X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שאיבת שומן או מתיחת בטן הם בהחלט דרך נפלאה לעיצוב הגוף וטיפול במצבורי שומן עקשניים, אך ללא ספק זהו הפתרון האחרון והוא צריך להיות מלווה בדיאטה ומכון כושר להלן כל הדרכים לחזור לגזרה
▪  ▪  ▪
חוזרים לגזרה [צילום אילוסטרציה: AP]

ההכנות לאביב כבר מתחילות. חלונות הראווה מתחלפים בבגדים קצרים ופרחוניים. הרכישות, המהלכים והפעילויות שבשגרה הקשורים לעונת הרחצה - נכנסים לתוקף ועימם השאיפה לחזור לגזרה, לדיאטה, למכון הכושר ולהצטייד בגוף חטוב.
להלן כל הדרכים לחזור לגזרה החל מטיפול באמצעות מכשור מתקדם ועד לניתוח פלסטי לשאיבת שומן. עם זאת, בחרו תחילה בפתרונות הטבעיים כגון: דיאטה, אורח חיים בריא ופעילות גופנית ורק לאחר-מכן, במידת הצורך, השלימו את המראה באמצעות ניתוח.
שאיבת שומן או מתיחת בטן הם בהחלט דרך נפלאה לעיצוב הגוף וטיפול במצבורי שומן עקשניים, אך ללא ספק זהו הפתרון האחרון והוא צריך להיות מלווה בדיאטה ומכון כושר. חשוב להתחיל בתוכנית תזונה מסודרת ובריאה לירידה הדרגתית ונכונה במשקל ולשלב פעילות גופנית על-מנת להגיע למשקל גוף רצוי ותקין. רק לאחר-מכן, אם נותרו עודפי שומן עקשניים באזורים ספציפיים בגוף, ניתן לשלב ניתוח שאיבת שומן להשלמת המראה החטוב.
אז מהם הפתרונות העומדים לפנינו מהקל אל הכבד?

טיפול באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם

במקרים קלים של עור רפוי או הצטברות שומן וכן היווצרות צלוליט, ניתן לטפל באמצעות טיפול במכשירים חדישים המבוססים על שילוב בין אנרגיות שונות כגון: לייזר, אולטרא סאונד וגלי רדיו. מדובר בדרך-כלל בסדרת טיפולים הנעשים במרפאה, הם לא פולשניים ואין צורך בתקופת החלמה, כך שניתן לחזור מייד לאחר-מכן לשגרת היומיום.
הטיפולים יכולים להיות מלווים באי-נוחות קלה אשר חולפת בתום הטיפול ותוצאותיהם מחזיקות למשך חודשים. הטיפול למיצוק העור נעשה על-ידי עידוד של הרקמה ליצירת סיבי קולגן חדשים וצעירים, בעוד שהטיפול בצלוליט ובעודפי השומן הקלים נעשה על-ידי שיפור המטבוליזם של הרקמה התת-עורית ופינוי עודפי נוזלים ותוצרי פסולת ממנה.
התוצאה: שיפור במרקם העור מיצוק וחיטוב. באמצעות מכשור זה ניתן לטפל בכל אזורי הגוף החל מצוואר, בטן, רגליים, ידיים ועכוזים. כמו-כן, הטיפול מתאים גם לנשים לאחר הריון ולידה הסובלות מריפיון עור קל ונזקקות לחיטוב של הגוף.

טיפול באמצעות שאיבת שומן או מתיחת בטן

שאיבת שומן הוא כלי נפלא לעיצוב וחיטוב הגוף ומתאים לאנשים בעלי משקל גוף תקין, הסובלים מבעיה של מצבורי שומן עקשניים באזורים ספציפיים בגוף.
במסגרת שאיבת שומן, ניתן לשאוב עד כחמישה ליטר שומן ועל כן מדובר בפרוצדורה המתאימה לאנשים במשקל גוף ממוצע המעוניינים לטפל בעודפי שומן באזורים ממוקדים בהם הדיאטה לא עזרה, כמו גם לאנשים הסובלים ממצבורי שומן עקשניים בגלל מבנה גופם.
במקרים של נשים הסובלות מפסי מתיחה או אנשים מבוגרים, ניתוח שאיבת שומן אינו הפתרון. הסיבה לכך היא שבניתוח זה מתבצע תהליך של הוצאת השומן מהגוף ללא כל נגיעה במעטפת העור החיצונית.
היכולת הטבעית של העור להתכווץ ולהתאים עצמו למבנה הגוף החדש שנוצר לאחר השאיבה, תלויה בגיל המטופל ובאיכות העור והיא שתכריע את איכות תוצאה. כאשר העור רפוי, המטופל עלול לסבול מעודפי עור וריפיון לא אסתטיים.
האזורים השכיחים לטיפול באמצעות שאיבת שומן הינם: בטן, ירכיים, זרועות וישבן. אזורים המטרידים את רוב הנשים והגברים, בהם ישנה נטייה להצטברות שומן עודף.
קצת על התהליך. שאיבת שומן מתבצעת על-ידי מספר חתכים זעירים באזורים שונים והחדרת מחט חלולה לשאיבת השומן באמצעות וואקום. ניתן לבצע את התהליך בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה. משך זמן הניתוח הוא בין חצי שעה לשעתיים-שלוש, בהתאם לכמות השומן ומספר האזורים מהם יש לשאוב. משך זמן ההחלמה הוא לרוב מספר ימים שלאחריהם ניתן לשוב לפעילות רגילה. ניתן לחזור לפעילות גופנית ולמכון כושר לאחר כשבוע-שבועיים.
לסיכום, אורח חיים נכון, תזונה בריאה ופעילות גופנית, הם המפתח לשמירה על גזרת הגוף בצורה טבעית. כמו-כן, הכרחיים גם לשמירת התוצאות לאחר שאיבת שומן אם בוצע.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל מרפאה ברחוב האומנים 7, תל אביב
תאריך:  24/04/2014   |   עודכן:  25/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחזרה לגזרה לקראת האביב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טיפול בודיטייט
שלי1985  |  27/04/14 09:02
2
הפתרון המושלם - הצרת היקפים
גיזרה זו לא גזירה  |  19/05/14 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר נמרוד פרידמן
אם תבקשי לבצע טיפולי בוטוקס או חומרי מילוי, שקלי לעשות זאת עד חודש לפני החתונה, טיפולי פיגמנטציה מומלץ לבצע חודשיים-שלושה לפני    כדאי לשקול את שאיבת השומן מספר חודשים מראש וכך גם לגבי ניתוחי חזה
גלעד הראל
כאחד מאתרי הקניות הגדולים ביותר בעולם, eBay עלול למשוך אליו לא מעט סכנות ואיומי אבטחה    שמירה על כמה טיפים פשוטים תשמור עליכם בטוחים בזמן שאתם נהנים ממגוון המוצרים, האפשרויות והמציאות שלאתר יש להציע לכם
עידן יוסף
מה עבר בראש לחברת נתיב אקספרס שנהגיה איחרו לצאת לדרך, לא גבו תשלום מהנוסעים והאריכו את המסלול בעשרות קילומטרים רק כדי לאסוף נוסעים שנשכחו מאחור
איתמר לוין
תביעות נגד הביטוח הלאומי זוכות לאוזן קשבת אצל השופט תומר סילורה, לצד תפיסה מהירה ודייקנות. הוא מפעיל את קדם המשפט בדיוק למטרה לה נועד: קיצור הליכים ואף ניסיון לייתר אותם
עליס בליטנטל
אופרת רוק ישראלית, שאינה רק אוסף מקצבים סוחפים ומלודיים כאחד, אלא גם בעלת תוכן מילולי בעל מסר, עולה בתיאטרון צוותא    יוני זיכהולץ ושי להב כתבו את הטקסטים ויוני רכטר את המוזיקה    מתכון של הצלחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il