X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מיומנה בהופעה [צילום: רולנד הרמנס]
מיומנה חוגגת יום הולדת - לא הייתם?
מיומנה חגגה 15 שנים להיווסדה במופע חד-פעמי במסגרת פסטיבל האביב הבינלאומי שנערך בראשון לציון. הקבוצה המונה מעל 100 אנשים הופיעה בפני למעלה מ-5 מיליון צופים בכ-70 ערים מרכזיות בעולם. מופע שכולו קצב נדיר ואנרגיה מטורפת

אם לא ידעתם... מיומנה חגגה 15 שנים להיווסדה. הקבוצה המדהימה שכולה אנרגיה וקצב בלתי נלאים השתתפה ביום חמישי האחרון בפסטיבל האביב הבינלאומי שנערך באמפי פארק בראשון לציון. העיר מארחת מידי שנה מופעים רבים מרחבי העולם ובזכות חברים טובים במיוחד מצאנו את עצמנו באחד המופעים המרכזיים והחד פעמיים לרגל החגיגה הגדולה.
קבוצה- אני קורא להם... קבוצה שבה חברים מעל ל-100 אנשים (כולל צוותי העזר) ממגוון גדול של מדינות בעולם ולאחר שהופיעו (לפי ספירתם) בפני למעלה מחמישה מיליון צופים בכ-70 ערים מרכזיות בעולם. על המופע בהחלט העיבו בעיות אירגון באזור הקופות. הקהל, אשר ברובו ניזון מקופוני הנחה שונים, הסתובב זמן רב במאמץ לאתר חנייה והתגודד שעה ארוכה נוספת סביב הקופות המעטות בצפיפות ודוחק ובשל חוסר התארגנות מספק של האחראים לכך. רבים איחרו למופע או שהגיעו אליו כעוסים ומלאי מרירות. ככה לא מנהלים שיווק ומכירות...ככה לא משאירים את כל הטעם הטוב שהיה צריך להישאר.
ובהחלט הייתה סיבה לטעם טוב.. אלפי האנשים גדשו את הדשא ונהנו מערב קריר אך מאיר פנים והקבוצה בהחלט נתנה מופע מרהיב, קצבי, וירטואוזי שכלל כמות יוצאת דופן של אפקטים שונים וחדשנות טכנולוגית בהחלט מושכת את העין.
במשך מעל לשעה וחצי (למי שהצליח להיכנס בזמן) סקר המופע, תוך שימוש בהומור רב, את שנות הלהקה שנוסדה בשנת 1996, בשיתוף מסוים של הקהל ובעיקר בהרבה הרבה קצב ואנרגיה.

מיומנות וקצב ללא מתחרים...

כמי שראה את מיומנה גם בעבר, אני בהחלט יכול להעיד על שיפור והתחדשות תמידיים. הלהקה התקדמה לכיוונים חדשים, התיפוף על פחי האשפה לא נעלם אבל הלהקה משלבת וידאו וטכנולוגיות מתקדמות שטרם ראיתי ובעיקר מנסה למצוא דרך ללב הקהל שהכיר חלק מהמופע מצפייה קודמת. זה כבר לא רק תיפוף אנרגטי על פחים..זו וירטואוזיות מקסימה ומדויקת שאינה משאירה אותך אדיש.
 
גם מי שלא ראה את המופעים המצליחים שלהם: "מיומנה", "אדרבא", "בחונטוס", ו"מומנטום" נהנה עד מאוד (בהנחה שהצליח להיכנס בזמן סביר) מהמופע הטוב ביותר שלהם עד כה.
לסיכום: מופע חד פעמי ואיכותי לחובבי הז'אנר ולאוהבי אקסטרווגנטיות מסויימת . ההולכים בתלם יוכלו אף הם ליהנות מקצב אדיר, אנרגיה מטורפת, הומור ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובעיקר מעל לשעה וחצי של מופע זורם קליל ומהנה.

רואים מרחוק...

ייתכן שהריחוק הפיזי מהקהל הרב שבא להפנינג וישב ברובו על הדשא המרוחק, גרע במקצת מהמופע וגם המסכים הגדולים לא הספיקו כדי לשמור את כולו עירני ברציפות.

הכותב הוא מנהל אגף השקעות בבנק לאומי
תאריך:  18/05/2011   |   עודכן:  18/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיומנה חוגגת יום הולדת - לא הייתם?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קצבי ויפה... ל"ת
תמר האחת  |  18/05/11 15:07
2
חוויה לכל גיל (כמעט)
יעל זאבי  |  18/05/11 19:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שושנה ויג
אלי עמיר ציוני-שורשי עוד מבית הוריו, ישראלי ברמ"ח אבריו. אישיות יוצאת מן הכלל. אדם חם וסופר מוכשר מאוד. עמיר הוא שגריר שלנו בארצות העולם. ספריו מתורגמים לשפות רבות. הוא מרצה בעולם הגדול. לאחרונה קיבל תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אונ' בר-אילן. מקווה שנראה אותו יום אחד יושב בבית הנשיא
יובל לובנשטיין
האם מוצרי החלב בכלל בריאים לאדם? מי אמר שמזון, אשר מיועד במקורו להזנת בעלי-חיים, מתאים לתזונת האדם? איך הסתדרו עמי המזרח, אשר צריכת החלב שם היא נמוכה כל-כך הרבה שנים? האם לא הגיע הזמן לבחון את יחסינו למוצרים אלו פעם נוספת?
ליאון אלי
מחזה המתאר את ניפוץ המסגרת המשפחתית האמריקנית, כאשר בן מוכן לרצוח את אמו למען בצע-כסף. שותפים לו כל בני המשפחה. בסוף, כרגיל, הפשע אינו משתלם. בימוי ומשחק טובים. מומלץ וכדאי לראות
עליס בליטנטל
מחזמר סוחף, מרטיט לב בסערת הרגשות ובסוף הטראגי, שהרפליקה האחרונה בו, של גיא זוארץ, עושה לו טוויסט לכיוון האור, לחיובי. נתח חיים משלנו, עם מוזיקה כה אהובה ונפלאה, בביצוע נהדר
אלישע פורת
ספרה הראשון של אירן נמירובסקי יצא לאור בשנת 1928. למרות שהתרגום הוא כמעט בן ששים וחמש שנה, רק מעטים מכירים אותו, והוא לגמרי בבחינת נעלם. סיפור יפה ומרתק, רווי באי-אהבה בולטת ליהודי קייב ואודסה. מותה הטראגי של נמירובסקי בשנת 1942, מידי הנאצים ועוזריהם, כיהודייה נרדפת, מאיר באור טראגי את כלל יצירתה ואת 'ילד הפלאים מרחוב היהודים' בתוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il