X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מה טומנת בחובה שנת תשע''ב? [צילום: פלאש 90]
ומה מצפה לנו בשנת תשע"ב?
אין סיכוי שיהיה כאן שקט חברתי בשנה הקרובה וגם לא בשנים הקרובות השנה תהיה שנת מבחן לכל תהליך השלום במזרח התיכון וגם: תחזית אסטרולוגית כללית לילידי כל המזלות לשנת תשע"ב (2012-2011)

השנה נפתחה בסערה, כששני נושאים משמעותיים עומדים על הפרק. מצד אחד הדרישה לצדק חברתי ומצד שני המצב המדיני העדין אליו נקלענו. מבחינה חברתית, נפתחה השנה בהשפעת הפגנות העם בדרישה לצדק חברתי, ומי שחושב שתהליך זה הוא רק פרשייה קטנה שתחלוף, טועה, ובגדול. מערך הכוכבים הוא כזה שאנו נמצאים בתקופה היסטורית של מהפכים שונים, כשאחד מהם הוא נושא השוויון והצדק החברתי.
הכוכבים המשפיעים היום על מהלך הנסיבות ושינוי פני הדברים נקראים כוכבים דוריים, כיוון שהם משפיעים עלינו לאורך שנים, במטרה לשנות את פני הדור. כיום נמצא הכוכב פלוטו שמטרתו לתת לנו את הכוח לעמוד בשינויים, במקום המכוון אותנו לקראת הליכה למקום חדש ונכון יותר - והוא אכן מביא איתו את האנרגיה ליצור מהפכים ושינויים שישפיעו על תפישת העולם האישית והסביבתית של כולנו.
הכוכב פלוטו יוצר זווית עם כוכב נוסף המוכר בשמו אוראנוס, ובכוחות משותפים הם מקדמים את המהפכים החברתיים. מאחר שאוראנוס הוא גם כוכב שמביא איתו את הצורך בעשייה מתוך אידיאל אמיתי, הרי שהרצון למהפך אכן נעשה בשם האידיאל. העובדה שצעירים שעד לפני חודשים ספורים היו אלמוניים, יכולים להוציא עם שלם מתוך נוחיות הבית להפגנה המונית, מרגשת מצד אחד, אך גם מדגישה בפנינו את הצורך לשינויים ואת הרצון לראות פנים חדשות ונקיות בסבך הדיפלומטיה.
אוראנוס, הכוכב שמחפש כל הזמן שינויים ושבירת מסגרת, נמצא כעת במקום המקושר עם תנאי הקיום היומיומיים ולכן אין סיכוי שיהיה כאן שקט בשנה הקרובה וגם לא בשנים הקרובות. אנו נמשיך לחוות דרישות למהפכים חברתיים מצד הסקטורים השונים, כשבכל פעם מופעל תחום חדש בדרישה לשינוי, כך במשך כל חמש השנים הקרובות.
השינויים שיתרחשו יהיו בעיקר בצד החברתי-סוציאלי של המדינה, וזאת מכיוון שיש כוכב נוסף המושפע כרגע ממהלכם המשותף של אוראנוס ופלוטו - הכוכב ונוס, שאחראי על כל יחסי האנוש והגומלין ביקום. כאשר כוכב כזה מושפע ישירות מכוכב פלוטו ומכוכב אוראנוס, הרי שהמשמעות היא מהפך ביחסים האישיים והציבוריים, תוך כדי מחיקת העבר באופן מוחלט ובניית עתיד חדש.
יחסי הגומלין בין הכוכבים אוראנוס (מהפכים), פלוטו (מות הישן) וונוס (יחסי אנוש) – מבטיחים לנו כי השינוי בתנאים הסוציאליים אכן יתקיים. כל זאת כמובן, במידה שהנהגת המדינה תתייחס ברצינות מוחלטת, דרך מתן תשובות משמעותיות, למובילי המהפכה על גווניה השונים.
מפת המדינה מושפעת בצורה חזקה מאוד מכל הגורמים הללו ולכן אנו נמצאים בשיאה של מהפכה חברתית ומדינית שמתחוללת בתקופה הזו. השינויים המתרחשים לא התעוררו ביום אחד אלא נוצרו כתוצאה מתסכול נפשי עמוק ומתמשך. התסכול מביא לתוקפנות וזה המקום בו אנו פוגשים בנוסף לצרות בבית גם את שכנינו הערבים. השנה תהיה שנת מבחן לכל תהליך השלום במזרח התיכון כיוון שאכן נראה שהערבים רוצים מדינה לעצמם, אך כרגע עדיין לא מוכנים להכיר בנו כמדינה. תהליך זה יימשך ויכריח את ראש הממשלה לנסות ולהתחבר אל שכנינו הערבים בשנה הקרובה לדו–שיח של שלום, כהמלצת הפתגם הידוע: "אם אתה לא יכול לנצח אותו – תצטרף אליו".
מפת המדינה אכן מראה כי הפעם קיימת אפשרות להתחלה חדשה המגיעה מתוך קושי והפנמה שיש לזרום עם תהליכי השינוי ביקום על-מנת להגיע לתוצאות משמעותיות, וזאת מתוך הבנה מרחבית לדינאמיקה המתרחשת בתוך העם הערבי וביחס אלינו.
הכוכב סטורן ייתן למנהיגי המדינה ואף לתושביה את האפשרות וההתחייבות לעמוד השנה בשינויים המתבקשים, גם אם הם נעשים מתוך קושי ומתוך הכרח לשנות דפוסי התנהגות ישנים בינינו לבין שכנינו הערבים.
זהו עידן חדש עבורנו שגם ראש הממשלה לא יוכל להתעלם ממנו, ומתוך הבנה אישית וגם הבנת המניעים של בוחריו ובמגמה לא לאבד אותם, יזרום עם הצורך בשינוי ויפעל במישור המדיני והפנימי, בתחומים הנדרשים ובמגבלות הקיימות מבלי לאבד את הישגיו הקודמים.

תחזית אסטרולוגית לילידי כל המזלות

טלה
  • שפע - כוכב השפע נמצא הפעם בבית הכספים שלכם כך שזו התקופה הטובה עבורכם לעסוק בענייני כספים. תהיה לכם הזדמנות להגדיל את ההכנסות שלכם כתוצאה מהתנהלות נכונה בענייני כספים. ואולם, עד לסוף השנה ייתכן מצב שבו ההוצאות יגדלו על ההכנסות בגלל מצבים שלא תכננתם. רק לקראת שנת 2012, יחזור השפע כמצופה ותמשיכו ליהנות ממנו עד לחודש יוני בו יעבור המזל לבית הסביבה הקרובה שלכם.
  • קושי - הכוכב סטורן נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם להתבוננות מחודשת על החיים. יש לכם צורך לעשות חשבון נפש ולשתף את האחרים כאשר אתם חושבים שאתם יותר משקיעים ממה שאתם מקבלים. ייתכן שתגלו כי גם הקרובים לכם חושבים שהם לא מקבלים מכם את כל תשומת הלב, ואתם עלולים להגיע לוויכוחים בנושאים אלה. תצטרכו ללמוד להקשיב יותר לאחרים ואז לבדוק היכן אתם עומדים ביחס אליהם.
שור
  • שפע – יופיטר, כוכב השפע, נמצא השנה במזל שלכם, כך שהשנה היא שנת המזל שלכם. מאחר שהכוכב מגיע להתארח במזל שלכם אחת ל-12 שנים למשך שנה, הרי שעכשיו זו תקופת הפריחה שלכם. הזדמנויות חדשות עומדות לפניכם ואתם תוכלו לפתוח דף חדש בחייכם בנושאים שתרצו. עד לסוף השנה הקרובה, מומלץ לכם לא להגיע להחלטות. מיוני 2012 ישתפר מצבכם הכלכלי.
  • קושי - בשנה הקרובה תצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה כדי לשמר את ההישגים שלכם בשנים האחרונות. תיתכן מחויבות חדשה שתכריח אתכם לעשות שינויים בסדרי ההעדפות שלכם ולכן, בין פברואר ועד יוני 2012, תהיה זו שנת מבחן לסגנון החיים שניהלתם עד היום. כתוצאה מעבודה קשה אתם עלולים לחוש בירידה אנרגטית, ולכן חשוב מאוד עבורכם לשמור על תזונה נכונה ואיכות חיים.
תאומים
  • שפע – בתקופה הקרובה תוכלו לקבל מתנה מהיקום שאולי לא תנעם לכם מלכתחילה, אלא שבהמשך הזמן תוכלו ליהנות ממנה ואף להשתמש בה להמשך חיים יצירתיים ומוצלחים. הכוונה לעובדה שכוכב השפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-המודע, ולכן זה הזמן עבורכם לבחון את חייכם בזכוכית מגדלת ולקבל תשובות מעמיקות. ייתכן שלא תמיד תאהבו את התשובות, אך מומלץ לכם להתייחס בקבלה מוחלטת למסרים שתקבלו.
  • קושי – יש לכם אפשרות בתקופה הזו למסד מערכות יחסים ולהופכן לרציניות יותר. גם אלה מכם שלא נמצאים בקשר, תמצאו עצמכם משקיעים במערכות הקיימות. ולכן, הגיע הזמן שלכם לבדוק את הגבולות של עצמכם, מה אתם מוכנים לעשות ולהשקיע למען האחרים. את התשובות תלמדו על עצמכם עד ליום ההולדת הבא שלכם, כיוון שזה המבחן שלכם לעצמכם ביחס להתנהלות שלכם מול אחרים.
סרטן
  • שפע – את החיזוקים בשנה הקרובה תקבלו מחברים קרובים שיהיו לידכם בשעה שתזדקקו להם. זה הזמן שלכם לחזק את המעמד החברתי שלכם על-ידי הכנסת אנשים חדשים לחייכם שיעזרו לכם להתברג למקומות הגבוהים, אליהם אתם שואפים להגיע. ביוני 2012 יעבור הכוכב לבית תת-המודע שלכם ואז תוכלו לקבל את התשובות לבעיות פנימיות שהעסיקו אתכם ביחס להתנהגותכם ולא היה לכם פתרון.
  • קושי – בשנה הקרובה תמשיכו להרגיש שאתם מחויבים לבית ולמשפחה, אך עובדה זו תמשיך להיות קשה ומעיקה. חלקכם ירצו לברוח ממחויבות זו כיוון שתרגישו שאין תמורה להשקעה שלכם. ייתכנו נסיבות חיים משתנות במעגל הראשון של חייכם שיכריחו אתכם לבחון את הנסיבות מחדש. תקופה משמעותית מאוד תהיה לקראת סוף 2011 וגם בין פברואר ליוני 2012. החיים יכריחו אתכם לקחת החלטות משמעותיות.
אריה
  • שפע – כוכב השפע נמצא אצלכם בבית הקריירה בשנה הקרובה כך שתהיה זו תקופה מצוינת לקדם את עצמכם מקצועית. ואולם, ההצלחה לא תגיע בקלות בתקופה הקרובה, כיוון שעד לחודש דצמבר מומלץ לכם לבחון את הנסיבות הקיימות בעיסוק שלכם מהצד ולהגיע למסקנות מתאימות. רק התנהלות חדשה ונכונה תעזור לכם ליהנות מהפירות בהמשך השנה.
  • קושי – בשנה הקרובה תמצאו את עצמכם פעמים רבות בודקים את תפישת העולם שלכם כיוון שייתכן שהנסיבות יקשו עליכם להמשיך את סגנון חייכם הקודם. ייתכן שאנשים בסביבה הקרובה שלכם כבר לא יתאימו לתפישת עולמכם החדשה, וזאת כיוון שהתקופה האחרונה הייתה מטלטלת וגרמה לכם להבין שכדאי לכם לבחון את תפישת עולמכם מחדש. אלה מכם שמעוניינים לשנות מקום מגורים או לשפץ הקיים – תוכלו ליהנות ממימוש הרצון.
בתולה
  • שפע – בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע במקום המקושר עם תפישת עולם משתנה. נראה שסגנון חייכם הנוכחי דורש שינויים שבאים בעקבות שינוי תפישת עולם שהגיע לאחרונה, כתוצאה מנסיבות משתנות. עד לסוף השנה הנוכחית עדיין תהיו באי-ודאות, אך החל בשנה הקרובה ועד לחודש יוני בו יעבור הכוכב לבית הקריירה, זהו זמן מעולה ללימודים ולביקורים במקומות שיכולים להעשיר את תפישת עולמכם.
  • קושי – סטורן, הכוכב שמביא לימוד דרך לקיחת אחריות והתחייבות, נמצא אצלכם בבית הכספים. נראה שאתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם חייבים לבחון את ההוצאות וההכנסות שלכם מחדש ולבדוק מהי ההתנהלות העתידית הטובה לכם. ייתכן שתפישת העולם החדשה והמתגבשת שלכם תנתב אתכם לשינויים שתרגישו שאתם מחויבים לעשות. בין פברואר ליוני 2012 תיאלצו להגיע להחלטות.
מאזניים
  • שפע – מצד אחד אתם חווים את האנרגיה של הכוכב סטורן שמראה לכם שלחיים יש דינאמיקה משלהם ואתם חייבים לזרום בהתאם לקצב שהיקום מכתיב. וכדי לרכך קשיים אלה מגיע כוכב השפע ונמצא בבית המקושר עם היכולת ליצור אינטימיות במערכות יחסים, יכולת לקבל כספים שכבר מזמן חיכיתם להם וגם הגרלות יכולות להיות טובות עבורכם במידה שגם תקנו כרטיסי הגרלה. כמו-כן, התקופה תהיה מועילה להבנה מעמיקה של חוקי היקום עם היכולת להשתלב בהם.
  • קושי - כבר תקופה ארוכה של למעלה משנה אתם חווים את האנרגיה של הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם. מצב כזה מתרחש אחת ל-27 שנים ואתם חווים עכשיו את כאבי הלמידה שמביא איתו הכוכב סטורן. יש לכם יכולת טובה מתמיד לפתוח בסגנון חיים חדש שלא היה לכם ברור עד היום ולגרום לכך שאנשים נוספים יצטרפו אליכם במסע החיים החדש שלכם. תקופה זו תהיה מעולה לעשיית דיאטה.
עקרב
  • שפע – בשנה הקרובה תוכלו להצליח בכל הקשור למערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלכם. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם לקבל פרגון מתאים עבור עבודתכם וגם מחמאות מבני/בנות זוגכם. לפנויים שבכם, זוהי שנה מעולה ליצירת קשר בריא ונכון לכם, החל בסוף שנת 2011; וגם לאלה מכם השרויים בזוגיות, הגיע הזמן לרענן את היחסים ולהזרים אליהם דם חדש תוך כדי התנסויות חדשות.
  • קושי – בשנה הקרובה ימשיך לבקר בבית תת-ההכרה שלכם הכוכב סטורן. עובדה זו גורמת לכך שאתם מתעמתים עם עובדות חדשות בחייכם, שעד עכשיו לא הייתם מוכנים להסתכל להן בעיניים. למרות התקופה הקשה שאתם חשים, המלווה בפחדים מהלא-נודע, הרי שבהמשך תוכלו להגיד שהייתה זו התקופה הטובה ביותר עבורכם, כיוון שהיא זו אשר בונה את הבשלות והבגרות שלכם להמשך.
קשת
  • שפע – כוכב השפע כבר נמצא אצלכם בבית הבריאות והעבודה. עובדה זו עשויה להביא לכם התייחסות חדשה לכל נושאי הבריאות והבנה שיש צורך לשמור על תזונה נכונה כחלק מדרך חיים. בשנה הקרובה יש לכם הזדמנות לעשות ניתוחים קוסמטיים לתיקון פגמים. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שבה יצוצו עבורכם הזדמנויות חדשות ולכן חשוב שתהיו ערים לכל הזדמנות שתגיע.
  • קושי – נראה שהשנה תהיה לכם הזדמנות מחודשת לבחון את החברויות שלכם ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. כמו-כן, תהיה זו הזדמנות מעולה לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שהעיסוק שלכם יגרום לכם להיות יותר מוערכים גם בקרב אנשים שאינם מקורבים אליכם מבחינה אישית. תאריכים חשובים שבהם מומלץ לא להגיע להחלטות, אלא לתת לחיים לזרום מעצמם ואז לראות מה נכון לכם, יהיו בין פברואר ליוני 2012.
גדי
  • שפע – כוכב יופיטר נמצא בשנה הקרובה בבית המקושר עם הצורך ליהנות מהחיים ולהתחיל התחלות חדשות. יש לכם אפשרות לעשות שינוי בצורת ההנאה אותה אתם מפיקים מחייכם. זה הזמן הנכון גם להתחיל להשקיע זמן איכות עם הקרובים לכם ולשנות את דפוסי ההתנהגות שלכם משנים קודמות ביחס לצעירים מכם במשפחה ולהחליפם בחדשים. האכפתיות החדשה, תעזור לכם לבנות לעצמכם זווית ראייה חדשה ומעניינת.
  • קושי – כבר תקופה ארוכה שאתם עוברים קשיים בכל הקשור לדרך עבודתכם. גם השנה צפויים לכם שינויים בדרך הצגת עצמכם בעולם הקריירה שלכם. אתם חייבים לפעול עם חשיבה חדשה מחוץ לקופסה, כדי שתהיו מוערכים יותר. אל תחששו, כיוון שההצלחה תאיר לכם פנים. בהמשך השנה, בין פברואר ליוני 2012, תיאלצו לחכות עם השינויים שאתם מבקשים ליצור ולבדוק האם קיימת דרך נוספת להצליח בחיים.
דלי
  • שפע – בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית המשפחה הקרובה שלכם. המעגל הקרוב לכם יעניק את התמיכה הנכונה לכם למילוי תוכניותיכם. השנה זו ההזדמנות לפתור בעיות ישנות שהציקו לכם מזמן וגם מהילדות המוקדמת. זוהי תקופה מצוינת שבה אנשים קרובים יקשיבו לכם ויבואו לקראתכם בלב פתוח כדי לשמוע ולהקשיב לכם ממקום נקי, על-מנת שתוכלו לסגור מעגל.
  • קושי - האירועים אותם אתם חווים בכל התקופה האחרונה הם כאלה שתפישת עולמכם השתנתה ואתם מבינים עכשיו שההתייחסות שלכם לחיים התאימה לתקופה שהייתה, אך מעכשיו אתם זקוקים להתנהלות אחרת בחיים. זה הזמן להתבונן על עצמכם ממרחק ולראות מה הם הדברים הדורשים שינוי בחייכם. בין פברואר ליוני 2012, תהיה תקופה שבה אתם תיאלצו להסתגל לנסיבות הקיימות ולזרום עם החיים.
דגים
  • שפע – בשנה הקרובה תרגישו צורך להעניק כמה שיותר זמן איכות ואנרגיה לסביבת המגורים הקרובה לכם. ואכן, נראה שתמצאו את הזמן הדרוש לכך. תקבלו המון הערכה מהקרובים לכם, כיוון שהם יבינו עד כמה אתם דואגים וחרדים להם. עד לסוף שנת 2012, מומלץ לכם להישאר בגבולות הקיימים ולא לאבד פרופורציה. חשוב מאוד שתלמדו גם להגן על עצמכם ותכלילו את טובתכם האישית בסדרי העדיפויות שלכם.
  • קושי – במקום כלשהו בתוך תת-המודע שלכם, אתם יודעים שאתם זקוקים לשינוי אוויר ואווירה ואכן אתם עומדים בפני התחלות חדשות. אלא שלפני ההתחלות ישנם סיומים ואתם בדיוק נמצאים בתקופה הזו כדי לסיים פרק חיים לפני שאתם מתחילים עם השני. בין החודשים פברואר עד יוני 2012, תהיה זו תקופה שבה מבחינה כלכלית לא תוכלו ליישם את כל התוכניות שלכם, אך יהיה זה הזמן הנכון להמשיך ולתכנן תוכניות עתידיות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית היא כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים חדש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שופטת השלום סיגל רסלר-זכאי אינה מרגישה כבולה לפסיקה של בית המשפט המחוזי, כאשר נראה לה שהמשמעות תהיה - כלשונה - "לגנוב סוסים בחושך". היא מקדמת ביעילות את התיקים, תוך שמירה על אווירה טובה - ומבלי לתת לצדדים למשוך את הדיון מעבר לנדרש
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
ערב מוזיקאלי לזכרה של אלה דן שנהרגה לפני כשנה וחצי ב"דרך המוות" בבוליביה במסגרת טיול לסיום התואר הראשון שלה    באירוע ישתתפו המג'יקל מיסטרי טור, הדג נחש, ג'ירפות, אביב גדג', ,שחר אבן צור ואייל אבן צור, רוקפור, שממל, דיה רז, תומר ממיה ועוד
שרונה חורי
בעת סידור הסלון, נמקם את הכורסא או הספה, כשלגבן קיר ואופק פתוח לפניהן    יש למקם את המיטה במיקום בו יש לה קשר עין עם הדלת    כדאי לסגור אסלות ודלתות של חדרי שירותים
זיו יצחקי
אחרי שנכנס כדי לעורר את הוילה הגוססת, הצליח גב פשטי לקטוף את הניצחון ולהעניק את תעודת העניות הסופית לז'אנר    זיו יצחקי רוצה שמישהו יתן דין וחשבון על הכישלון על הטלוויזיוני
אורן פרסיקו
אפשר למנף את המחאה החברתית גם "למה שקורה בתוך חדרי החדשות", אמרה אילנה דיין בכנס שאירגנו יוזמי המחאה. גיא רולניק דיבר על ריכוזיות. חיים יבין היה אופטימי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il