X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השיר אומר: I NEED A HERO ואנחנו באמת זקוקים בארץ לגיבורים, כי הממשלה היא חסרת אונים ולא מסוגלת לפעול למגר את הבעיות האמתיות והבוערות ביותר
▪  ▪  ▪
פרייס. מאויימת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

התקשורת מרבה לציין לטובה, בהתרגשות רבה, את גיבוריה. בראשם עומדים כמובן, מסי, רונאלדו, שנתונים למעקב וסקירה צמודים. כמו-כן צוינו וזכו לכבוד רב, מביאי מדליות שונות, בכל ארץ וארץ. גם בישראל.
אם בזה היה מסתכם באמת המצב החברתי והלאומי אצלנו, הייתי יותר משמח להשתתף בחגיגות אלו. אבל לצערי, אנחנו עדים לדברים מטרידים ומציקים מאין כמותם, במצב של ביטחון הפנים של אזרחי המדינה.
הפשע משתולל בארצנו והמשטרה הפכה ממש לסמרטוט, חסר כל יכולת. תיקים נסגרים בצורה סיטונאית והאזרח הנפגע, מוצא עצמו מול יומנאים ופקידים, בתחנות המשטרה השונות, שאין ביכולתם לעזור, כמעט בשום מקרה.
איפה גיבורי העל של פעם שנלחמו בפשע? היום אין דוגמה לגיבורים אמיתיים, שבאמת יואילו לחברה ולא לכל מני ידוענים, מפורסמים, אושיות רשת... היום מנהיגים מחפשים להיות פופוליסטים, לקלוע לדעת ההמונים, להמשיך לעשות מה שכבר עשו קודמיהם, ללכת על בטוח. היחיד, המיוחד, הוא האגואיסט הכי גדול ולא כמו פעם, מי שדואג לרווחת הכלל. מקנאים במצליחנים בגלל הכסף שלהם, או ההישגים האישיים ולא בגלל שקיבלו מה שמגיע להם, מהציבור, שפעלו למענו.
במקום להתעסק בדברים החשובים לכלל, האנשים מטילים בהם ספק. חושדים שעובדים עליהם, מחפשים מה מסתתר מאחורי הכוונות הטובות... אין כבר אמון בבני אדם... כמעט בלתי אפשרי כבר לרתום את הציבור למען המטרות הגדולות באמת. הציבור שבוי בקסם המטרות הקטנות, האגואיסטיות של כל אחד ואחד. רב המבדיל בין האנשים, מאשר המאחד. פעם ישראל הייתה כור היתוך מצוין, ליהודי הגולה שהגיעו לכאן. כולם התיישרו לפי המטרה המשותפת. עכשיו כל מגזר, רוצה שהמטרה שלו, תהיה הראשונה במעלה. על כל דבר מתווכחים, לא בטוחים בצדקת הדרך...
איך נפלו גיבורים
בזמנו כתבתי על ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון פרייס, שהיא בעיני גיבורה אמיתית. מאוד התרשמתי מהידע הרחב שלה, אומץ לבה והנכונות שלה להגן על הגישות להגנה מפני הקורונה, הנובעות מכך.
לאחרונה אני נוכח לדעת שהיא נסוגה מכל עמדותיה. היא מוכנה להתפשר לגבי בתי הספר, שברור שפתיחתם במתכונת הנוכחית, תחריף את מגיפת הקורונה. לשאלת המראיין אם היא לא עומדת בלחץ ולא מתמוטטת, ענתה בזהירות שהיא משלימה עם המצב הקשה, שהאוצר לא מקצה כסף לגיוס כוח אדם ראוי מהמגזר הפרטי. נראה לי שמה שקרה שהיא אכן התמוטטה. המדינה לא מקצה משאבים לעזור לה וגם היא חשופה לאיומים על חייה, מה שגרם לה לסגת מנחישותה ואומץ ליבה הידועים.
המדינה מתגלה כאן, במלוא עליבותה. היא לא מבינה את גודל הסכנה ולא מקצה משאבים מיוחדים. אפילו היועצים המשפטיים שלה, דוגלים בהמשך הרפיסות מול אנשים שלא רוצים להתחסן. מה הפלא? מדובר במדינה שהפשע משתולל בה והפושעים חוגגים בלי פחד ברחובות. ועדיין הביורוקרטיה חוגגת והמחדלים וחוסר האונים מצד הממשלה, גדולים כתמיד. בכיר במשטרה, לשעבר, התראיין והצביע על הדבר החשוב והמכריע בכל עניין המלחמה בפשיעה: הגדלת תקציב המשטרה והוספת כוח אדם! כל כך פשוט וברור, אבל הממשלה עושה הכל כדי לחמוק מהבעיה ולהציג תמונה מעוותת של המציאות.

תאריך:  31/08/2021   |   עודכן:  31/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - עברית, בלי/עם ריח, צלמים-של-שבת, אשפות וסיכלות    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שנה טובה! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה"
צ'לו רוזנברג
אין מחקר ראוי לשמו שעוסק בהישגיה של מערכת החינוך שאינו מצביע על כשלים איומים הנמשכים שנים רבות
עמנואל בן-סבו
בטקס מרגש העניק ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, את הספר "פתקים של תקווה" המשלב טיפול וחינוך לאנשי החינוך בעיר אשר זכו השנה להכרה לאומית כזוכה פרס החינוך הארצי
שמעון גרובר
הייתה נבלתם למאכל לעוף השמים ולבהמת הארץ    מגיפת נגיף העטרה תחסל בהדרגה את המין האנושי ורק עופות טורפים וחיות טרף ישרדו
מנחם רהט
על-רקע הרעת היחסים עם פולין משווה השמאל הפוסט ציוני בין זכויות הקורבנות היהודים על רכושם בפולין לבין אובדן הזכויות של התוקפן הערבי בארצנו, שמסרב להשלים עם עקרון שברת - שילמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il