X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים של הנכחת דגל הלאום על אפם וחמתם של מבקשי נפשם, של יהודים הגאים בארצם ובדגלם, יהודים אשר אינם משפילים ראש מול אויב רצחני המבקש לכלותם מעל פני האדמה
▪  ▪  ▪
פרובוקציה [צילום: ג'מאל אוועד/פלאש 90]

צעדת הדגלים בערים המעורבות, רמלה ולוד, היא אכן פרובוקציה. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים מתגוננים, החשים כי חייהם הופקרו להמון ערבי מוסת וצמא דם. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שדגלי הלאום הוסרו מעל עמודי החשמל, נקרעו על-ידי המון מוסת ומריע ובמקומם הונחו דגלי פלשתין.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שעל כל בית בו הונף דגל ישראל, ידו המחבלים אבנים, ובקבוקי תבערה. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אשר נותרו ימים שלמים חסרי מגן לגורלם, מול מחבלים צמאי דם. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שרכביהם עלו בלהבות כששכניהם מכווינים את אחיהם הפורעים לעבר רכבי היהודים.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אל מול שריפת אחד עשר בתי כנסת בלילות האימה על-ידי מי שאין אלוקים בלבבם. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אשר הבריחו את ילדיהם ונשותיהם מאימת המחבלים שחדרו לבתיהם והשמידו מכל הבא ליד. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שהתחננו לעזרה מגופי המדינה ולא זכו למענה, מופקרים לגורלם.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שהותקפו במקלות, בסכינים, ביריות, בלינצ'ים עד זוב דם מתחננים על חייהם. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שנאלצו לקבל הגנה מאחיהם ביישובי יהודה ושומרון ומכל רחבי מדינת ישראל, אשר ראו בצרת אחיהם וסירבו לעמוד מנגד.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שננטשו על-ידי הממלכה, שהפכו מקורבנות לנאשמים, של יהודים במרכז הארץ שביקשו לחיות בשלום. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים השומעים ואינם מאמינים את דברי ההסתה, ההבל והבורות של חברי המועצה המוסלמים. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים שהאמינו כי תמו ימי הפרעות ביהודים וקישינב, בגדד, וקרקוב זה כאן.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אשר יצאו להגן על עצמם ומצאו עצמם בבית מעצר, בחקירות על-ידי גורמי החוק שלא נכחו בעת האירועים. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים המגלים כי כל המעצרים של תוקפיהם לא הניבו ולו כתב אישום אחד. יהודים שגילו כי העם היושב בציון ממאן להזדעזע מעוצמת השנאה נגד אחיהם היהודים.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אשר הופתעו מהמהירות בה חלק מאחיהם מיהרו לשכוח את מראות האש והדם מיהרו לסגור את חוטמם מריח הפיח של שריפת בתי כנסת, כיתות לימוד ומכינה קדם צבאית וחזרו להתענג על חומוס וטיפול עשרת אלפים במסעדות ובמוסכים של רודפי אחיהם.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים תושבי מרכז הארץ, שהנפת דגל המדינה במרכז העיר הפך להיות לנושא, כאילו מדובר בהנפת דגל ישראל ברמאללה. זוהי אכן פרובוקציה של יהודים אשר החליטו להפסיק להרכין ראש, להפסיק להתחנן על נפשם, להפסיק להיות גולים בביתם על אדמתם, להפסיק להיכנע לרצחנות, להפסיק להגיש את הלחי השנייה.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים של הנכחת דגל הלאום על אפם וחמתם של מבקשי נפשם, של יהודים הגאים בארצם ובדגלם, יהודים אשר אינם משפילים ראש מול אויב רצחני המבקש לכלותם מעל פני האדמה.
זוהי אכן פרובוקציה של יהודים מכל הארץ, מכל הפסיפס האנושי אשר מבקשים לבצר את החוסן של תושבי רמלה לוד שנסדק בפראות על-ידי מחבלי הפנים. כולם מוזמנים להניף ביום הזה את הדגל בכל רחובות רמלה ולוד. לשיר, לרקוד, לשמוח ולהבהיר כשהדגל מונף אל על, היו לא תהיה, מחבלי הפנים לא ירימו ראש, עם ישראל חי ומניף בעוז ובעוצמה את הדגל.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  05/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צעדת הדגלים בערים המעורבות - פרובוקציה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זר, לו היה קורא את בן סבו,
נעבעך  |  5/12/21 14:27
2
כל הכבוד, מר בן סבו
עמעד  |  5/12/21 17:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב קורי
למה מקי סכינאי ודומיו מסתובבים בצורה חופשית בינינו, אולי בגלל שהסכין שלהם חבויה וקשה לגלות אותה? מחפשים מתחת לפנס את הפושע הקטן שמציג לראווה את שיניו ואת הנוקמים הנשבעים לנקום ועושים טעויות חובבניות.
רבקה שפק ליסק
היהודים ביהודה הרימו את נס המרד נגד השליט הסילווקי אנטיוכוס אפיפנס, והשאר תמכו במרד    המרד החל מסיבות סוציו-כלכליות והפך למרד דתי-לאומי בעקבות גזירות הדת
חנה סנדר
לכל מקום אליו הגעתי, הצעתי עזרה, אם בלימודים, ואם בהתמודדות עם קושי רגשי (לילדים) וגם ילדינו, שראו ושמעו בבית, נושאים את הלפיד הזה
יורי מור
"יומני היקר, בזמן האחרון אני מסתובבת בתחושת ריקנות, חוסר תועלת, אובדן טעם החיים, קשה לי להכיל את היחס המבזה והמזלזל כלפיי    שמי הוא הא, אני האות החמישית באלפבית המפואר של השפה העברית. אני צנועה, ממושמעת ויודעת את מקומי, לא פוזלת למקום גבוה יותר"...
יהודה קונפורטס
איכוני השב"כ חזרו השבוע לכותרות - מה שהעלה ביקורת, ובצדק    אלא שהממשלה עושה כאן מעשה שלא ייעשה, וצריכה להבין שעליה להפסיק אותו - ומיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il