X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אירוע רודף אירוע, הרצח היה ללחם חוק, הביטחון האישי מתנפץ כל בוקר אל סלעי החוף הלא בטוח, ספירת הדם הנמשכת לצד תרבות העבריינות שקנתה לה שביתה ואינה מביטה אפילו מבט נימוסים לעבר גורמי החוק, המשפט, ההרתעה, ההפקרות בשיאה
▪  ▪  ▪
טרור חקלאי [צילום: פלאש 90]

כשהעולם התחתון עושה כבתוך שלו בעולם העליון, קרי לא בסמוי אלא בגלוי, לעין כל, לאור יום, ברחובה של עיר, לצד האנדרטה לזכר ההרתעה וזרי הפרחים לזכר הביטחון האישי שנרמס עד דק טרם שנקבר והיה לערוגה פורחת המטופלת היטב על-ידי גנני העולם התחתון.
אירוע רודף אירוע, הרצח היה ללחם חוק, הביטחון האישי מתנפץ כל בוקר אל סלעי החוף הלא בטוח, ספירת הדם הנמשכת לצד תרבות העבריינות שקנתה לה שביתה ואינה מביטה אפילו מבט נימוסים לעבר גורמי החוק, המשפט, ההרתעה, ההפקרות בשיאה.
לאחר שיא החוצפה של חיסול נער מוגן ומוקף בשוטרים באמצעות תרגיל הסחה ובמרכז הכביש לאור היום, ללא מורא או חשש, הזדעזענו והמשכנו לספור גופות, לרגע קט, אפילו באופן רומנטי, צוין הרצח הראשון של 2021 מהכפר .. בן 21 .. מספר 1 ברשימה החדשה שנפתחה לכבוד השנה האזרחית החדשה, צאתה לשלום לשנת 2020 על 114 נרצחיה, סוגרים, פותחים ונהר הדם ממשיך לזרום.
וכאילו לא די, הטרור החקלאי משתולל, החקלאים שעוד נותרו לצד מגני החקלאות שביקשו למלא את אוזלת ידה של המדינה, מביטים בעיניים כלות בשוד, בהרס, בחורבן שכנופיות הטרור החקלאי גורמות להן ואין מושיע. התמונות הקשות והכואבות של עשרות בעלי טרקטורונים הדורסים כשחיוך על פניהם את השדות החקלאים שזרעו האיכרים לגל החורף ואף החלו לנבוט, קשות למראה. אל מול המצלמה בפנים חשופות ובחיוך רב משמעות מגלגלים עיני עגל תם ומיתממים, רגע אחרי ממשיכים לרמוס, לדרוס לגרום לשיברון לב, לחיסרון כיס לחקלאי האומלל, חסר ההגנה, חסר האונים, המופקר לגורלו.
ואם לא די בכך הרי שנבחרת המצוינים, מלח ארצישראלי מצוי, פאר הבחורים, גובי דמי החסות מטילה חיתתה על האזרחים האומללים. מי שלא משלם אחת דינו, ישלם בהרס, אש, תימרות עשן וחורבן קטן, אם לא יבין את הרמז, ארסנל השיטות המאיימות רחב מיני ים סוף.
ואכן בחורינו המצוינים הגביהו עוף בתעוזתם כי רבה היא, פרצו לתחנות משטרה, גנבו מחדרי החקירות, 'החרימו' מחשבי משטרה, גנבו אקדחים ובמשטרה המוכה והחבולה תוהים האם יש גם קשר לגל הצתות ניידות המשטרה.
מדינת ישראל בחרה להסיר אחריותה מנושאים שונים, הם אינם מושלים כמשילות מדינתית הראויה לשמירה על ביטחונו של כל אזרח. אם מדינת ישראל, ראשיה, שריה, יועציה לא ישכילו ליצור מאזן התרעה מחושב, יציגו קיר פלדה מול ארגוני הפשיעה והעבריינים, המצב יחמיר יותר ויותר ויש מי שאף חוששים לכניסת כוחות אפל שכאלה לבית המחוקקים, הטחו עיננו מראות את נתיב ההפקרות של אזרחי ישראל המודאגים והמבוהלים?

הכותב הינו מחנך, משורר סופר ופובליציסט.
תאריך:  07/01/2021   |   עודכן:  07/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם הללי
אלה מבני עמנו היושבים בנכר בבחירה או בכפיה ועושים כמיטב יכולתם לטובת הארץ בה הם יושבים וגם לתושביה, הם זוכים במקום להערכה ולתודה, הם זוכים לרדיפה והתנכלות ופגיעה בחרותם
רפאל בוכניק
אינטרפרטציה היא גם פרקטיקה שיש לה אחיזה בניתוח יצירות מתחום הספרות והשירה ('למה התכוון המשורר'?...), ולא פחות מכך בעולם המשפט    פרשנות החוק היא בבחינת חזיון נפרץ בהליכים משפטיים, ולפרקים תשחק לידיהם של פרקליטים הנחשבים לעילוי בתחום עיסוקם
יוני בן-מנחם
בלחץ ממשל טראמפ הושג פיוס בין קטר לבין "הרביעיה הערבית" אשר הטילה עליה חרם מדיני וכלכלי בגלל תמיכתה בטרור והתערבותה בעניינים הפנימיים במדינות ערב. יורש העצר הסעודי הסכים למהלך כמחווה של רצון טוב לקראת הממשל החדש בארה"ב וכדי לשפר את סיכוייו להפוך למלך סעודיה, שאר המדינות מתנהלות בחשדנות כלפי קטר שיש לה יחסים טובים עם אירן וטורקיה
מנחם רהט
כתב האישום המתוקן שהוגש השבוע בתיקי נתניהו, חושף פרטים מבעיתים על חתירתו העקבית של בנימין נתניהו תחת סיכוייה האלקטורליים של הציונות הדתית
רוני מזרחי
כ-40 אחוזים מנוטלי המשכנתאות, לקחו משכנתה שהגיעה למימון יותר מ-60 אחוזים ממחיר הדירה    מה אם, חלילה, לחפות אחד מבני הזוג יאבד את מקום עבודתו, כפי שאכן קרה למאות אלפי ישראלים, כולל נוטלי משכנתאות רבים, בעת האחרונה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il