X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ד"ר מאיר כהן מומחה לכירוגיה פלסטית ואסתתית
הרדמה מקומית, ניתוחים קצרים ומשך זמן החלמה קצר, מראה טבעי ושיטה המחולקת לשלבים חזרה של המטופל לעבודה ולתפקוד במהירות יחסית, טיפולים מסוגים שונים להשלמת המראה הטבעי ולא רק ניתוחים, מראה צעיר הנשמר לאורך שנים בזכות הטיפול המשולב
▪  ▪  ▪
שלב אחרי שלב [צילום: יח"צ]

דרך ארוכה עברה, בשנים האחרונות, הכירורגיה הפלסטית וטיפולי הלוויין המקיפים אותה סביב סביב. היום, עומדים לרשות הרופא והמטופלים שיטות שונות, המותאמות לכל גיל, למצב עור ולצרכים אסתתיים שונים. המטרה היא להעניק למטופלים את מה שהזמן והטבע לוקח מהם במראה ובהרגשה הנפשית והפסיכולוגית. אפשר להגיד במלוא האחריות כי טיפולים נכונים הם לא רק זמינים יותר ויקרים פחות, אלא בעיקר יעילים ובעלי זמן החלמה נוח ומהיר יחסית.
אני מאמין שהשיטה הישנה בה הרופא מבצע ניתוח כולל של מתיחת פנים לא מתאימה לחיים העכשוויים. עברו הזמנים בהם אישה או גבר "מחליפים" פנים קמוטים ונפולים לפרצוף חדש ומתוח שעמו הם מופיעים בציבור לאחר החלמה ארוכה ומתישה. אני מאמין בניתוחים נקודתיים וטיפולים נלווים מסוגים שונים שאפרט להלן, המאפשרים למטופלים לאחר טיפול להמשיך במהירות יחסית את סדר חייהם הקבוע. במילים אחרות: חסל סדר התופעה בה מנותח חוזר למקום עבודתו ו"מפתיע" את חבריו לעבודה בפרצוף מתוח בעל הבעה של תימהון בלתי טבעי הנגרם ממתיחת יתר. בין השאר, אני מבקש ממטופלי להביא לי תמונות שלהם מתקופות שונות בחייהם, כדי שאלמד להכיר את הפנים "המקוריות". המטרה להעניק טיפולים שלב אחר שלב שיחזירו למטופלים מראה טבעי רענן וצעיר.
שיטת שלב אחר שלב: קיצור משך הניתוח וההחלמה
מניסיוני, כמי שביצע בישראל את המספר הגדול ביותר של ניתוחי מתיחת פנים בשנים האחרונות, למדתי כי שיטת ההרדמה המקומית, בה ניתן להשתמש בחלק מהניתוחים, כמו למשל בניתוחי צוואר וקו הלסת - מקצרת בהרבה את זמן ההחלמה. מניסיוני למדתי לקצר את משך הניתוח בהשוואה למנתחים אחרים וכן להשתמש בשיקול דעת מקצועי, לקיצור תהליכים במהלך הניתוח והפשטתם. אני משתמש בשיטות כירורגיות הייחודיות לי המפחיתות מאוד את הנפיחות ושטפי הדם. כל אלה יוצרים משך החלמה מהיר ותחושה נוחה יותר אצל המנותחים.
בפנים של האדם, זה המעוניין בהצערת העור ובשיפורו, התרחשו -כאשר הוא מגיע לטיפול אצלי - ארבעה תהליכים או חלק מהם: נפילת עור, נפילת שרירים, אובדן נפח ונזק לעור. אלה פגעי הזמן, הטבע, מזג האוויר וכדומה. על-פי שיקול דעתי, המבוסס על ניסיוני הרב, אני קובע את סדר השלבים ואת משך הזמן בין שלב טיפולי אחד לזה שבא אחריו. בין שלב לשלב כאמור המטופל חווה כבר את היתרונות של הטיפול בשלבים ושיפור ניכר במצב הפנים. ההפסקה במהלך החיים לשם החלמה היא, כאמור, קצרה ולא משבשת את סדר חייו ותפקודו של המטופל.
לבעלי עור נפול ושרירים נפולים, אני משתמש בניתוח בהרדמה מקומית שבו אני מבצע, בין השאר, הידוק שרירים. במצבים של אובדן נפח בפנים אני מזריק בשלב אחר שומן עצמי (הנשאב מגוף המטופל בעיקר משומן בבטן) ומועשר (עד שלושה טיפולים נפרדים). אני מחזיר בהזרקה זו נפח לפנים שאיבדו את נפחם ובעלי מראה "שקוע". לנזקי עור (קמטוטים וכדומה) אני משתמש בשלב אחר, בלייזר מסוג פיקסל, עד שלושה טיפולים חוזרים לעור חדש חלק ובריא. השיטות מותאמות לכל גיל, כולל לילדים הסובלים מפגם כלשהו, מולד או שנגרם מסיבה כלשהי הדורשת התערבות כירורגית. כל מטופל במקרה המיוחד והמותאם למצבו.
השיטה בה אני לומד את היסטורית הפנים של המטופל בגילאים השונים וכן את המצב העכשווי בו מתחולל תהליך ההזדקנות: אני בוחן את מבנה הפנים הצעיר של העבר מול הפנים הבוגרים ומתכנן את הניתוח על-פי נתונים אלה. זה מאפשר לי, בין השאר, להשיג את התוצאות המספקות ביותר עבוד המטופל. אני מוסיף כמובן, לניתוח בשלבים הבאים, הזרקת חומרי מילוי ודואג במקרה הצורך להרמת קו המצח והגבות, להדגשת מבנה העין המקורי ולשמירה על פרופורציות של מראה טבעי בהחלט שיישאר רענן וצעיר למשך שנים רבות.

ד"ר מאיר כהן מרמת גן הוא מומחה לכירוגיה פלסטית ואסתתית
תאריך:  21/07/2011   |   עודכן:  21/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרמן וויס
שימוש יומיומי בקרם לחות לגוף ועיסוי של אזורים העלולים לסבול מסימני מתיחה, יכולים למנוע סימני מתיחה    כדאי לצמצם את השימוש בפן    כדי להרגיע את העור ולהקל על תחושת הגרד, רצוי למרוח קרם גוף
אתי קגן
הורים שימו לב: הילדים בחופש? מעתה הם חשופים ללא מעט סכנות לרבות הפרעות קשב וריכוז, התייבשות, דלקות אוזניים ואפילו השמנת יתר    מה עושים? איך לשמור על בריאות הילדים?    מספר טיפים ורעיונות לחופש גדול עם פחות דאגות
אורן פרסיקו
אגודת העיתונאים תל אביב מצליחה מאוד: בית סוקולוב שופץ, כנסים נוסדו, היחצנים אוגדו ושכרו של המנכ"ל צמח ועלה. איך כל זה קשור לפעילות למען העיתונאים בשעתם המקצועית הקשה ביותר? תנסו לשאול בהנהלה
חיים נוי
דרמה על נשים המצפות לבני זוגן לאחר מלחמה    הצגה קולחת, האקטואלית גם לתקופות חיינו אלה
עליס בליטנטל
ביצוע מלהיב, מתוקתק היטב על-ידי הבימאי משה קליף את צוות מסיימי הסטודיו בירושלים היווה חוויה בלתי רגילה, והנאה מחודשת ועולה על כולן של הסאטירה של מולייר - "טרטיף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il