X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד
▪  ▪  ▪
נסיגה חיובית [צילום: נאס"א]

ושוב עברו להם שלושה חודשים והכוכב מרקורי האחראי על תקשורת בין אישית, תנועה ופעולה נכנס לנסיגה1 השבוע. התאריך המדויק הוא ה-1 בפברואר ועד ה22 בפברואר ובמזל דלי. מי שיחוש אותה במיוחד יהיו בעיקר המזלות הבאים: דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן ובתולה.
מי שיחוש באופן קליל ונעים יותר יהיו המזלות הבאים: דלי, מאזניים, תאומים, קשת, גדי וטלה. אלה יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות האחרים ועל-ידי האירועים הקוסמיים. כבר כשבוע לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.
חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.
בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.
ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפסו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.
אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית...
ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא כוכב מארס בבית המשפחה שלכם ומאחר וכוכב זה מביא איתו נטייה למלחמתיות, נסו להיות יותר סבלניים כלפי האחרים
▪  ▪  ▪

טלה
כספים שאתם מצפים שיגיעו לכם בגלל חובות קיימים מאנשים קרובים עשויים להתחיל להגיע וזה בהחלט הזמן שבו אתם צריכים לשנס מותניים וחשיבה ולבדוק עם עצמכם כיצד אתם יכולים להמשיך ולהעשיר את הקופה הפרטית שלכם. עשייה מתונה בתחום הכספי יכולה להביא לכם אפשרות לשגשוג ופריחה.
שור
השותפויות המקצועיות בחייכם גורמות לכם להיות חסרי מנוחה כלפי הסביבה הקרובה, כיוון שנראה שאלה הן שותפויות שנכפו עליכם ולא הגיעו מהמקום הנכון שבו אתם רוצים לעשות שינוי שיהיה מועיל עבורכם. שיחות נוקבות ומשמעותיות עם הממונים עליכם בעבודה יכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם בתחומי הקריירה.
תאומים
אתם נמצאים בנקודת זמן שבה סגנון החיים הנוכחי מוכה הקורונה גורם לכם להיות חסרי סבלנות בצורה די קיצונית. אתם מחפשים מקומות אליהם אתם יכולים לברוח כדי להתמודד עם המציאות שנכפתה עליכם. חשוב לציין שאתם עושים זאת מתוך התחשבות עם הסביבה שלכם ולכן סביר להניח שאינכם נגררים לויכוחים.
סרטן
אתם נמצאים בניסיון לעשייה כלכלית חדשה שדרכה אתם מנסים לבנות עוד נדבך בקריירה שלכם. נראה שאתם משתדלים להכיר עוד ועוד אנשים חדשים שיגדילו לכם את אפשרויות ההכנסה שהן לא בהכרח מעבודה פיזית, אלא יותר מעבודה שיווקית. אתם עושים זאת בדרך של דאגה לשלומם וכך אתם גם מצרפים אותם לתוכניותיכם האישיות.
אריה
אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם. נראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר. אל תהססו לעזוב את המוכר והידוע למען תחום חדש ומרגש.
בתולה
אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס לא קטן בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, גם אם במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד רואים את הדברים כמוכם. מומלץ לכם כרגע לזרום עם הקיים ולא לנסות ליצור שינויים.
מאזניים
השבוע מתחיל בכך שאתם מאוד רגישים מבחינה אישית בכל הקשור לקריירה שלכם. אתם מנסים לבנות לעצמכם סגנון חיים חדש שנשען על יכולות היצירה שלכם ולכן חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל מה שאתם עושים, אך באותה עת קחו בחשבון שלא כולם רואים את הדברים כמוכם ולכן חשוב שלא תיפגעו כאשר הדברים לא מסתדרים כפי שציפיתם.
עקרב
אתם נמצאים בתקופה שהיא לא פשוטה עבורכם ובעיקר בגלל העובדה שקשה ומפחיד לכם עם שינויים. אם הדבר היה תלוי בכם הייתם מעדיפים להישאר בתחום המוכר והידוע ולא לעבור שינויים ואולם החיים קוראים לכם עכשיו לשנס מותניים וללכת אל הלא ידוע מתוך הבנה שאתם חייבים לצאת לדרך חדשה.
קשת
אתם המזל שעוברים עכשיו שינויים בסביבת המגורים הטבעית שלכם ולכם כמזל שאוהב שינויים זוהי הזדמנות ליצור לעצמכם סגנון חיים חדש שבה יש לכם יותר יכולת ביטוי. זה הזמן לשנות את כל מה שלא נראה לכם כמתאים ובעיקר בתחומי העבודה, נושא שאתם חייבים לבדוק כיצד אתם יכולים לשפר את סביבתכם ולהפכה ליותר נוחה עבורכם.
גדי
מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן וכמעט כרגיל, מבחינה כספית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי אם אתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לעשות זאת.
דלי
נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שחלק משמעותי כבר עבר ואתם נמצאים עכשיו בתקופה של בנייה עצמית חדשה. נכון שאתם חווים תקופה לא פשוטה, אך ביחד עם כך זו ההזדמנות שלכם לשינוי ושיפור חייכם.
דגים
נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת-המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי. החיים מזמנים לכם שפע של אירועים שונים שבהם אתם יכולים להראות את יכולותיכם האישיות ובונים על-ידי כך, תוספת ליכולותיכם המקצועיות.

הערות

1. נסיגה היא תקופה בת 3 שבועות בה הכוכבים במקום ללכת קדימה באופן הטבעי שלהם, נראה שהם הולכים אחורה ותקופה זו יוצרת שיבוש.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  01/02/2021   |   עודכן:  01/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
הקלות הבלתי נסבלת של שיפוט 'פבלובי' של כל מהלך ממשלתי 'מרסן' בהקשר לתחלואה, מדרבן כפירה בעיקר, על סף הכשלה מדעת של 'סל' ההגבלות שנועדו ללחום בנגיף הקורונה
עו"ד עמראן ברייה, עו"ד שעיה קטן
למה לא רושמים ולמה חשוב לרשום    "הימנעות רישום בקרקעות מסכלת פיתוח מוסדר ביישובים, שאלת הבעלות בקרקעות נשארת כאבן נגף בכל יוזמה תכנונית"
יהודה קונפורטס
הקורונה מחייבת צמצום דרסטי של ההתקהלות, ומכאן שהיקף החשיפה לעיתון ישראל היום ירדה ב-23 אחוזים לעומת שנה שעברה
יוני בן-מנחם
אירן מפגינה מדיניות קשוחה, היא מפרה בגסות את הסכם הגרעין, מאיצה את קצב העשרת האורניום ומסרבת למשא-ומתן עם ממשל ביידן. הממשל החדש מגבש את המדיניות כלפי הסכם הגרעין ומתייעץ עם בנות בריתו, הנשיא ביידן יצטרך להחליט האם להתקפל או להקשיח עמדות כלפי אירן
ארז כהן
גידול האוכלוסייה במדינת ישראל הינו מהגבוהים בעולם, תוצאה הן של ריבוי טבעי והן עלייה, ובכל 6-5 שנים אמורים להתווסף לנו כמיליון תושבים, שזה כ-300 אלף בתי אב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il