X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חושב להוסיף קצת צבע לבית? כדאי שתדע איזו אווירה משרה כל צבע, מדוע לא כדאי להשתמש בצבע הצהוב כצבע ראשי בקירות, ואיזה צבע יחנוק את האור
▪  ▪  ▪
צבע לחיים

אחד המרכיבים העיקריים בתחום עיצוב הפנים הוא התאמת הצבעים. אך לפני שבוחרים צבעים לעיצוב הבית או המשרד שלכם, חשוב להבין מהי המשמעות של כל צבע ומה זה בכלל אומר עליכם. ואולי, גם על החלל שלכם:
אדום - לאלו מביניכם שרוצים לעצב את הבית או המשרד (עדיף לא את המשרד) בצבע האדום, או לפחות בנוכחות דומיננטית של אדום, העצה היא: "אל תעשו את זה". הסיבה היא שהצבע הזה משדר המון רגשות, סערות ומצד שני תשוקה וחוסר יציבות רגשית (כמו התחושה של להיות מאוהב). נשים לובשות אדום כדי למשוך תשומת לב ולעורר סערה בלב הצופים - לאו-דווקא התחושות שאתם רוצים בבית או בעבודה.
ירוק - ברעיון הכללי, משדר המון רגיעה, צמיחה והתחדשות, מקושר מאוד לצמחייה וליצירת חיים חדשים. הבעיה עם הירוק היא שיש לו הרבה גוונים. ירוק עדין אולי מסמל צמיחה, פריחה וחיים חדשים (מאוד רוחני). ירוק גס לעומת זאת עלול לסמל בית חולים לחולי נפש או אולם ספורט בבית ספר תיכון. לירוק יש הרבה מאוד פוטנציאל בתחום העיצוב, אך צריכים להיות מאוד זהירים איתו.
צהוב - כעיקרון, צבע שבכלל לא מומלץ להשתמש בו כצבע ראשי. הצהוב, בשל היותו בהיר מאוד (חוץ מהלבן), נחשב צבע שמעייף את העיניים ומוציא את האדם המתבונן בו מריכוז. לגברים כמעט לא קיימים בגדים בצבע צהוב, כי הוא מוציא את האנרגיה מהבגד. לאחרונה הצהוב מתחיל לחזור לבגדים, בעיקר בגרסה המחודשת שלו - צהוב זוהר זרחני. לעיצוב בית/משרד, מומלץ נגיעות קטנות של הצבע, לא יותר.
שחור - מדכא, חונק את האור, מצד שני נורא אלגנטי. שימו לב שכל החליפות האלגנטיות והמחויטות ביותר הן שחורות. מה שאנחנו מבינים מזה הוא ששחור זה טוב לבגדים כי אנחנו מחליפים בגדים כל הזמן, אנחנו לא לובשים שחור כל החיים. מקום עבודה או בית לעומת זאת, זה דבר קבוע, לכן מומלץ להתרחק משחור כצבע שולט, אך בהחלט ניתן להשתמש בו בקורות או בפינות, ליצירת אפקט מסגרת ואלגנטיות בקווי המתאר של החדר.
כחול - כחול מתואר כצבע רפואי, משרה שלווה ורוגע. אם אתם אנשים שאוהבים כחול, כנראה שאלו גם התכונות החזקות שלכם כבני אדם. מומלץ להשתמש בכחול כחלק מהעיצוב של החלל שלכם, אך לשים לב שהכחול יהיה כמה שיותר קרוב לתכלת. העדינות של התכלת היא הפך גמור מהכחול הכהה הנוטה יותר לכיוון שחור.
לבן - צבע בסיס עיקרי בכל דבר בעולם כמעט. מייצג טוהר וניקיון, מלאכים, רצפה נקייה היא לבנה, סדין לבן ועוד... הצבע הלבן, כאשר מגיע בשילוב עם צבעים אחרים, יוצר אפקט נפלא של גיוון ועניין. לעומת זאת כאשר הלבן לבדו, הוא יוצר תחושה של אדישות ושעמום.

למידע נוסף על עיצוב פנים: "יס פליז"
תאריך:  13/01/2013   |   עודכן:  13/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבע והבית שלך - מדריך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עיצוב פנים
רועי12345  |  28/01/13 15:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרלי שטרית
כותבים עליהם כל הזמן, אך רבים אינם יודעים כיצד הם נראים. בפינת המיליונר השבועית אנחנו מציגים היום את ויקטור פינצ'וק. כמה מילים ותמונה מארכיון מראות אימג'
יבשם עזגד
שמואל הנביא בחר כך את שאול מלך ישראל. חוקי הסטטיסטיקה אומרים לנו שזו הדרך הבטוחה. אז למה אנחנו מחכים?
חגית כהן
בזֶמֶר העברי, כבר היה לעולמים אשר היה לפנינו. נעמי שמר היא אחת החוליות החשובות בלולאת זמן נצחית זו
חיים נוי
זהו מחזה מיוחד במינו שאין בו רגע דל. הוא מצחיק ונשכני, מעורר תהיות שמרגש ובעיקר הוא נוגע בסוגיית הגזענות, במקרה זה בארצות הברית
יואב יצחק
איש העסקים צדיק בינו, מעשירי ישראל, הציע לרכוש משותפיו מניות חסומות בקבוצת פז בנכיון של 20%    אם יבצע את העסקה יהיה בעל השליטה היחיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il