X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ההיסטוריון ד"ר יהודה לנקרי, שכיהן כשגריר ישראל בצרפת, נרתם לעזרת היהודים המקומיים נוכח גל גואה של התנכלויות כלפיהם מצד גורמים איסלאמיסטיים קיצוניים ומתווה באוזני עורך ה"ג'ואיש פוסט", גד נחשון, את הדרך ליציאה ממצבם העגום
▪  ▪  ▪
ד"ר לנקרי. חושף נתונים מדאיגים [צילום: זיו קורן/לע"מ]
יעדים מבוקשים בישראל
בד בבד עם גל ההגירה מתעצמת גם התיירות של יהודים צרפתים לארץ, שבמהלכה הם מגששים אחר מגורים חלופיים לעת צרה, כאשר נתניה ואשדוד הופכות עבורם ליעדים מבוקשים

לחצי מיליון היהודים החיים כיום בצרפת נשקפת באחרונה סכנה קיומית בעטיים של גורמים איסלאמיסטיים קיצוניים ועוינים, המאיימים חדשות לבקרים על שלומם וביטחונם. גורמים אלה נמנים עם מיעוט דומיננטי, המונה 6.7 מיליון מוסלמים שחיים שם והמצויים על סף עימות חזיתי עם המיעוט היהודי הדל והנרדף על לא עוול בכפו.
את המצב המביך, שאליו נקלע בעל-כורחו המיעוט היהודי הזה, מגולל ד"ר יהודה לנקרי, שכיהן כשגריר ישראל בצרפת, באוזני גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" האמריקני בניו-יורק. ד"ר לנקרי עומד כיום בראש מסע-הסברה ישראלי נמרץ שנטל על עצמו ביוזמתו העצמית ובו הוא יוצא חוצץ כנגד התעמולה האיסלאמיסטית הארסית בצרפת, המתפשטת בה כמו אש בשדה-קוצים.
אופנסיבה איסלאמיסטית
הגל האיסלאמיסטי, על-פי ד"ר לנקרי, מכה באחרונה כמעט בכל חלקה טובה של יהדות-צרפת. הוא גורר אחריו את הצרפתים עצמם, כאשר כ-200 אלף מהם התאסלמו באחרונה, ביניהם גם לא מעט סלבריטאים. כתוצאה מכך רק הולכת וגוברת העוינות המילולית והפיזית ליהדות המקומית ותקיפות של יהודים אף הפכו לא מכבר לחזיון נפרץ. ההתקפות על מרכזים יהודיים מקומיים בידי בריונים איסלאמיסטים הגדישו באחרונה את הסאה ולא מכבר התפרסם דבר ההתנכלות הפיזית ליהודי בפריז ולמרכז היהודי בטולוז, שבו נרצחו שני מבוגרים ושני ילדים. הרצח עורר סערה גדולה בעולם היהודי ובישראל, עד כדי כך שיהודי צרפת תבעו מממשלתם להתערב ולהגביר את ההגנה על מוסדות יהודיים מקומיים מפני האופנסיבה האיסלאמיסטית.
רעה חולה
העוינות המוסלמית, שהפכה לרעה חולה בצרפת, הביאה לכך שיותר ויותר יהודים נוטשים את המדינה ומהגרים לישראל ולארצות המערב במאמץ למצוא לעצמם מקום-מבטחים. בד-בבד עם גל ההגירה מתעצמת גם התיירות של יהודים צרפתים לארץ, שבמהלכה הם מגששים אחר מגורים חלופיים לעת צרה, כאשר נתניה ואשדוד הופכות עבורם ליעדים מבוקשים.
ד"ר לנקרי חושף את הנתון המדאיג, שמעבר לאיום הקיומי מצד גורמים איסלאמיסטיים, סובלים יהודי צרפת גם מגל גואה של התבוללות, כאשר הנתונים המדאיגים מצביעים על כך שכמחצית מהיהודים המקומיים נישאים בנישואי-תערובת, כשרובם המכריע אף אינם מזהים עצמם כיהודים.
נוכח המצב העגום הזה החליט ד"ר לנקרי להירתם למערכה ולהתייצב לימין הלובי היהודי בצרפת. לצורך העניין הוא עומד בראש מערכת הסברה מאסיבית שנטל על עצמו להדיפת התעמולה הגזענית-אנטישמית הפוקדת את המדינה. בד-בבד הוא תובע במפגיע מן השלטונות את הגברת הפיקוח על המיעוט המוסלמי הקיצוני הפורח ולהבטיח בכך את שלומם של היהודים שעוד נותרו בצרפת, בטרם יהיה מאוחר מדי.

תאריך:  31/03/2013   |   עודכן:  31/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יהודה לנקרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכנה קיומית ליהודי צרפת
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
גורל צרפת כגורל ספרד?
אוונגארד  |  31/03/13 09:46
 
- תזהר,אתה תותקף באתר כ"גיזען",
בני בנקר  |  31/03/13 20:33
 
- בהיסטוריה. שכחתי מה שם הפרופ'
זו תיזה ידועה  |  1/04/13 22:37
2
יהודי העולם קונים דירות בת"א
בבלי דירות ונכסים  |  31/03/13 21:37
 
- רפי רותם-תראה מי מגן על הגנבים
ראיס-פוטין-בוטוקס  |  1/04/13 19:10
3
יהדות צרפת
שלומי ב  |  31/03/13 23:50
 
- שאלו תלמידיו של רבי הונגרי ב44
ראיס-פוטין-בוטוקס  |  1/04/13 20:08
4
תפסיקו לברוח! יש לפעול לחיסול
שולם  |  2/04/13 05:42
5
שיעלו כולם לישראל, מה יש להם
אור הנר  |  5/04/13 11:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ראש הממשלה ושר האוצר מקבלים ציונים נמוכים יחסית במשוב News1    נתניהו מקבל ציון נמוך בשאלת יושרתו האישית; לפיד מקבל ציון נמוך בשאלת התאמתו לתפקיד    שר הביטחון (יעלון) ושר הכלכלה (בנט), לעומתם, מקבלים ציונים גבוהים
יואב יצחק
עיתון ישראל היום אינו מושפע לרעה מהקשיים בשוק התקשורת    כיסיו של אדלסון עמוקים והוא ממשיך להזרים כספים לעיתון כדי לממן פעילותו    עובדיו נהנים משכר גבוה יחסית    כך גם יוכי ברנדס הכותבת טור שבועי למוסף הפוליטי
סופיה רון-מוריה
אחרי שנבחרו, הם קיוו להגיע לגן העדן הקואליציוני - להיות שרים. אבל הגבלת מספר השרים הותירה להם רק תפקידי סגני שרים. האם השרים הממונים עליהם יקבלו אותם ברצון, במה יוכלו להועיל ומי המדינאי שהיה סגן שר, התמיד והפך לראש ממשלה?
פזית רבינא
כמו מדורה המסרבת לכבות, המלחמה בין המורדים הסורים לשלטון אסד אינה דועכת, והיא אף עלולה לשלוח גִצים שיציתו סכסוך אזורי. ייתכן שכבר בקיץ הקרוב המלחמה תגיע גם לגבול הצפון-מזרחי של מדינת ישראל - ותגרור אותנו אל העימות המתפתח במזרח התיכון. מצפון תיפתח הרעה?
טלי ציפורי
סבו מצד אמו הוא לוי אשכול, ראש הממשלה השלישי של מדינת ישראל, ובייגה שוחט, אולי אחד משרי האוצר היותר מוכרים, הוא דודו (נשוי לאחות של אמו)    תכירו את דולב רפאלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il