אם גם אתם שוברים את הראש מאיפה להביא את 500 השקלים בשביל לשרוד איכשהו את החודש, איפה למצוא עבודה או הכנסה נוספת, אז במקום לבכות על הטייקונים שחונקים, המעסיק שמשלם מעט מדי ודורש יותר מדי, הינה הצעה מפתה שלא תוכלו לסרב לה: שיווק שותפים מציע לכם את האפשרות ליצור בהשקעה מינימלית - אפסית הכנסה ורווחים בעסק אינטרנטי בעבודת שיווק מהבית. איך להרוויח הרבה כסף, להגיע לעצמאות תעסוקתית ולצאת לעצמאות כלכלית, שתכניס לכם יותר מ-500 השקלים עליהם חשבתם!
כולנו יודעים מהו עסק, כולם יודעים, שכדי להתקיים חייב העסק למכור משהו, שירות או מוצר או שניהם גם יחד. עד כאן זה קל וברור. אך מה קורה לאחר שהבנו את כל אלה. כאן מגיע השלב היותר קשה. על-מנת למכור או לתת שירות, חייב העסק כלים, וגם ידע, המון ידע. בנוסף לידע, הוא חייב, טקטיקות, אסטרטגיות בתחום השיווק ועוד כלים רבים ומגוונים.
במיוחד כיום, כשאוטוסטראדת המידע לא רק גדלה, ומוסיפה מסלולים ללא הרף, אלא גם כאשר עולם האינטרנט גדל ומשתכלל ללא הרף. רבים נכשלים בדיוק במקום זה, שכן אלו הם הכלים בארגז, שחסרים להם על-מנת להצליח. הרבה פעמים היזם דומה לאותו איש מלאכה, שמכיר רק כלי עבודה אחד, נניח לצורך העניין פטיש, וכל בעיה נראית לו כמו מסמר. עד כאן דיברנו למעשה באופן כללי על כל עסק, אך כיצד זה מתקשר באופן ספציפי לתחום השיווק?
שיווק שותפים (Affiliate marketing) היא צורה של שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות, בה השותפים לקידום המכירות אחראיים למשיכת לקוחות אל אתר העסק באמצעות מגוון רחב של כלים. המוכרים בהם יותר הם קידום אתר העסק ותכניו במנועי החיפוש (SEO), או לסירוגין העלאת באנרים ופרסום לינקים, שיווק אתר העסק במנועי החיפוש (SEM), שיווק אתר העסק בדואר האלקטרוני ועוד. השותפים לקידום המכירות מקבלים עמלות על כל פעולה אותה מבצעים הלקוחות שהביאו אל אתר העסק (למשל קניית סחורה, מילוי טפסי הרשמה באתר, צפייה בכמות מסוימת של דפים, וכדומה). בצורה זו במסגרתה מוכר חוסך בעלויות הפרסום על-ידי כך שהוא מבצע מיקור חוץ לנושא זה למפרסמים, תמורת עמלות פרסום.
זאת ועוד, בעולם המורכב של היום, השיווק כולל מגוון רחב של פרמטרים, וסט כלים רחב עוד יותר, הכולל בתוכו גם תת סט של כלים, שמתוקף תפקידו מתמחה ומעמיק את אופן פעולתו של הסט כולו. וכך, בנוסף לקידום אתרים מסורתי, מתווספים דיסציפלינות חדשות, כמידענות, עריכת תוכן, מודיעין תחרותי, שיווק גרילה, יחסי ציבור באינטרנט ועוד. מעבר לכך, בגלל אופיו האינטרדיסציפלינארי והרבה תחומים של שיווק השותפים ושיווק בכלל, קיים גם הצורך לשלב בין הכלים השונים, הן באופן שיעצים כל אחד מהכלים בפני עצמו, גם את שיווק השותפים בכללותו. מגמה זו היא גם פועל יוצא של עולם השיווק הדינמי, כפי שתיארנו למעלה, ומן ההתפתחויות השונות. בעולם משתנה תדיר ההיאחזות בתחום צר, ובניסיון להתקבע על דבר מסוים, נדונה מראש לכישלון; הדרך להתמודד עם השינוי אינה עוברת בניסיון להיאחז במשהו מוצק שאינו קיים, אלא לזרום עם השינוי ולהיפתח אליו, כפי שזה עתה הסברנו.
שיווק שותפים (תוכנית שותפים) קיים בכמה פרמטרים הפרמרטר הכי נפוץ היום הוא עולם הסלולר, שיווק בסלולר הוא אחד התחומים הכי מתפתחים והגדלים בקצב מדהים כיום בכל העולם, רמת החיפוש עולה מיום ליום, אך המחירים בפרסום הסלולרי עדיין נמוכים ביחס לשוק. באתר זה נמצאים מיטב הצעות השיווק הסולריות והמחשב ממבחר תוכניות השותפים שקיימות היום בשוק הישראלי ובעולם. זאת ועוד, כיאה למיקומו וחשיבותו של שוק הסלולר, המובייל והאפליקציות, דווקא בתחום זה קיים מגוון כלים וסט רחב במיוחד, שיכול לענות על צרכי השיווק תחום מתקדם ומפותח כמו השוק הסלולרי. שניים מן הכלים הכבדים הם השילוב שבין קידום אתרים ותכנים קלאסי ובין המודיעין התחרותי ובינם לתחום שיווק הגרילה. רבים אינם הפנימו עדיין את גודל החשיבות של שיווק מוצלח מעין זה. כך או כך, לנו יש את הכלים, הידע והניסיון לבנות תוכנית שיווקית מוצלחת, הלוקחת ומביאה בחשבון את כל פרמטרים, ובכך בונה תוכנית שיווקית איכותית ומוצלחת.