X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
החלטנו לשנס מותניים, לעזור לאגף תכנון וארגון במשטרת ישראל ולקדם - ברוח ימי פורים אלה - הכנתו של שאלון מצוי לקצינת משטרה ממוצעת, כדי שניתן יהיה עוד היום לענות על שאלונים אלה, לאור דחיפותם של דברים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

"מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, החליט להעביר שאלונים לקציני וקצינות משטרת ישראל, בהם נדרשים הם לענות על שאלות בתחום טוהר המידות ובניהן גם אם ניהלו קשרים אישיים במסגרת תפקידם עם מפקדיהם או עם קצינים בכירים במשטרה". (מן העיתונות)
לאור הפרסומים בעיתונות, לפיהם החליט מפכ"ל משטרת ישראל, רוני אלשיך, להעביר שאלונים לקציני וקצינות משטרת ישראל, בהם נדרשים הם לענות על שאלות, בתחום טוהר המידות - כמו-גם שאלות אם ניהלו הם קשרים אישיים, במסגרת תפקידם, עם מפקדיהם וגם/או עם קצינים בכירים אחרים במשטרת ישראל - החלטנו לשנס מותניים, לעזור לאגף תכנון וארגון במשטרת ישראל ולקדם - ברוח ימי פורים אלה - הכנתו של שאלון מצוי לקצינת משטרה ממוצעת, כדי שניתן יהיה עוד היום לענות על שאלונים אלה, לאור דחיפותם של דברים.
לכן נסתפק בהבאת חמש שאלות לדוגמה, מתוך תקווה ואמונה שמפכ"ל משטרת ישראל, רוני אלשיך, ישכיל להדריך פקודיו לנסח שאלות, באותו סגנון ובאותו קו ורוח דברים, כדלהלן:
1. האם בעת שהתגייסת למשטרת ישראל, היית בתולה?
2. האם אובדן בתולייך נגרם כתוצאה מקשר מיני שנוצר במהלך שירותך במשטרת ישראל ובקשר לשירות זה?
3. האם הקשר המיני נוצר עם מי ממפקדייך וגם/או ממי מפקודייך?
4. האם קשר מיני זה ממשיך להתקיים, גם כיום?
5. אם לאו, מתי התקיים קשר מיני זה ומתי הופסק? (צייני תאריכים מדויקים: יום, חודש ושנה)
נ"ב שאלון מצוי זה לקצינת משטרה מצויה, נוסח על-ידי אזרחים הפועלים למען רווחת שוטרי/שוטרות ישראל, כמו-גם קציני/קצינות משטרת ישראל, כאשר נוסח השאלון המצוי לקצין משטרה מצוי ונוסחי השאלון המצויים לשוטרים מצויים ולשוטרות מצויות, ינוסחו ויוכנו, בימים הקרובים.
לאחר מילוי פרטי שאלון זה על-ידך - והשאלות הנוספות שינסח אגף תכנון וארגון, לפי הוראותיו של מפכ"ל משטרת ישראל, רוני אלשיך - יועבר הוא לבדיקתה והכרעתה של הוועדה המיוחדת שהוקמה לענייני טוהר מידות ומניעת ניצול יחסי מרות, בקרב שוטרי, שוטרות, קציני וקצינות משטרת ישראל, היכולה להכריע אם להתיר חוזה העבודה שלך עם משטרת ישראל ולחלופין, אם לפטר אותך על אתר מתפקידך כקצינה במשטרת ישראל, או להמליץ על העמדתך לדין בפני בית-הדין המשמעתי של המשטרה. אם תחליט הוועדה המיוחדת שהוקמה לענייני טוהר מידות ומניעת ניצול יחסי מרות, בקרב שוטרי, שוטרות, קציני וקצינות משטרת ישראל. אם יוחלט על המשך שירותך במשטרת ישראל, הרי תידרשי להשיב על שאלון נוסף ומפורט יותר, שיומצא לך בימים הקרובים.
אגף תכנון וארגון משטרת ישראל.
להסרת כל ספיק ספיקא שהוא ולמניעת מצב דברים, לפיו יחשבו, מי שיחשבו, כי מדובר בשאלון אמיתי, הרי מודגש ומפורט בזאת, כי מדובר בשאלון היתולי שחובר בידי כותב רשימה זו, ברוח ימי הפורים הבעל"ט ואין לייחס קיומו של שאלון זה לאגף תכנון וארגון במשטרת ישראל וגם/או לכל גורם מחייב אחר שהוא, במשטרת ישראל.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  22/03/2016   |   עודכן:  22/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רוני אלשיך / Roni Alsheh
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוסח שאלון ממוצע לקצינת משטרה ממוצעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
טוב הוא הדבר ונפלא בעיני, שקיימים במקומותינו ובמחוזותינו, שופטים אמיצים, מסוגה של כב' השופטת, תמר סנונית פורר, שאינם חוששים להחזיר בעל-דין, שנאלץ להוציא הוצאות כספיות ניכרות, למצבו הקודם, כאשר בכך מונעים הם ממנו חסרון-כיס ומשיבים אותו למצבו הקודם, קודם שנגרר, על כורחו, להליכים משפטיים מיותרים
חיים שטנגר
מי שרוצה, כי רק הוראות ההלכה הדתית-אורתודוכסית, יחולו עליו, מוזמן לבנות לו מקוואות משלו, כפי שעושים זאת אנשי "נטורי קרתא", שאינם נוטלים - ולו גם פרוטה אחת מקופת המדינה
חיים שטנגר
כתב-תשובה נועד לענות לשאלות עובדתיות שלא נזכרו, כלל וכלל, בכתב-התביעה ושהועלו לראשונה בכתב-ההגנה. תובע שלא ינצל ההזדמנות שניתנה לו בתקנות להגיש כתב-תשובה, לא יגיש כתב-תשובה ולא יכחיש במסגרתו הטענות העובדתיות החדשות, שהועלו לראשונה בכתב-התשובה, יהיה מנוע מלהתייחס אליו, במהלך שלהב ההוכחות בתביעה עצמה
אורנה רב-הון
נבואה לגבי הגורל של כל האנושות - בתחילה אנחנו בתוך היאוש והאכזבה, וזה המצב בו אנו נמצאים היום. יותר רחוק - עוד כמה עשרות שנים - נזכה לחוש את התקווה ואת השמחה.
חיים שטנגר
תקשורת מתלהמת ומשולהבת, תקשורת חסרת אחריות, הפוגעת בצנעת הפרט, ראוי לה, שיפעלו נגדה בכלים חמורים שבחמורים, בדרך של מניעתה באופן גורף מלפרסם כל פרסום בעניין המצוי בשלב של הליכי חקירה, מרגע פתיחת הליך החקירה ואילךואפילו יבואו ויטענו שיש בכך משום פגיעה בחופש הביטוי ובזכות הציבור לדעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il