X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כילידי המזל הכריזמה שלכם תעזור לכם להתגבר על קשיים ולכן, הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים. מיום ההולדת יעבור כוכב השפע לבית תת המודע שלכם ויעזור לכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם
▪  ▪  ▪

מזל טוב למזל החודש מזל תאומים:
תאריך המזל: בין 21.5 לתאריך 22.6
אלמנט: אויר משתנה.
סמל המזל: תאומים.
איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.
תכונות חיוביות של המזל: בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.
תחזית כללית שנתית לילידי מזל תאומים:
כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.
שפע - כוכב השפע נכנס בחודשים האחרונים לבית החברים והחברה שלכם כך שהייתה לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. נפגשתם עם אנשים חדשים והעשייה שלכם גרמה לכך שאנשים אחרים מעריכים אתכם מאוד ומחפשים את קרבתכם. הכריזמה שלכם תעזור לכם להתגבר על קשיים ולכן, הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים. מיום ההולדת יעבור כוכב השפע לבית תת המודע שלכם ויעזור לכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם. יהיה זה זמן מעולה לקבל תובנות חדשות על עצמכם וגם לפתור בעיות רגשיות ישנות שהציקו לכם.
קושי - בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם בדרך יצירתית. אם עדיין לא התחלתם הרי שזה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וגם לבלות שעות איכות עם הקרובים לכם ביותר. ייתכן שבגלל חוסר הרצון שלכם להתקבע בתחום יצירתי אחד או אפילו בקשר אחד תציבו דרישות מהקרובים לכם שלא תמיד יוכלו לעמוד בציפיות שלכם. תצטרכו ללמוד לזרום עם הנסיבות. עובדה זו נובעת מהיכולת הטבעית שלכם להתפרש על כמה תחומים ביחד ולכן, יהיה זה נכון עבורכם לא להתחייב בתחום אחד אלא לבדוק את עצמכם והיכולת שלכם לעבור מנושא לנושא מבלי להעמיק בו שורשים. מערכות יחסים וילדים יהיו מאוד חשובים לכם בשנה זו ונראה שתהיו מוכנים לקחת אחריות עליהם על כל המשתמע מכך.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - מומלץ לכם לבדוק שהתוכניות העתידיות שלכם מגובות על-ידי תוכניות כלכליות כדי שתוכלו להרגיש ביטחון ויציבות במהלך העניינים.
שור - בימים הקרובים תרגישו התעוררות כיוון שמרבית הכוכבים נכנסים למזל שלכם וייתנו לכם תחושה של התחלות חדשות מלוות באופטימיות. כדי לממש את תוכניותיכם עליכם לבדוק שמבחינה כספית אתם מכוסים ועומדים בציפיות של מטרותיכם. מצפה לכם חודש נעים, בו תרגישו שהיכולת המילולית שלכם גבוהה מתמיד כך שתוכלו להעביר את המסרים שלכם לאחרים בצורה ישירה ועניינית.
תאומים - בתקופה הקרובה תהיו מכונסים בתוך עצמכם ותשאלו את עצמכם שאלות רבות לגבי מהו סגנון החיים המועדף עליכם ומיהם האנשים איתם אתם רוצים לבלות בהמשך. נראה שבתקופה האחרונה נתתם לפחדים להשתלט עליכם עובדה ששיבשה את מהלך דעתכם העצמאית. אסור לכם לתת לאחרים לנהל עבורכם את עתידכם כיוון שבדרך זו אתם עתידים להרגיש מסורסים רגשית.
סרטן - מבחינה חברתית זוהי תקופה של התעוררות שבה אתם עשויים למצוא את עצמכם במרכז העניינים. מומלץ לכם לנצל תקופה זו לחיזוק הקשרים החברתיים שלכם, לבדיקה ותאום כוונות עם הסובבים לכם, כך שגם תוכלו לקדם את עצמכם דרך קשרים חדשים שייפתחו עבורכם. אתם עוברים לאט לאט תקופה של מהפך בחייכם עובדה הדורשת מכם הוצאת אנרגיה רבה ולכן עליכם להיות זהירים במעשיכם.
אריה - נושאי קריירה יתעוררו החודש ביתר שאת אצלכם אך עובדה זו לא תגרום לכם כנראה לשמחה אלא לתחושה שאתם לא בטוחים שאתם שלמים עם מעשיכם ותוכניותיכם. אתם עובדים קשה מאוד ולא בהכרח אתם מוערכים כיאות על-ידי הממונים עליכם למרות שיש לכם הוכחות מוצקות ביד. היזהרו לא לפעול מתוך לחץ, על-מנת שלא תאבדו שיקול דעת הגיוני ובכך לגרום לעצמכם ללכת כמה צעדים אחורה.
בתולה - בחודש הקרוב תבוא לסיומה תקופה של חוסר יציבות עבורכם כיוון שכוכב סטורן המביא איתו קשיים נמצא סוף סוף במעלת ההתיישרות , כך שההתלבטויות שלכם בנוגע לכספים יגיעו לקיצם. נראה שסוף סוף אתם יודעים בדיוק מהם הכלים העומדים לרשותכם כשאתם מתכוונים לתכנן את תוכניותיכם העתידיות ובהתאם לכך אתם יכולים להתנהל ולתכנן את הבאות. זה הזמן לפתור בעיות ביורוקרטיות שלא טיפלתם בהם.
מאזניים - נראה שאתם המזל שעובר תקופה ארוכה של טלטלות וזאת כתוצאה מחוסר שוויון בין הכוכבים שמפעילים אתכם. בחודש הקרוב תגיע לסיומה תקופה נוספת של נסיגת הכוכב סטורן במזל שלכם וגם אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יוכלו לנשום לרווחה וכל זאת עד לסוף השנה בה יבצע כוכב זה שוב את נסיגתו במעלות האחרונות של המזל ועד אז עליכם לגייס את מלוא כוחכם ולבצע את השינויים המתבקשים בחייכם.
עקרב - אתם נמצאים בתקופה המשמעותית שהיא כמחצית השנה לאחר יום ההולדת. זהו זמן לבדיקה עם עצמכם מה הספקתם עד עכשיו ומה אתם רוצים לעשות בעתיד. זהו זמן מצוין להתחלה של דברים חדשים כיוון שאתם יכולים לדעת בוודאות שעד עכשיו פעלתם בדרך מסוימת ואתם יודעים ביניכם לבין עצמכם האם פעלתם נכון – או, האם הגיע הזמן לשנות את מעשיכם על-מנת להביא את עצמכם להצלחה משמעותית.
קשת - בתקופה הקרובה ייכנסו כוכבים רבים לבית העבודה שלכם עובדה שתצריך מכם הרבה השקעה פיזית, נפשית ואנרגטית בתחומים אלה. זה הזמן לשווק את עצמכם במקומות חדשים ולהתחיל ליהנות מתוצאות ההשקעה שלכם בתקופה האחרונה. מבחינה בריאותית זה הזמן לקחת על עצמכם אחריות וללכת לבדיקות תקופתיות שיאשרו לכם את העובדה שאתם בריאים כדי שתוכלו להתחיל בעשייה חדשה.
גדי - בתקופה הקרובה ייכנסו כוכבים רבים לבית היצירה שלכם כך שתוכלו להצליח בדרך מאוד יצירתית על-מנת לצאת ממצבים קשים שהייתם בהם לאחרונה. הקשיים נובעים מהעובדה שעליכם לעשות שינויים מהפכניים בחייכם אשר יוציאו אתכם לדרך חיים חדשה וינערו אתכם לעשייה יעילה. בחודש הקרוב ישתחרר סוף סוף הכוכב סטורן מנסיגתו בבית הקריירה שלכם ותקופה חדשה תתחיל עבורכם.
דלי - בתקופה הקרובה ייכנסו כוכבים רבים לבית המשפחה שלכם ולכן נראה שתתחיל עבורכם תקופה חדשה בנושאים אלה עבורכם. כוכב השפע יעבור בחודש הבא לבית המשפחה שלכם ויעזור לכם לפתור בעיות נושנות בתחומים אלה שאתם מושכים איתכם תקופה של שנים ארוכות. ייתכנו שינויים במקום המגורים שלכם כתוצאה מתנאי החיים שמכריחים אתכם לעשות שינויים סביבתיים.
דגים - בשנה הקרובה ייכנסו כוכבים רבים לבית המקושר עם שינוי צורת החשיבה שלכם. נראה שבתקופה הקרובה עלולים להיות לכם עימותים עם אנשים קרובים שתפיסת עולמם שונה מעולמכם. זה הזמן לעשות שלום בית עם הקרובים אליכם שאתם תלויים בהם לצורך המשך התפקוד היומיומי שלכם. תצטרכו לתת כמיטב יכולתכם בעזרה ונתינה לשותפים לכם לחיים על-מנת לתת את חלקכם להמשך המהלך התקין של החיים.
טלה - הצורך שלכם לחופש ושחרור ממסגרות מגיע בצורה הדרגתית ואתם תוכלו לממש אותו במקומות המתאימים והנוחים לכם. מבחינה כספית זהו זמן בו תצטרכו לבדוק את כל ההתנהלות הכספית שלכם מחדש כיוון שאתם נמצאים בשיאה של התחלה חדשה. בחודש הקרוב ישתחרר לו לאיטו הכוכב סטורן מבית השותפויות שלכם ותתחילו להרגיש הקלה והבנה מצד השותפים לכם בחיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  17/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל תאומים: הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר עמיאל פייגנבאום
שימרו מרחק משדות פורחים, הימנעו מעציצים המצמיחים פרחים בתוך הבית, הימנעו מלתלות כביסה מחוץ לבית, הגבירו את השימוש במיזוג אוויר ונקו את הגינה מעשבים שוטים
אלישע פורת
דודתי הייתה אוהבת צמחים אמיתית ומסורה. שנים רבות עבדה כמתנדבת בגן הבוטני בירושלים, למעשה עד פטירתה ממש. בביקוריה אצלנו הייתה תמיד מספרת לנו בהתלהבות, איזה גינות מטופחות יש בקיבוצנו! קיבלנו ממנה שתיל דובדבן רך, שהיה כרוך בשקית של פלסטיק. השתיל החל להגביה ולהתעבות ואני מבקש ממנו בלשון שרק אני והוא מבינים, שיעשה מאמץ, שישתדל לפרוח, ולו רק לזכרה של דודתי הבלתי נשכחת, שוש ישראלי
לילך מואב
ניתן להיעזר במקלות ספורט להליכה, לשאת תיק גב בעל שתי רצועות נשיאה ורצועת תמיכה, לקרר את הברך בתום המסלול למשך כ-10 דקות ובמהלך ישיבה בנסיעה, מומלץ לשבת בזווית של כ-90 מעלות בין הגוף לירך
עידן יוסף
שתי תחנות רדיו של הרשות השנייה המשדרות לציבור הדתי והחרדי בחרו להתעלם כמעט לחלוטין מיום העצמאות על שלל אירועיו    כאשר נדחקו לציין את היום – עשו זאת בעצימות נמוכה ובנימה מסויגת
פזית רבינא
טורקיה, מצרים וקטר דוחפות את ארגוני האופוזיציה הסוריים להתאחד ולהקים מועצה זמנית. ועידת האיחוד תיערך באיסטנבול בעוד עשרה ימים. ואולם, קשה להאמין שמורדי האינטרנט ימצאו שפה משותפת עם הכורדים ועם האחים המוסלמים. לשם שינוי אסד צודק: אין לו עם מי לדבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il