X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "טאבולה" הוותיקה, שבהרצליה פיתוח, מתעלה על עצמה בארוחותיה המלהיבות ומותירה את סועדיה עם טעם של עוד
▪  ▪  ▪
טעים ביותר [צילום: פלאש 90]

ברחוב המפואר ביותר בהרצליה, בסופה של שדרת-עצים מרהיבה, נטועה מסעדה איטלקית מקסימה, שלמרות גלגולי-בעלות שעברה היא שורדת כבר שני עשורים בקירוב. "טאבולה" (רחוב הנשיא 75-פינת קרן היסוד) היא מסעדה מטופחת, מעוצבת היטב, מרווחת מאוד, עם נשמה פסטורלית ואווירה בעלת אופי סולידי.
בערבו של יום העצמאות הגענו אליה - ארבעה סועדים מורעבים בהחלט - ועל התפריט המגוון שהוצע לנו עטנו כמי שמוצאים שלל רב. כפתיח לגמנו מרק מיניסטרונה נפלא, שהורגש כי הוכן ביד אמונה. לצידו התלווה גם סלט פנצנלה, שבמקור הוא, אומנם, מזון דלפונים, אבל טעמו כצפיחית בדבש. כל כולו הוא תרכובת של לחם ועגבניות, בתוספת עשירה של בזיליקום גזעי.
מעל ומעבר
אחרי הספתח הגיעו המנות העיקריות, שהיו כולן על טהרת הפסטה: ניוקי תפוחי אדמה במילוי של סלק, ששחו בעיסה של שמנת - מעדן שממש התעלה על עצמו; והיו גם ניוקי דולצ'ינאה - כמעט אותה הגברת בשינוי האדרת, אך הפעם עם פרוסות עוף ואווז, ריחן ועגבניות מיובשות - מנה פיקנטית מאוד ועשירת טעם. את מבחר הפסטות השלימה מנת לינגוויני קרנה קון-פיסלי - ובלשון בני אנוש: פסטת בולונז, עשירה בבשר, שהיה לה ממש טעם של עוד. לכל המנות התלוו לחם איטלקי, קנקן של מים וסודה צוננת.
הקינוחים היו אף הם מעל ומעבר: טירמיסו קלאסי, מוקצף כדבעי, עם כל הטעמים הדרושים, ושטרודל תפוחים מעודן וגזעי. אקורד הסיום היה אספרסו כפול, שבהחלט לא בייש את איטליה, שממנה הגיע.
על כל הכבודה לארבע נפשות הסתכם החשבון ב-460 שקל והוספנו עליו תשר של 12% לשירות יסודי. את "טאבולה" זיכינו ב-9 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי, ועוד נשובה אליה מהר.

תאריך:  07/05/2014   |   עודכן:  07/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זכי הלר
עם פתיחת חגיגות ל"ג בעומר, צפויות להידלק ברחבי הארץ אלפי מדורות    במד"א נערכים בכוננות גבוהה לחג, ומפרסמים הנחיות בטיחות לחוגגים
דוד חרמץ, מאיר פוני
מישל זיגדון נולד בתוניסיה. כילד נחשף לשנאת המקומיים את היהודים, ובגיל 12 הוא היגר, ללא הוריו, לפריז; שם הפך לאיש עסקים אמיד    30 שנה מאוחר יותר ושנאת המוסלמים רדפה אחריו ואחרי בני משפחתו גם לעיר האורות    ואז קיבלה אם המשפחה, קורין, החלטה: בתוך שלושה חודשים אנחנו עולים לישראל. סה-טו
אברהם בן-עזרא
עשרות פריטים של ביצוע לקוי במתחם הרכוש המשותף [הכולל 59 דירות] לרבות חדירת רטיבות לקומת החניון, ליקויים במבנה חדר המדרגות, סדקים ברצפת החניון, וחלונות ללא ספי שיש
עליס בליטנטל
הצגה בעלת חשיבות עצומה, במיוחד לנוער בתיכון    עוצמת המסר שלה הניבה תשואות בלתי פוסקות בסיום    והכל בגלל השאלה: מדוע ואיך זה קורה שעם שלם נסחף לתיאורית הרצח ההמוני הנאצית?
הרצל חקק
יום העצמאות הוא הזדמנות לחזור לימי תש"ח, לשנות הראשית של מדינת ישראל. להתרגשות סביב עיצוב סמל המדינה, סביב עיצוב הלוגו של דואר ישראל. השם "שמיר" מככב בשתי הזכיות: הן בעיצוב סמל המדינה והן בעיצוב הלוגו של דואר ישראל. לאחים שמיר יש מקום שמור בהיסטוריה של מדינת ישראל. סמלים לאומיים נשארים לנצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il