X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השלום עם איחוד האמירויות, כמו שאר מפעליו ההיסטוריים - כל הזכויות שמורות לביבי ביבי הסוליסט, מפעל של איש אחד וגם האישההגדולה היוצרת את רצון בעלה כל הזכויות שמורות לחבד
▪  ▪  ▪
איזוהי אישה טובה? [צילום: יח"צ]

הזבוב והשור
מכירים את משל הזבוב והשור? אז ככה: יום אחד אחרי שהשור היה עייף מאוד, לאחר שחפר כל היום באדמה, טייל הזבוב על מצחו של השור והחל להתרברב: כמה קשה עבדתי היום עם השור. כל היום חפרנו באדמה.
באמת?! השיב לו השור. אני הוא זה שחפרתי בעבודה מפרכת. אתה טיילת כל היום על מצחי להנאתך, בלי לנקוף אצבע. וזאת מלבד אי-הנוחות שגרמת לי. ואתה עוד מתלונן? נשמע כמו בדיחה. אבל זו מציאות.
לא סוד הוא שביבי הוא במידה רבה סוליסט שאוהב לקבל החלטות בעצמו. ובצדק. הוא חוסך לא רק הדלפות מיותרות, אלא לא פחות תחרות על קרדיטים לא להם של פוליטיקאים טרמפיסטים למיניהם.
ביבי, עתיר ההישגים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים, שהצעיד את ישראל להישגים דיפלומטיים חסרי תקדים, כשהשיא הוא, איך לא, השלום עם איחוד האמירויות וביטול החרם הכלכלי בן כמעט היובל על ישראל, קנאי לזכויות היוצרים שלו. לכן ביבי צדק כשלא שיתף את יריבו גנץ בתוכנית השלום ההיסטורית.
אחרת כמו הזבוב הטורדני על מצח השור, גנץ לא היה חוסך כל הזדמנות כדי לגנוב נתח של קרדיטים לעצמו, כפי שהוא (ולמען האמת לא רק הוא אלא גם פוליטיקאים אחרים) יודע לעשות, כדי להיות חלק מההיסטוריה היהודית הדרמטית ולהינשא על גלי התהילה. ביבי, מפעל של איש אחד גדול. כל הזכויות שמורות.
האישה שאיתו
מאחורי כל איש גדול מסתתרת אישה. האישה שאיתו. מכירים? אז קבלו את הגירסה היהודית לאימרה מפורסמת זו, המצביעה על כוחה של האישה ותרומתה הייחודית לבעלה ולכל מפעלותיו האישיים, הכלכלים, הציבוריים והממלכתיים. בכל פעילותו הציבורית של הבעל אתה מוצא את טביעות אצבעותיה של האישה.
חכמינו אומרים: איזוהי אישה טובה? זו העושה רצון בעלה. אז לפני שהפמיניסטיות מסתערות למלחמה, שמעתי הסבר נפלא על כוחה האקטיבי של האישה הטמון באימרה זו. מילת המפתח היא 'עושה'. עושה במובן יוצרת. אם כך, אימרו מעתה: איזושהי אישה טובה? זו היוצרת את רצון בעלה, אישה אפקטיבית ויצירתית, מכוח האינטואיציה המפותחת שבה, המשפיעה חיובית על רצון בעלה, מעשיו והישגיו.
וכל הזכויות להסבר הייחודי מחוץ לקופסה שמורות לחב"ד, הדוגל בשוויון הזדמנויות של האישה, מאמין בכוחה ובעד מימוש כישוריה בכל התחומים -כאם, בחברה, בהייטק, באמנות ובפעילות ציבורית. ובקיצור, שילוב מנצח של קריירה ומשפחה.
פסוקו
מקורונה: מייד אין ציינה.
בידוד: אין עוד מלבדו...(ברוח המסורת).
מקורונה מציגה: עולים על הגל

תאריך:  06/09/2020   |   עודכן:  06/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ההון האנושי העובד, שביקש בארץ ישראל של תקופת התחייה הלאומית לראות את ערכי העבודה כתמצית חייו, מצא עצמו יותר מדי מהר במעלה השרטון של הון אנושי אובד ורמוס
נאיל זועבי
לתפילה כוח מיוחד משלה, זכה, טהורה, מיוחדת, מחברת, מנחמת, מחבקת, תפילה
אלכס נחומסון
כ-50 אלף דונמים של גידולי שדה עלו באש, אלפי דונמים של שמורות טבע נשרפו ועשרות מינים של -חיות שדה נכחדו. חיי תושבי העוטף וערי המחוז הפכו לבלתי נסבלים. התגובה של מדינת ישראל הריבונית לשלושת שנות הטרור נעה בין עליבות לחוסר הגיון
עפר דרורי
פשוט לקרוא והתרשם בצורה ישירה. אני כבר מחכה לספר ההמשך. תודה לשם-טוב שמעשירת אותנו בסיפוריה ומחייה לנו את ההיסטוריה שלנו.
יוסי דר
הנשיאה לשעבר אומרת כאמור שהמשפט של נתניהו הוא כדבריה "גם משפטו של מנדלבליט" - כלומר מנדלבליט אישית הוא זה שניצב כאן לכאורה מצידו השני של המתרס. ובכן, האין בכך להשפיע על השופטים - ולו בתת הכרתם - להביא עובדה זו בחשבון שעה שהם בוחנים ושוקלים את הראיות בתיק?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il