X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שרשרת מעשי האונס והרצח הברוטלים המתרחשים כאן מדי יום ביומו, הפכו את ארצנו לגלגול חדש של סדום ועמורה. וזכרו את סופם. נכון שמספר אנשי המשטרה הזעום שמשתדלים לשמור על החוק אין בו כדי מתן תשובה לפיקוח כנדרש; אבל בראש ובראשונה אין לנו לבוא בטענות אלא לעצמנו. החינוך הלקוי, הזלזול בהורים, האנוכיות הגורמת לכל אחד להיות עסוק במכשיר הטלפון הנייד - כל אלה מדליקים נורה אדומה
▪  ▪  ▪
האונס בחניון גן העיר בתל אביב. זוועה ברחובות [צילום: oz2000]

ההתיחסות לנערה, ילדה או אשה כאל חפץ שנוצר לעינוג גחמותיו הבהמיות של הגבר, אינה פושה רק במחוזות פריפריאליים ובקרב שכבות דלות ומתוסכלות. כמי ששרתה בצבא, וראתה את התיחסות הסגל לחיילות כאל "מזרון צבאי" (ומי שהתנגדה הושלכה בתואנה כלשהיא לכלא), דרך ניצול מיני של מנהלים את הכפופות להם, והתלויות בהם במקומם בעבודה - מה לנו כי נלין על ראשי ערים, פקידים בדרגה גבוהה, ואפילו הנשיא - שחושבים שהכל מותר להם?
בנוסף - מקרים כמו האונס המגעיל והברוטלי שביצע ערבי (ושיפסיקו להתייפיף בהגדרתו כ"בן מיעוטים" - קיראו לדבר בשמו) בנער ונערה, כשבאיומי סכין הכניס אותם לשירותים בגן העיר, ואנס את הנערה, לאחר שניסה ולא הצליח לאנוס את הנער, אך קודם כל דרש מהם לבצע אקט מיני כדי לגרותו - או מקרי הכושים (ותפסיקו לחפש גם להם הגדרות "פוליטיקלי קורקט") שאונסים ומתעללים בתושבי ת"א בשכונות שהיו פעם שקטות ונעימות. כן, שכונת התקווה מתפארת בבית הספר לתיאטרון ובתיאטרון של יורם לוינשטיין בשכונה, ובעבודה הקהילתית של השחקנים עם נוער השכונה. בנוסף, אנו אשמים גם שעקב הרצון להיות "טוב אל הגר" כפי שנאמר, אנו פוגעים בזכותנו לגור בשלום ובשלווה בארץ אבותינו. ישראל אינה יכולה להיות פח הזבל של כל מסכני העולם. יש לגרשם מיד עם מעברם את הגבול באופן לא חוקי, ולא לתת להם מחנות-מקלט, מזון, לבוש, ואח"כ גם עבודה.
מקרים כאלה שצוינו לעיל, פשוט מביאים את הזוועות לשיאים שלא ידענו.
כך הוא המצב המוסרי הרעוע והמבאיש, בו כל יום מתגלים עוד ועוד גנבים ורמאים שחומסים את הקופה הציבורית, חלקם כבר יושב, וחלקם עדיין "מכוסה". אך המוסר בישראל מצוי בתחתית של התחתית. וכי מה זה משכורת של שלושה מיליונים למנהלת בנק לאומי שפרשה, מעבר לפיצויי המיליונים שקיבלה, עבור השנים הבאות בהן לא תעבוד? ומה זו ההצעה להחליף את כל מכוניות שלושים השרים לדגם חדיש ומפואר עוד יותר, כשהבחירות כמעט בפתח, מכסימום עוד שנה וחצי? איפה היושרה, איפה ההזדהות עם מצבם הכלכלי הדחוק של רוב העם?
מה שמזכיר את המצב בממלכת ישראל בימי בית ראשון. הנביא עמוס, גדול וראשון הסוציולוגים בעולם, ממנו העתיק ישו רבים מרעיונתיו, ואלה הופיעו בדרשותיו, ואח"כ בספרי תלמידיו - הוא נשלח ע"י ה' מממלכת יהודה אל השומרון, כדי לשאת את אזהרות אלוהים, שאם לא יטיבו את דרכיהם, ולא במובן של עבודת השם, אלא ביחסים שבין אדם לחברו, ואם ימשיכו לרמות ולעשוק את אחיהם, בעוד הם ישנים על מיטות שן פיל - יבוא הקץ על ממלכת ישראל.
אך אחד לא שעה לדרשותיו, שמכולן, נשמרו והוכנסו לתנ"ך רק 10 פרקים בלבד. והקץ של הממלכה אכן הגיע,.העבריים גורשו מישראל, ופיזור העבריים בעולם הביא לאובדן עשרת השבטים לנצח.
אם כל אילי ההון (לא בזכות עצמם, אלא בזכות כשרונם להנפיק אגרות חוב לציבור, ולבקש עבורם "תספורת”) ימשיכו בדרכם, בלי שמדינה תעשה לזה קץ ברפורמות נאותות ובחוקים; אם בבית הספר לא יהיו מחנכים, וכאלה שדוברים עברית תקינה, ומקפידים גם על הפה של תלמידיהם; אם הילדים לא יקבלו חינוך לערכים והשכלה רחבה, כל הילדים, לא רק בחינוך הממלכתי אלא גם הדתי; אזי הקץ יגיע עוד בטרם רעידת האדמה הבאה, ולפני הפצצה הגרעינית שמתוכננת כבר ע"י שונאינו כדי "לנקות את השטח מיהודים" - כמו שהיטלר בזמנו כתב ב"מיין קאמפף" וגם מימש. שונאינו-מבפנים הם האויב שלנו. לא הערבים ולא אף אחד אחר.
והגיע הזמן לחדול מלחשוב "מה יגידו בגת, מה יאמרו בחוצות אשקלון". ובל נשכח מה אמר מייסד המדינה הדגול דוד בן-גוריון: ”או"ם-שמום". עם ישראל חייב להישאר שונה מכל הגויים. באיכותו המוסרית וברוחניותו. ברוחניות - יש לנו כמה שהביאו לנו פרסי נובל (לא לשלום המזויף). המדע שלנו ברמה הגבוהה. אבל בחיי היומיום - קיימת גם זוועה. ואם לא ננקוט בצעדים הדרושים - אנחנו לקראת הסוף. ואין הכוונה להפגנות המונים נלעגות הודות להופעות חינם של כוכבי זמר למיניהם. את אלה תשאירו לחגיגות יום העצמאות ודומיהן.

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד בן-גוריון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם לסדום דמינו?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
סדום זה כאן !
אבנר צפוני  |  14/05/12 16:34
2
יכול להיות שהצפונבונים חיפשו
ריגוש מיני חדש  |  14/05/12 22:38
3
האם לסדום דמינו
שלמה גולדרינג  |  15/05/12 08:56
4
עצוב מאוד שאת משייכת
זיוה גל  |  15/05/12 11:44
5
מתפקידנו לחנך את הפלסטינים?
לא הבנתי  |  15/05/12 15:52
6
לא דמינו לסדום
אלעל  |  16/05/12 03:41
7
אונס דינה ע"י שכם בן-חמור חזר
קורןנאוה טבריה  |  16/05/12 12:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני דניאל
עד אחרי החגים המגמה הנוכחית תימשך, הביקוש הכבוש שהשתחרר מעט בחצי השנה האחרונה עדיין לא יתפרץ כקודם. התנועה תהיה בעיקר אצל הזוגות הצעירים בדירות הקטנות יותר ובפריפריה ופחות במרכז ולמשפרי הדיור ודיור היוקרה. היזמים שרכשו קרקע במחיר גבוה ובעלי חוסן פיננסי ואורך נשימה לא ימהרו להתחיל בנייה חדשה כל עוד לא מכרו מלאים במחירים כדאיים
ראובן לייב
כתות נוצריות, הפועלות בישראל בוואריאציות שונות, מגייסות לשורותיהן קורבנות תמימים וכאלה הסובלים ממצוקות כלכליות וחברתיות, כשהן מבטיחות למצטרפים אליהן הרים וגבעות
מירב ארד
שמונה חודשים לאחר שנכנסה לישראל בקול תרועה רמה נסגרה ענקית הריהוט האוסטרית "קיקה" ונקלעה לחובות של 159 מיליון שקלים. מה היו הסיבות לכישלון ומדוע הוא היה כל-כך ברור לכל?
עקיבה לם
טקס הנכבה שיתקיים באוניברסיטת תל אביב אינו כה ייחודי. בשם חופש הביטוי, במרבית האוניברסיטאות בארץ מתאפשר לשמאל הסהרורי לפתוח את פיו. גם בבר-אילן
חובב לויטס
עו"ד איה יופה, ראש מחלקת ני"ע במשרד עורכי הדין של גרוס וחודק, בדעה שעל המוסדיים לשנות את הלך המחשבה שלהם ולהתייחס לאגרות החוב הקונצרניות כהשקעה בחוב ולא כהשקעה בנייר ערך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il