X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מוצרי בריאות וטבע נוכחים כיום ברשתות מזון כאלו ואחרות הכל קיים, הכל נמצא, הכל נגיש. אולם, גם בתחום התזונה, כמו בכל תחום אחר, תמיד יש עוד לאן לשאוף, תמיד אפשר לחפור ולהעמיק ולגלות אוצרות
▪  ▪  ▪
שילוב בין מזון לתרופה [צילום: AP]

המודעות לאורח חיים בריא כבר הפכה מזמן לנחלת הרוב. רובנו מכירים בחשיבותו של הדגן המלא כחלק בלתי נפרד מתפריט יומי. רובנו אף מודעים לתרומתם של הפירות, הירקות והקטניות, בשיפור בריאותנו. לא מעט אף התנסו בטיפול על-ידי צמחי מרפא מבריאים.
מוצרי בריאות וטבע נוכחים כיום בכל רשתות מזון כאלו ואחרות. הכל קיים, הכל נמצא, הכל נגיש. אולם, גם בתחום התזונה, כמו בכל תחום אחר, תמיד יש עוד לאן לשאוף, תמיד אפשר לחפור ולהעמיק ולגלות אוצרות.
מה שמביא אותי לדבר על קבוצת מזונות שלאחרונה קיבלה ועדיין מקבלת את מלוא תשומת הלב הראויה לה. אותם מזונות שקיבלו בצדק רב את הכינוי "מזונות על".
חשוב לזכור - מזונות העל מתאימים לא רק למתקדמים בינינו, אלא לכל אלו שרק החלו את צעדיהם הראשונים כשוחרי בריאות ואשר בריאותם הנפשית והפיזית כאחד חשובה להם.
ודאי רבים ירימו גבה ויאמרו: "הא, את זה אנחנו מכירים, ועל זה כבר שמענו" ואני שואלת בכנות: "נכון, אבל אצל כמה מכם הם הפכו לאורחי קבע במטבח??

מה מכילים מזונות העל?

מזונות העל מכילים נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים, חלבונים, אנזימים ומה לא. הם אינם מכילים שומנים והם דלי קלוריות. אז כעת תשאלו אבל גם בברוקולי, סלמון, שום, שקדים ואגוזים, יש רכיבי תזונה בריאים - אז מה השוני?
ובכן, מזון על הוא ייחודי בשל העובדה שאינו מכיל רק מרכיב תזונה אחד או שניים התורמים לבריאותנו, אלא מדובר בדחיסות של כל הטוב שיש לטבע להציע כמו חלבון זמין, נוגדי חימצון בשפע, מינרלים, ויטמינים ואנזימים, מינימום קלוריות, ללא שומן טרנס או שאריות של חומרי הדברה וריסוס.
מזונות העל הם מעין שילוב בין מזון לתרופה. בכתבה זו אדבר על הראשונות ברשימה המופלאה הזו ואלו הן האצות:
והמובילה הראשית היא הפרימה בלרינה הלוא היא הספירולינה. הספירולינה הינה אצה חד תאית שגדלה לה בשלווה באגמים טרופיים וסובטרופיים ברמת חומציות נמוכה.
מה היא מכילה?
חומצות שומן מסוג אומגה 6 ואומגה 3, ויטמינים כמו: C ,E ,D ויטמיני B, כלורופיל ובטא קרוטן, ויטמין A ומינרלים כמו: סידן, ברזל, אבץ, מגנזיום בכמויות גבוהות. מגיעה כאבקה או בכמוסות.
חסרון:
אינה מהווה מקור בלעדי ל-B12 הנחוץ כל-כך לצמחונים. אבל אל דאגה, את ה-B12 נמצא בשפע אצל הקולגה שלה: הכלורלה אלו שאינם מסוגלים לבלוע כמוסות, יעשו שימוש באבקה. ואלו שנרתעים מהריח הכל-כך אופייני של האצה, יועילו בטובם לסגור למספר שניות את אפם, מה שיהפוך את הייאוש ליותר נוח. חשוב לציין, שניתן לשלבה בשתייה, בדייסה וכתוספת לסלטים.
אז במה היא מטפלת?
ירידה במשקל, סרטן וכן סרטן הפה, היפראקטיביות, כולסטרול גבוה, חיזוק מערכת חיסון, עייפות, אלרגיות, בריאות הלב, שיפור נזקים של אנשים שעברו שבץ. מסייעת במצבי אנמיה (בשל ריכוזי ברזל גבוהים), מנקה את הגוף מרעלים ומתכות כבדות, מסייעת במקרים של אובדן מסת עצם (בשל כמויות סידן גבוהות).
בנוסף, נמצאה הספירולינה יעילה אצל ילדים הסובלים מתת-תזונה. הספירולינה מומלצת לילדים בשלבי ההתפתחות שלהם ובעיקר אצל אלו הסובלים מלקויות למידה. נתינת ספירולינה למתבגרים תסייע להם להרגיע את האש והטמפרמנט האפייני לגיל הזה.

חפשו מידע נוסף ב"טלי פישר - אמנות הריפוי הטבעי" בפייסבוק
הכותבת היא נטורופתית מוסמכת וקוסמטיקאית הוליסטית
תאריך:  07/11/2013   |   עודכן:  07/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזונות על - Super food
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי לקרוא את דורית יוסף (N.D)
באתר - EatWell  |  7/11/13 18:49
 
- תודה לך על ההפניה לדורית יוסף ל"ת
דאגנית  |  10/11/13 06:59
2
ספירולינה וכלורלה?
מתעניין  |  8/11/13 09:38
 
- מזונות על
Eran234  |  22/11/13 18:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין "יצא צדיק" בפרשת ליברמן    לראיה: הוא נקט סחבת מכוונת וסיפק את הסחורה של שולחיו: נתניהו, ליברמן, נאמן...    וינשטיין נוקט בטקטיקה זו גם בשורה של תיקים נוספים, ובהם: תיק הרפז ותיק נתניהו    בשורה התחתונה: צודק וינשטיין כשהוא טוען שמילא את חובתו... רוצה לומר: התחייבותו, גם במחיר פגיעה באינטרס הציבורי    המטרה מקדשת את האמצעים
יצחק דנון
סופרבוס עתרה לבית המשפט לביטול זכייתה של קווים במכרז של משרד התחבורה בטענה לחשש כבד לפגיעה בטוהר הליכי המכרז ובעיקרון השוויון    קווים טוענת בתגובה כי העתירה היא ניסיון סרק נוסף ונואש של סופרבוס להיאחז בקרנות המזבח ולהישאר מפעילת שירותי התחבורה הציבורית באשכול חשמונאים
עו"ד ר. מנור, עו"ד י. כהנוביץ
ביהמ"ש בעכו קיבל טענת הגנה מן הצדק והורה על ביטול כתב אישום כנגד נאשם מעבירות של ביצוע עבודות בנייה ושימוש ללא היתר, וזאת בשל אכיפה בררנית של הרשות המאשימה    נפסק כי באיזון בין האינטרס של הנאשם לבין אינטרס הציבור גובר האינטרס של הנאשם
לי-אור אברבך
סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת    בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"
עליס בליטנטל
איזו פריחה לתרבות המאה התשע-עשרה ביהדות! לאחר "שירת חב"ד" ביידישפיל, עולה כעת הצגת המחזמר "שני קוני למל" בתיאטרון רמת גן, כשעיצוב הבמה (של מאיה פלג) את תמונת העיירה היהודית במזרח אירופה, כה מזכיר את ציורי מרק שאגאל, עליהם נכתב כאן בביקורת הקודמת. וכל זה מרנין ומחמם את הלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il