X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איש העסקים יצחק בן שבו בספר ביכורים ייחודי ומפתיע, אהבה בצל משבר "זהו סיפור חיים, על החיים, משמעותם, והיכולת לצמוח בכל מצב"
▪  ▪  ▪
מלא אהבה [צילום: יח"צ]
יצחק בן שבו, ובנו אופיר שני בתים מלאי אהבה וילד מאושר, מציאות אפשרית בהחלט [צילום: יח"צ]

יצחק בן שבו, יליד בית שאן, כיום תושב רעננה הוא אבא אוהב ומסור במיוחד. עד כמה מיוחד? תקראו בספר הביכורים הייחודי שכתב ויוצא כעת לאור, "שני בתים, מלא אהבה". סיפור על אהבה גדולה הצומחת גם בעת משבר אישי ועוטפת את המשפחה גם ברגעי ההתמודדות לנוכח האתגר בחיים של אושר עם זוג הורים בנפרד, שני כלבים ורוח טובה גדולה המנשבת מבינות לדפי הספר המרגש.
"זהו סיפור חיים, על החיים, משמעותם, והיכולת לצמוח בכל מצב, אבל לא סתם צמיחה שגרתית אלא צמיחה של אהבה וטוב", אומר בן שבו.
"הבית שלי הוא בית מושלם. בית רגיל עם מטבח וסלון, מקרר, מיטה, מחשב וארון. כשאני יושב בחדר ומביט מהחלון, בשדה ממול מפליג הדמיון. ככה זה אצל אבא בבית שלי המיוחד, כי כמוהו בעולם יש רק אחד. אצל אימא בבית שלי..." רוצים לדעת מה קורה בבית של אמא? תשובה מרתקת תמצאו בספר החדש, 'שני בתים, מלא אהבה', ספר מרגש וייחודי הכתוב בשפה קולחת שכתב יצחק בן שבו ובו שילב הומור רגיש לצד מציאות מורכבת ובעיקר ראייה מפוכחת כמשתקף בעיני ילד להורים שהחליטו להיפרד ולהותיר את עולמם של ילדיהם שלם ועטוף בקרום עדין של אהבה משותפת ומשולבת. את דפי ספר הילדים הייחודי והיפה אשר יצא בהוצאת ספרי האיכות "עכשיו אפשר", מעטרים ציוריה של הציירת ליהי הברי.
"הספר הזה נולד מתוך המציאות, מתוך חוויית החיים, אומר יצחק בן שבו ומוסיף, מטרת העל של הספר היא בצורך לתווך לילדים וגם להורים את החוויה שנכפתה עליהם תוך התעוררות למחשבה ושיח חיובי.
מדף הספרים של החברה הישראלית בפרט והחברה הגלובלית בפרט גדוש בספרים העוסקים בפרידות בין בני זוג וההשלכות על הילדים. בספר הילדים שכתבתי 'שני בתים, מלא אהבה', אני מספר את הסיפור מעיניהם של ילדיי כפי שחוויתי אותם, לנוכח האתגרים והמורכבויות בשינוי אשר התחולל במשפחה, שינוי שבמקום אחר זורע בלבול, כאב עצום, אכזבה ותסכול, הצלחנו ביחד ליצור מודל שונה, מודל של שני בתים אוהבים, מכילים, עוטפים ומתמודדים תוך זיהוי מקדים של קושי ואתגר.
זהו ספר הנוטע תקווה, המהווה הצצה לתוך שני בתים של ילד אחד, מבלי לייצר שריטות ולהותיר צלקות, זהו סיפור מהחיים על החיים". יצחק בן שבו מאמין שהספר "שני בתים, מלא אהבה", הוא ספר חובה אשר ראוי שיהיה בכל גן ובית ספר יסודי במדינת ישראל. "את הספר כתבתי שלא למטרות רווח אלא כשליחות רעיונית בהביני את הצורך הקיים בקרב הורים גרושים המבקשים לייצור עולם טוב, חיובי, ראוי ואיכותי לילדיהם". את הספר בחר יצחק בן שבו להקדיש לכוכבים של חייו, ילדיו, אופיר, נועה ואריאל.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ערב אחד על הדלת הכיתה נקשה אישה מרשימה, הציגה עצמה, אני נועה צ'לטון, וביקשה ממני - "אהיה אסירת תודה לך, אם תודיע לתלמיד הרצל, שנועה צ'לטון ממתינה לו בהפסקה לשיחה בחדר המורים"
יורם אטינגר
הטרור האיסלאמי רודף את ארה"ב מסוף המאה ה-18 בין אם בבית הלבן נשיא דמוקרטי או רפובליקני, כפי שהיה בתקופת אובמה וטראמפ
רפי לאופרט
דומה שהכול עצרו נשימתם וממתינים ל"מהפכת הנגד" - משבר בממשלה הצרה להחריד של בנט-לפיד, עוד עריקה משורותיה שתאפשר לאופוזיציה הצבעת אי-אמון, או מפלה בהצבעה בכנסת על התקציב. להערכתי, אף אחת מאלה אינה עומדת לקרות. לכל אחד במערכת הפוליטית מלבד נתניהו, מהפך מוקדם מעין זה יהיה בגדר כשלון - חלום שפרח ואיננו
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס טוען כי המודיעין הכללי הפלשתיני גייס 7 צעירים פלשתינים למשימת ריגול בטורקיה ומעקב אחר פעילי חמאס כדי לסייע למוסד הישראלי לחסלם. הם נלכדו על-ידי המודיעין הטורקי והפרשה העכירה את יחסי טורקיה עם הרש"פ, גורמים ברש"פ: מדובר בשקרים
הילה מילר
ההחלטה מקיץ אשתקד להוריד את מס הרכישה למשקיעים ל-5 אחוזים, יצרה פריחה חסרת תקדים בשוק הדיור, כולל תנועה משמעותית ביותר של משקיעי חו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il