X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "נלסון 33" שברמת-אביב מוכיחה קבל עם ועדה שניתן לשבוע ואף ליהנות מארוחת-צהריים בתעריפים שאינם קורעים את כיס הסועד, וגם זה משהו שאין לזלזל בו בימים של הידוק-חגורה
▪  ▪  ▪
נלסון 33. תפריט ידידותי לסועד [צילום: באדיבות "נלסון 33"]

ברל כצנלסון, שהיה מנהיג-פועלים מיתולוגי ומייסדו של יומון ההסתדרות "דבר", עליו השלום, היה בוודאי מתהפך בקברו לו גילה שתמונתו היא זו שמתנוססת על כרטיס הביקור של מסעדה תל אביבית ועוד במעוז הבורגנות שלה - רמת-אביב.
יחד עם זה צריך להודות ש"נלסון 33" (רחוב אופנהיימר 11) בהחלט מתאימה את עצמה לרמתו הקולינרית של פועל מן השורה. כך או אחרת, התפריט המוצע בה ידידותי ביותר ואינו קורע את כיס הסועד. באווירה של הידוק-חגורה זה בוודאי דבר שאין לזלזל בו.
"נלסון 22" היא מסעדה שוקקת-חיים במרבית שעות היום. היא משתרעת על שטח גדול, עם חצר רחבת-ידיים, ובאחרונה אף תפחו ממדיה פי שניים. הצצה בתפריט מגלה מגוון מטעמים ומאחר שהמנות המובטחות בו נדיבות ביותר - יש בהחלט מקום להסתפק במנה עיקרית.
לא תאמינו
היינו בשניים לעת צהריים ובחרנו במנת-נודלסון, על שם המקום. היו אלה רצועות של חזה-עוף עם ירקות, בתוספת אטריות-ביצים מוקפצות במעטה של בוטנים. מנה בהחלט עשירה ומשביעה למדי. החיסרון היחידי שלה היה בכך שהיא שחתה כולה ברוטב של סויה, שהשליט עליה את טעמו, וחבל.
המנה השנייה הייתה מוצלחת יותר: כבדי-עוף מוקפצים, עם בצלי-שאלוט ברוטב סילאן וקארי, על מצע של מחית תפוחי-אדמה. שתי המנות לוו בסלט מגוון ובמשקה מרענן מפירות מוקפאים, בטעם פיקנטי של - לא תאמינו - פסטו; שילוב מקורי ומעניין למדי.
החשבון לשניים הסתכם, בסך-הכל, ב-106 שקל - מחיר זול, הראוי בהחלט לדוגמה וחיקוי הוספנו עליו תשר של 20% לשירות מכל הלב של מלצרית אדיבה וקשובה. לא נותר לנו אלא לזכות את "נלסון 33" ב-8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  23/05/2013   |   עודכן:  23/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטל עזר
חשובה המתינות, לקבל את החריגות באכילה ולא לנסות להילחם ולייסר את עצמנו    בקבלת החריגות, אין הכוונה לשחרור כל רסן, אלא אכילה מעט מעבר לשגרה מתוך הבנה שאי-אפשר לשלוט בכל ביס ולדעת שכל עוד נתייחס אל החריגות האלו כמעידות קטנות, סטייה קלה מהדרך ולא נפילה משמעותית נוכל להמשיך להתנהל נכון מבחינת האוכל
עמי דור-און
האם נוכח התהום התקציבית שנפערה בכלכלת ישראל והגזירות שהושתו על אזרחי המדינה, בוצע באמת הקיצוץ הנדרש בתקציב הביטחון?
ד"ר אביבה פנקס
מהי תופעת חריקה ונעילת שיניים בקרב מבוגרים וילדים כאחד? מדוע חשוב לאבחן תופעה זו הנמצאת במגמת עלייה? מהן הסיבות לתופעה? כיצד תמנעו את המשך שחיקת השיניים ותשמרו על בריאות הפה לאורך זמן?
עליס בליטנטל
מה קורה כשאבי המשפחה נוטש את ביתו עם השותפה לעסק שלהם שקרס, אשתו נאלצת לעבוד כעוזרת בית, והכסף לא מספיק לכלכלה ולחנוך? הבת משנסת את 16 שנותיה, ותושיתה הרבה, ופותחת ברוב יאושה עסק כנערת ליווי. בית צבי מעלה את המחזה עם צוות חביב, אך עם הפתעה ענקית - נופר בוקר כמסמר ההצגה, שסוחפת אותנו לצחוק בלא די
לירז מנדל
יש להימנע מהשארת ברז פתוח או כל מקור מים אחר חשוף ולהשתמש במכשירים קוטלי יתושים    במקרה של עקיצה, ניתן למרוח לימון על אזור העקיצה או ליטול תרופה המפחיתה אלרגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il