X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קליף בהופעה, זו תופעה. מקפץ בקלילות חרף היותו בן 73 וגורם לצופים במיטב שנותיהם להזיע. היה מרתק לחזות במעריצים בני גילו המטפסים לאיטם במעלה מדרגות היכל נוקיה חלקם נעזרים במקל הליכה, כדי לצפות בו, כדי לצפות בנעורים שהותירו מאחור
▪  ▪  ▪
קליף ריצ'ארד. זקוקים לו כמרענן שמדבר בגובה העיניים [צילום: פלאש 90]

אי שם בחודש מאי האחרון לשנה אזרחית זו 2013 הודעתי לזוגתי בהתרגשות, שקליף ריצ'ארד בה לארץ להופעה ואני מתעתד לרכוש לנו שני כרטיסים. תשכח מזה, השיבה זוגתי, בקשיחות לא אופיינית. הבנתי שהיא נשארת נאמנה למורשת אלביס. היא עדיין נותרה במחנה אלביס, בגדר ייהרג ובל יעבור. אלביס היה המלך אבל קליף הוא הנסיך שהאריך שנים, התנזר "ממזיקים" כגון סמים, נשים וממריצים בצבעים שונים. כדרכו של נסיך, על-פי האגדות, נשאר צעיר לנצח על-מנת להנעים לעולם מקולו הצלול, למעלה משנות יובל.
קליף מעולם לא קרא תיגר על מלכותו של מלך הרוקנ'רול מטופלו שבמיסיסיפי. להפך הוא תמיד קד קידה לבכיר ממנו. אנו הפרובינציאלים הקמנו מחנות, של מעריצי זה ומעריצי האחר מנגד. קליף ויתר מראש על התחרות. הוא בסך-הכל ביקש לחקות את המלך באוזני הציבור הבריטי ואם אפשר גם לנגוס מעט מהפופולריות של אלביס בחלקים מיבשת אירופה. קליף חוזר ואומר בפני כל מראיין כי בארה"ב הוא אנונימי. ואף אם איזה גברת עטורת עקבים כדבריו, מזהה אותו באיזו מסעדה נידחת בארה"ב מדובר כנראה בתיירת בריטית.
קליף בהופעה, זו תופעה. מקפץ בקלילות חרף היותו בן 73 וגורם לצופים במיטב שנותיהם להזיע. היה מרתק לחזות במעריצים בני גילו המטפסים לאיטם במעלה מדרגות היכל נוקיה חלקם נעזרים במקל הליכה, כדי לצפות בו, כדי לצפות בנעורים שהותירו מאחור. קליף לדידם הוא בבואה וירטואלית שלעולם לא יחדרו לתוכה כדי לצפות בעצמם. היה משהו באלה שבאו לצפות בפלא האנושי, שהזכיר את ארץ ישראל הישנה והטובה שכולנו עורגים לה. קהל ממושמע, שקט, מוחא כף בהתלהבות אך בנימוס, גם כשקליף השמיע כמה שירים אנונימיים. ונודה על האמת הרי הקהל בני הששים שבעים ושמונים בא לשמוע את השירים הישנים של קליף ששר בזמנו עם האנק מרווין הממושקף, הגיטריסט הוירטואוז של להקת הצלליות האלמותית. אגב קליף הבטיח שהנה בפתח איחוד מחודש שלו עם הצלליות. קצת חמצן למעריצים המתבגרים.
יאמר כי קליף מימש רק חלק מהציפייה של מעריציו, בהשמיעו להיטים ישנים במשורה. המחרוזת בסיום הקצבית והאנרגטית של שיריו הישנים הותירה טעם של עוד. אולי כאשר קליף יחזור לנוקיה עם הצלליות.
אנו זקוקים לקליף כל כמה שנים כמעין מרענן. לאומן בסדר גודל כזה שמדבר בגובה העיניים, שמפרגן למראיין שיכול להיות בנו ומתנצל בפניו, שהוא קליף ריצ'ארד הגדול, גוזל מזמנו של אותו זב חוטם, שמשתף פעולה עם חקיין של אלביס במסעדת דגים, שמדבר לקהל לפני כל שיר ומסביר לאן פני השיר מועדות. בקיצור לנימוס ולהדר הבריטי.
תהיתי בדרכי הבית מההופעה, היתכן כי אלביס שזוגתי כל כך התעקשה בעטיו לא לצפות בהופעה, התגנב חרש לביתי להודות לה על נאמנותה בארבע עיניים. במחשבה שניה, הרי המלכים נופלים על חרבם בטרם עת ואילו הנסיכים נותרים לנצח. אז כמאמר בני התשחורת שמעולם לא שמעו על קליף, אין מצב!

הכותב הוא עו"ד העוסק בדיני משפחה.
תאריך:  16/07/2013   |   עודכן:  16/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנסיך קליף ריצ'ארד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עו"ד שכותב עם שגיאות כתיב פסול
גידי א.  |  18/07/13 09:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן מואס
בתקופה האחרונה אנחנו שומעים הרבה על מתקפות סייבר, וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות. אלו סימנים צריכים להעלות בכם את החשד שגם המחשב שלכם נפגע?
עליס בליטנטל
עד כמה מוכנה אם להרחיק במעשיה כדי להציל את בנה? רון ישועה לקח את המיתוס של אדיפוס וחיבר מחזה הבנוי על ניתוץ המיתוס של הסיפור הנודע מהמיתולוגיה היוונית, שהפך את אדיפוס למושג: "תסביך אדיפוס"
עו"ד ינון הדאיה
ניידות הינה קצבה בפני עצמה וניתנת למי שמוגבל ברגליו ואינו יכול להתנייד ממקום למקום באופן רגיל    את התביעה הראשונית לבדיקת זכאות לניידות, יש להגיש למשרד הבריאות ולאחר-מכן למוסד לביטוח לאומי טופס בל/8200
ד"ר עמיאל פייגנבאום
כאשר אתם אוספים מידע על יעדי הטיול שלכם, חשוב לבדוק גם היבטים בריאותיים ולהתעדכן לגבי המלצות רשויות הבריאות המקומיות    לפחות שישה שבועות לפני הנסיעה, יש לגשת למרפאות מטיילים לקבלת ייעוץ וחיסונים במקום
זכי הלר
כבכל שנה, מפרסם מד"א את הנחיותיו לצום עבור הקהל הרחב    במד"א מטפלים מדי שנה בעשרות קריאות ביום צום תשעה באב, הידוע כאחד הצומות הקשים בשנה עקב החום הכבד, ומעניקים לציבור את ההמלצות לצום בטוח יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il