שותפים לעשיה היו רמי אוסרווסר שהיה אחראי על הנהול המוסיקלי והעיבודים וכן ניגן על גיטרה, מיטל דמארי שעיצבה את הכוריאוגרפיה מגוונת ויפה, מעצב התפאורה הצנועה אך הנאה מאוד והשימושית - אבי שכווי, ומעצבת התלבושות הנאות והטובות מאוד ענבר שפירא והתאורה - יניר ליברמן שהכניסה אותנו בכל שיר לאוירה המתאימה והנכונה. בתזמורת החיה השתתפו עוד דניאל עבר - הדני בפסנתר, שחר רצנברג בתופים, ניצן קאנטי בכינור ועמית שטריקר בבס. להדרכה הקולית המעולה הייתה אחראית דוקי עצמון.
בוצעו ללא הפסקה 25 שירים ומערכונים כשלכולם מחנה משותף והוא יוסי בנאי ככותב המילים, כמבצע בעצמו או בהרכבים השונים בהם השתתף. הייתה לי הזדמנות לשמוע עוד בשנה שעברה בתחרות מסויימת בבית צבי בשם"תחרות שיר ופזמון עברי" את קולותיהם של רוב המשתתפים וידעתי שבמחזור שיסיים השנה ישנם כוחות מעולים הן בשטח השירה והן בהגשת שיר או מערכון ובכל זאת הופתעתי משפע הכישרונות. שירתם הייתה מלווה לא רק במקצועיות מרשימה אלא גם בחן נעורים, עניין ורצון להצליח.
אינני יכול להזכיר את כל המשתתפים, אם כי כולם היו ראויים לאיזכור ובכל זאת אזכיר כמה מבלי לפגוע באלו שלא הוזכרו. רן גוזי היה מעולה ביחד עם ימית אטיאס בהגשת השיר - מערכון "יש חור בדלי" וב"הצ'ופצ'יק של הקומקום" ו"אף אחד לא קם" ביחד עם עמר זמרי ועדי שיר. שלושתם שרו בקול אחד בתאום מצויין ושילוב קולות נהדר. גוזי מתגלה גם כמגיש קטעי הומור בצורה נפלאה.
ניצן ינקלוביץ היה מקסים בביצוע המרגש של "אנאבל לי" ו"אל תלכי מכאן". נועה כרמל ויעל נחום היו נהדרות ב"את הלילה שלך מרגיעים" ובשירים האחרים ששרו בהרכבים אחרים. דוד אוחיון ועומר זמרי הרשימו ב"יוסי ויונה" וב"יום שבו הטנגו יחזור".
ראיתי את "מרוב אהבה". היה שם לא רק רוב אהבה אלא רוב הנאה, רוב כישרון, רוב קולות טובים, רוב בימוי טוב, בקיצור שפע של הכל. לראות או לא לראות: לכו, רוצו כל עוד השפע הזה מוצג. הנאה שלמה מובטחת לכל אלו שאהבו או לא אהבו את יוסי בנאי. מופע מרשים.

הנאה שלמה ומובטחת [צילום: ליאון אלי]
[צילום: ליאון אלי]
תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרוב אהבה - ערב נוסטלגי עם ביצוע עכשווי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יעל גיל
מה ההבדל בין הסכם ממון להסכם רגיל? כיצד מקבל הסכם ממון את תוקפו? האם הסכם ממון שולל את קיומם של הסדרים אחרים? ומה המבחן לפיו יקבע בית המשפט אם לפניו הסכם ממון או הסכם רגיל?
יובל לובנשטיין
המותג העתיק הומצא על-ידי יהודים והוא נקרא כשרות. המונח נמצא גם בתרבויות אחרות, אולם הוא מזוהה בעיקר איתנו, היהודים. מושג הכשרות מוזכר כבר בספר התורה, כלומר אנו מדברים על פעילות שנוצרה כבר לפני אלפי שנים
עליס בליטנטל
"צלילי קסם" עם ניצה שאול    הילדים ישבו מהופנטים למראה השחקנים, הרקדנים, התזמורת החיה ולמשמע המוזיקה של בטהובן    כל זאת - באולם החזרות האינטימי של האופרה הישראלית    כך מחנכים ילדים לתרבות
עו"ד יעל גיל
מה קורה כאשר הסכם הממון מופר על-ידי שני הצדדים?    האם אחד הצדדים יכול לתבוע לקיום ההסכם? האם ניתן להחיל את סעיף 8 לחוק יחסי הממון? כיצד מזונות משקמים יכולים להוות פתרון מבלי לפגוע בערך קדושת החוזה?
אלישע פורת
ליאופולד פרידמן - אריה לאהולה, איש בעל "אלף כישרונות": משורר וסופר, מתרגם ומעבד, צייר ומנגן, מחזאי ותסריטאי ובמאי גדול של תיאטרון וקולנוע    לפני יותר מעשור יצאתי, בסיועם של כמה אנשים טובים, לחקור אחר עקבותיו. וכך גם התמלא "תיקו" הריק - בארכיון התיאטרון - המרכז לתיעוד אמנויות הבמה - בעשרות מסמכים. אחדים מהם ברצוני להביא כאן לפניכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il